институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Твір-опис "Мій улюблений герой" з казки "Мауглі"

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Универсальная | Страниц: 2 | Год: 2011 | Размер: 12 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Твір-опис "Мій улюблений герой" з казки "Мауглі"

Твір-опис "Мій улюблений герой" з казки "Мауглі"
Cмотрите также:
Мій улюблений міфологічний герой

Мій улюблений міфологічний герой

Мій улюблений герой роману „Айвенго”

Мій улюблений герой роману „Айвенго”

Мій улюблений герой Мольєрівської комедії (Міщанин шляхтич)

Мій улюблений герой Мольєрівської комедії (Міщанин шляхтич)

«твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові

Тема: «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові Предмет: українська література Вид: твір-роздум

Цінність казки як літературного жанру для розвитку творчості і уявлення молодших школярів

Вступ. 4 1.Казка як особливий літературний жанр. 6 2.1.Казка –ціннісна спадщина минулих поколінь. 6 2.2.Казка у шкільній програмі. 7 2.Розвиток уяви та творчих здібностей у мол. школярів за допомогою казки. 9 2.1.Характеристика мол. шкільного віку. 9 2.2.Характеристика уяви та прийомів та методів її розвинення. 10 2.3.Розвиток творчості та уявлення за допомогою слова («Граматика фантазій» Дж. Радарі). 13 2.4.Різноманітні завдання та ігри для розвинення уяви. 15 3.Методика проведення урока вивчення казки. 22 Висновки. 26 Список використаної літератури. 28

Формування граматичної правильності мовлення дітей засобами лінгвістичної казки

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ГРАМАТИЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ 5 1.1 Особливості розвитку мовлення старших дошкільників 5 1.2 Вплив малих форм фолькльору на розвиток мовлення старших дошкільників 11 1.2 Особливості розуміння малих форм фолькльору старшими дошкільниками 13 РОЗДІЛ ІІ ЗМІСТ ТА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ КАЗКИ 18 2.1 Методика використання казки в формуванні граматичної правильності мови старших дошкільників 18 2.2 Аналіз дослідно-експерементальної роботи з формування граматичної правильності мовлення дітей засобами казки 25 2.3 Аналіз результатів експериментального дослідження 30 ВИСНОВКИ 35 СПИСКО ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37

Казки - розповідний жанр усної народної творчості

Зміст 1. Казки - розповідний жанр усної народної творчості 3 2. А. Барто - поет і педагог 9 Список використаної літератури 13

Казки - розповідний жанр усної народної творчості

Зміст 1. Казки - розповідний жанр усної народної творчості 3 2. А. Барто - поет і педагог 9 Список використаної літератури 13

Планування отримання прибутку «Дніпро-Техно»

ЗМІСТ ВСТУП 3 РЕЗЮМЕ 5 1. ОПИС ПІДПРИЄМСТВА 6 2. ОПИС ГАЛУЗІ 11 3. ОПИС ПРОДУКЦІЇ 26 4. ОПИС ВИРОБНИЦТВА 28 5. ОПИС ПЕРСОНАЛУ 31 6. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН 32 7. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 33 ВИСНОВОК 35 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Планування отримання прибутку «Дніпро-Техно»

ЗМІСТ ВСТУП 3 РЕЗЮМЕ 5 1. ОПИС ПІДПРИЄМСТВА 6 2. ОПИС ГАЛУЗІ 11 3. ОПИС ПРОДУКЦІЇ 26 4. ОПИС ВИРОБНИЦТВА 28 5. ОПИС ПЕРСОНАЛУ 31 6. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН 32 7. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 33 ВИСНОВОК 35 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36