институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Чи можна вважати соціальну нерівність вічною проблемою за твором «Наталка Полтавка»

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Универсальная | Страниц: 2 | Год: 2011 | Размер: 12 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Чи можна вважати соціальну нерівність вічною проблемою за твором «Наталка Полтавка»

Чи можна вважати соціальну нерівність вічною проблемою за твором «Наталка Полтавка»
Cмотрите также:
Моральна краса дівчини-українки за драмою І. Котляревського „Наталка Полтавка”

Моральна краса дівчини-українки за драмою І. Котляревського „Наталка Полтавка”

Художні засоби типізації образів у п’єсі “Наталка-Полтавка” І.П. Котляревського

Зміст. Розділ І. Тема. Сюжет. Композиція………………………………3 1.1. сюжет п’єси …………………………………………………3 Розділ ІІ. Позитивні образи твору……………………………5 2.1. Образ Наталки ………………………………………………5 2.2. Образи Петра і Миколи ……………………………………9 2.3. Образ Миколи ………………………………………………10 2.4. Образ Терпилихи …………………………………………11 Розділ ІІІ. Негативні образи………………… ………………15 3.1. Образ Возного …………………………………………….15 3.2. Образ Макогоненка ………………………………………22 Висновок …………………………………………………………23 Список використаної літератури ……………………………25

Чи можна обдурити долю (за твором Мольєра "Міщанин шляхтич")

Чи можна обдурити долю (за твором Мольєра "Міщанин шляхтич")

Чи можна обманути долю?

Чи можна обманути долю? (за твором "Життя -це сон")

Яку людину можна вважати сильною

Яку людину можна вважати сильною

Шляхи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 5 1.1 Психолого-педагогічне обґрунтування необхідності формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність…………………………………………………………………………...5 1.2 Аналіз програмових вимог щодо ознайомлення з соціальною дійсністю 17 Розділ 2. Експериментальна частина 19 2.1 Співпраця ДНЗ та сім’ї з проблемами формування уявлень про соціальну дійсність 19 2.2 Методика формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 36 2.3 Аналіз результатів експериментальної роботи 41 Висновки 44 Список використаної літератури 45

Шляхи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну діяльність

Вступ 3 1. Психолого-педагогічне обґрунтування необхідності формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 5 2. Аналіз програмових вимог щодо ознайомлення з соціальною дійсністю 11 3. Співпраця дошкільного навчального закладу та сім‘ї з проблем формування уявлень про соціальну дійсність (констатуючий експеримент) 18 4. Методика формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність (формуючий експеримент) 24 5. Аналіз результатів експериментальної роботи (контрольний експеримент) 28 6. Педагогічні висновки та рекомендації 30 Література 33

Програма та методика конкретного соціологічного дослідження

Вступ 3 1. Методологія конкретного соціологічного дослідження 4 2. Соціологічне дослідження на тему “Гендерна нерівність та соціальний статус жінки в сучасному українському суспільстві” 9 2.1. Актуальність теми. 9 2.2. Мета і завдання дослідження. 12 3. Програма дослідження 13 3.1. Гендерна нерівність у сучасному суспільстві: теоретичні засади аналізу 13 3.2. Гендерна нерівність та соціальний статус жінки в сучасному суспільстві: методологія соціологічного аналізу 15 3.3. Соціальний статус жінки в сучасному українському суспільстві 18 Висновки 23 Література 27

Соціальна нерівність, її основні форми

1. Соціальна нерівність, її основні форми 2. Література