институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Західна і східні парадигми у трактуванні феномену комунікацій

Каталог пособий и учебных материалов | Журналистика | Курсовая | Страниц: 40 | Год: 2006 | Размер: 50 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Західна і східні парадигми у трактуванні феномену комунікацій

План
Вступ 3
1. Структура наукових революцій 7
2. Парадигма інформаційної демократії 20
3. Специфіка спілкування і комунікації: етико-філософський аналіз 22
4. «Східний» і «Західний» підходи до побудови стратегії. 33
Висновки 38
Література 39

Метою дослідження є вивчення західних і східних парадигм як інструментів аналізу феномену комунікації.
Об’єктом дослідження є феномен комунікацій в епоху глобалізації та розбудови інформаційного суспільства.
Предметом дослідження є чинники і механізми комунікаційних процесів у ХХ-ХХІ століттях.
Cмотрите также:
Проектування систем комунікацій у менеджменті

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОЦЕСУ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Поняття комунікацій у теорії управління 5 1.2. Основні етапи комунікаційного процесу 9 2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «...» 13 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «...» 13 2.2. Види комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 19 2.3. Оцінка і аналіз міжособистих комунікацій у трудовому колективі підприємства ВАТ «...» 21 2.4. Комунікаційні «перешкоди» і шляхи їх усунення 23 3. ПРОЕКТУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ 26 3.1. Вдосконалення спілкування та їх проектування 26 3.2. Вдосконалення комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 27 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Найбільше поширені мовні сім'ї. Східні мови

1.Мовні родини 2.Східні мови Література

Соціологія комунікацій

ВСТУП 3 1. Виникнення та історичний розвиток масової комуникації 4 2. Різноманіття концепцій масової комунікації. Парадигми аналізу масової комунікації 10 СПИСОК ВИКОРСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

Соціологія комунікацій

ВСТУП 3 1. Виникнення та історичний розвиток масової комуникації 4 2. Різноманіття концепцій масової комунікації. Парадигми аналізу масової комунікації 10 СПИСОК ВИКОРСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією

Вступ 2 1. Сутність комунікацій та їхня роль в управлінні 5 1.1. Теоретичні засади комунікацій 5 1.2. Групи типи та методи комунікацій 7 1.3. Доцільність використання комунікацій в організаціях: управлінський аспект 9 1.4. Роль внутрішньоорганізаційних комунікацій у вдосконаленні організаційних структур менеджменту 15 2. Практичне використання основних методів та типів комунікацій у обраній компанії 19 2.1. Загальні відомості про фірму 19 2.2. Методи та типи комунікацій у досліджуваній компанії 21 2.3. Управління комунікаційними процесами у ТОВ «Дистриб ютор Центр» 24 2.4. Комплекс маркетингових комунікацій фірми 29 Висновки 32 Література 34

Елементи та етапи процесу комунікацій

ЗМІСТ Вступ 2 1. Сутність та завдання системи комунікацій на підприємстві 3 2. Етапи та методи комунікаційної системи на підприємствах 10 3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 15 Висновок 19 Література 20 Додаток 1. Цілі системи маркетингових комунікацій Додаток 2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій

Соціологія

План Зміст нової парадигми в освіті. Соціальні функції освіти 3 Вступ 3 1. Освіта як соціальний інститут 3 2. Зміст нової парадигми в освіті 6 3. Концепція освіти як передача соціального досвіду 9 4. Сучасні педагогічні парадигми - моделі освіти 9 4.1. Науково-технократична (раціональна) парадигма 11 4.2. Синергетична парадигма 12 5. Принципи навчання 15 6. Функції освіти в суспільстві 17 Список використаної літератури 22

Види комунікації та причини неефективних комунікацій

ВСТУП 3 1. Необхідність використання комунікацій 4 2. Види комунікацій і причини неефективних комунікацій 5 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

Структура системи маркетингових комунікацій: основні та синтетичні засоби маркетингових комунікацій

ВСТУП 3 1. СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 4 2. МОДЕЛЬ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ 9 3. ЗАСОБИ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 18 ВИСНОВОК 26 ЛІТЕРАТУРА 27

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 64 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 64 2.2. Аналіз ринку на якому працює підприємство та комунікативної активності вітчизняних підприємств 77 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 98 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 109 3.1. Вибір оптимальних моделей стратегічного планування маркетингових комунікацій на підприємстві 109 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 121 ВИСНОВКИ 133 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 138 ДОДАТКИ 149