институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Маруся богуславка зрадниця чи патріотка рідної землі (вчинок Марусі Богуславки)

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Универсальная | Страниц: 1 | Год: 2010 | Размер: 4 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Маруся богуславка зрадниця чи патріотка рідної землі (вчинок Марусі Богуславки)

Маруся богуславка зрадниця чи патріотка рідної землі
Cмотрите также:
Роксолана – зрадниця чи патріотка

Роксолана – зрадниця чи патріотка

Ринок землі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗЕМЛЯ ЯК ЕКОНОМІЧНИЙ РЕСУРС 5 1.1. Поняття землі як фактора виробництва та її особливості 5 1.2. Пропозиція землі 7 1.3. Попит на землю 8 РОЗДІЛ 2. ЗЕМЕЛЬНА РЕНТА ТА ЦІНА ЗЕМЛІ 11 2.1. Ренти (види) 11 2.2. Формування ціни землі 15 РОЗДІЛ 3. РИНОК ЗЕМЛІ В УКРАЇНІ 19 3.1. Оренда землі 19 3.2. Необхідність ринку землі 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34

Художня специфіка твору Марко Вовчок „Маруся”

Вступ 3 1. Життєвий і творчий шлях Марка Вовчка 5 2. Художня специфіка твору Марко Вовчок „Маруся” 13 Висновки 30 Література 31

Українська мова (науковий доклад)

1.Вступ 3 2.Мовна проблема в Україні і сьогодення 6 3.Становище, статус, доля і роль мови в суспільстві. Мовленнєва ситуація м. Києва. Думки пересічних громадян 11 4.Значення рідної мови для київських школярів 17 5. Особливості ставлення до мови з віком 21 6. Відношення до рідної мови студентів вищих навчальних закладів. 23 Мовна поведінка та мовні орієнтації курсантів національного університету МВСУ 23 7.Тенденції розвитку мовної ситуації серед прийдешніх поколінь 29 8. Чинники впливу на ставлення молоді до рідної мови 33 9.Висновки 35 Список використаної літератури 40

Оспівування рідної природи у поезії Т.Г. Шевченко

Оспівування рідної природи у поезії Тараса Григоровича Шевченко 3 Список використаних джерел 9

Становлення ринку землі в Україні: проблеми і перспективи

ЗМІСТ: ВСТУП ......................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи формування ринку землі ...............4 1.1. Земля як фактор виробництва, агробізнес.................................4 1.2. Економічна модель ринку землі .................................................6 1.3. Земельна рента ...............................................................................9 1.4. Власність на землю........................................................................13 РОЗДІЛ 2. Становлення ринку землі в Україні: проблеми і перспективи ........................................................................................................16 2.1. Становлення ринку землі в Україні .........................................16 2.2. Перспективи формування ринку землі в Україні ......................21 ВИСНОВОК ..........................................................................................23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ...................................24

Український землі в 20-30 р.р.

ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................................... ..3 1. Український землі під владою Польщі..............................................................4 2. Українські землі під владою Румунії.............................................................. .8 3. Закарпаття під владою Чехословаччини………………………………….. 11 ВИСНОВКИ..........................................................................................................13 ЛІТЕРАТУРА........................................................................................................14

Диференціювання навчальних завдань на різних етапах уроку рідної мови

Вступ 3 1. Вимоги до застосування диференційованих завдань 5 2. Диференціювання навчальних завдань на різних етапах уроку рідної мови 11 3. Способи диференціювання навчальних занять 17 Висновки 24 Список використаних джерел 25

Характеристика інтегрованих занять з рідної мови та мовлення

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 5 1.1 Визначення понять 5 1.2 Моделі інтегрованих занять у дошкільному закладі 10 1.3 Характеристика інтегрованих занять з рідної мови та мовлення 13 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 18 2.1 Методика проведення інтегрованих завдань 18 2.2 Результати експерименту 27 2.3 Рекомендації 30 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 35

Принцип історизму при вивченні учнями рідної мови на уроках вивчення граматики

План Вступ 2 1. Поняття про методи наукового дослідження 3 2. Порівняльно-історичний метод 7 3. Принцип історизму на уроках рідної мови 12 3.1. Елементи історичної граматики на уроках мови 12 3.2. Застосування порівняльно-історичного методу при вивченні орфографії 17 3.3. Елементи історичної граматики при вивченні морфології 21 Висновки 23 Список використаних джерел 24