институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Чи хотів би я бути планетником?

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Универсальная | Страниц: 2 | Год: 2011 | Размер: 6 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Чи хотів би я бути планетником?

Твір-роздум за оповіданням Б Харчука «Планетник»
Чи хотів би я бути планетником?
Cмотрите также:
Етичні ідеї в праці Фрома «мати чи бути»

Вступ 3 Структура праці Фрома «Мати чи бути», характеристика розділів 3 Зміст основних підрозділів 6 Мої роздуми про цю книгу 10 Висновки 12 Список використаної літератури 13

Службовий етикет, яким він повинний бути

Зміст 1.Службовий етикет, яким він повинний бути. 3 2. Етикет керівника і підлеглого. 5 З. Службові бесіди, телефонні розмови, листи. 9 Література 15

Виконавчі документи

1. Особи, які можуть бути представниками в цивільному процесі. Особи, які не можуть бути представниками. Види процесуального представництва. 3 2. Рішення які звертаються до примусового виконання. Виконавчі документи. 13 Задача 17 Перелік використаної літератури 19

Поняття усиновлення

Зміст Вступ........................................................................................................3 1. Поняття усиновлення............................................................................4 2. Особи, які можуть бути усиновлені.....................................................6 3. Особи, які можуть бути усиновлювачами...........................................8 4. Умови усиновлення та порядок його здійснення...............................10 5. Таємниця усиновлення........................................................................14 6. Недійсність усиновлення.....................................................................17 7. Скасування усиновлення.....................................................................19 Висновки..................................................................................................21 Список використаних джерел.................................................................23

Поняття усиновлення

Зміст Вступ........................................................................................................3 1. Поняття усиновлення............................................................................4 2. Особи, які можуть бути усиновлені.....................................................6 3. Особи, які можуть бути усиновлювачами...........................................8 4. Умови усиновлення та порядок його здійснення...............................10 5. Таємниця усиновлення........................................................................14 6. Недійсність усиновлення.....................................................................17 7. Скасування усиновлення.....................................................................19 Висновки..................................................................................................21 Список використаних джерел.................................................................23

Психологія особистості. Відповіді на варіант №3

Питання 1. Зазначте, яке з наведених тверджень характеризує розуміння джерела активності на основі концепції рис особистості: 1) основним джерелом активності є нейрофізіологічний стан збудження, що виявляється в певних інстинктах; 2) основним джерелом активності є культурні та соціальні впливи, які без участі свідомості формують у людини певні підсвідомі потяги, що допомагають їй пристосуватися до соціальних вимог; 3) основне джерело активності особистості – система свідомих мотивів і відносини, що сформувалися залежно від суспільних відносин та умов виховання; 4) основним джерелом активності особистості є стійки нейропсихічні структури, які у разі появи певних стимулів дають імпульс відповідним вчинкам; 5) активність людини зумовлена низкою внутрішніх процесів (наприклад, потягів, інстинктів, потреб), які часто діють на рівні, нижчому за поріг свідомості. Питання 2. Пояснить, про що свідчать установленні в дослідженні факти. Учням третіх класів масових шкіл і шкіл-інтернатів для дітей-сиріт було запропоновано гру "Чарівна квітка", за якою вони мали загадати бажання. Більше половини учнів масових шкіл висловили бажання, які безпосередньо не стосувалися умов їхнього життя ("Хочу, щоб не було війни", "Хочу, щоб всі людин були здорові"). Більшість дітей зі шкіл-інтернатів висловили бажання, пов’язані з вимогами дорослих ("Я б хотів гарно вчитися", "Я б хотів завжди гарно поводитися" тощо). Питання 3. Яке поняття характеризує систему стійких мотивів, що спонукають людину до діяльності, в якій вона задовольняє свої потреби? Питання 4. Наведіть характеристики особистості на метаіндивідному рівні її аналізу (за А.В.Петровським). Розкрийте їх сутність. Питання 5. Зазначте властивості, які особистість отримує переважно за спадковістю від батьків. Обґрунтуйте свою думку.

Твір роздум у на тему якою повинна бути людина

Твір роздум у на тему якою повинна бути людина (якою має бути справжня людина)

Твір на тему чи сучасно бути скромним

Тема: Твір на тему чи сучасно бути скромним Предмет: Українська мова Вид: твір

Твір на тему чи сучасно бути скромним

Тема: Твір на тему чи сучасно бути скромним Предмет: Українська мова Вид: твір

Аппарат влади. Бюрократія як феномен влади і управління

Розділ 1. Аппарат влади. Бюрократія як феномен влади і управління…….1 Розділ 2. Футурологічні концепції як різновиди політичного прогнозування….3 Розділ 3. Прокоментуйте думку Г. Моски “Влада може бути від народу, для народу, але не може бути владою самого народу…………5 Розділ 4. Список використаної літератури…………………………………...7