Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Тема: Проблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’яКаталог пособий и учебных материалов | Литература | Универсальная | Страниц: 3 | Год: 2010 | Размер: 6 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | СкачатьПроблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’яПроблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’я (Актуальність проблематики повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сімя" для сучасності)Cмотрите также:Українська ментальність у творі Івана Нечуя-Левицького “Кайдашева сім я" Українська ментальність у творі Івана Нечуя-Левицького “Кайдашева сім я" Причини і наслідки конфлікту між батьками та дітьми в повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім`я" Причини і наслідки конфлікту між батьками та дітьми в повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім`я" Людина починається з родини (за повістю Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я" і романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні") Людина починається з родини (за повістю Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я" і романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні") Засоби комізму в оповіданнях І.Нечуя-Левицького Зміст Вступ 3 Розділ І. Комічно-сатиричний дискурс в українській літературі 5 1.1 Комічне як естетична категорія 5 1.2 Комічне в українській літературі 9 Розділ ІІ. Комічне в оповіданнях І.Нечуя-Левицького 13 2.1 Значення творчості І. Нечуя – Левицького 13 2.2 Сатира в оповіданні І.Нечуя-Левицького “Афонський пройдисвіт» 14 2.3 Цикл оповідань І. Нечуя-Левицького про бабу Параску та бабу Палажку 17 Висновки 24 Список використаних джерел 27 Вивчення гумористично-сатиричних творів І.Нечуя-Левицького у вищій школі Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи викладання літератури у школі 1.1 Методи літературознавчого аналізу та проблема літературної освіти в школі 5 1.2 Методологічні основи побудови ефективної структури заняття з літератури 7 Розділ 2. Основні терміни і поняття на позначення теми сміху в літературній спадщині І.Нечуя-Левицького 10 2.1. Природа комічного в контексті культури та літератури. Гумор. Сатира. Іронія 10 2.2. Особливості формування стилю І.Нечуя-Левицького 11 2.3 Особливості гумору І.С.Нечуя-Левицького 14 Розділ 3. Особливості вивчення гумористично-сатиричних творів І.С.Нечуя-Левицького у вищій школі 20 3.1 Засоби гумору у творах І.С.Нечуя-Левицького 20 3.2 Методика опрацювання оповідань І.С.Нечуя-Левицького 22 Висновки 25 Список використаної літератури 28 Трагедія короля Ліра у творі Шекспіра ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ ТРАГЕДІЇ КОРОЛЬ ЛІР В СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 7 1.1. Трагедії в творчому доробку Шекспіра 7 1.2. Історія створення п’єси 11 1.3. Проблематика твору 12 РОЗДІЛ 2. ОБРАЗНА СВОЄРІДНІСТЬ ТРАГЕДІЇ ШЕКСПІРА 17 2.1. Образ Короля Ліра 17 2.2. Ключова Роль молодшої доньки Корделії у трагедії 23 ВИСНОВОК 26 БІБЛІОГРАФІЯ 29 Новизна нашого дослідження полягає у аналізі твору з нового ракурсу, зокрема при розгляді образів трагедії. Мета роботи з’ясувати специфіку трагедії В.Шекспіра «Король Лір». Для досягнення поставленої мети необхідно розв’язати наступні завдання: - вивчити підґрунтя сюжету п’єси; - з’ясувати проблематику твору; - дослідити образну своєрідність трагедії. Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: робота складається з двох розділів, висновків та бібліографії, яка нараховує 24 назви. У першому розділі аналізується своєрідність трагедій в творчості Шекспіра, зокрема проблематика «Короля Ліра». Другий розділ присвячений дослідженню образів твору. Проблема аналізу художнього твору при вивченні зарубіжної літератури в школі Вступ 2 1. Історія методики аналізу художнього твору 4 2. Підготовка до сприйняття художнього твору 6 3. Первинне читання та прийоми усвідомлення тексту художнього твору 8 4. Поглиблене засвоєння художнього твору в процесі другого читання 12 Висновки 16 Додатки 17 Список використаної літератури 22 Флективний спосіб словотворення в українській мові ЗМІСТ стр. Вступ……………………………………………………………………3-6 Розділ 1.Словотвір. Загальні відомості. Флективний спосіб словотворення………………………………………………………….7-25 1.1.Загальна характеристика флективного способу словотворення..7-11 1.2. Погляди вчених на флективний спосіб словотворення……….. 11-25 Розділ 2. Флективний спосіб словотворення на матеріалі роману І.Нечуй- Левицького „Микола Джеря”……………………………26-41 2.1. Модифікаційні флексії……………………………………27-31 2.2. Флексії з мутаційною функцією……………………….. 32-33 2.3. Флексії з транспозиційною функцією………………….34-41 Розділ 3. Клас синкретичних флексій…………………………….42-46 Висновки……………………………………………………………47-50 Список використаної літератури………………………………….51-54 Шляхи аналізу художнього твору Вступ 3 1.Методологічні засади вивчення художнього твору в шкільному курсі літератури 6 1.1. Філософські основи аналізу художнього твору 6 1.2. Психолого-педагогічні передумови навчання літературного аналізу 9 1.3. Методичні основи навчання на уроках літератури 13 2. Теоретико-методична модель вироблення в учнів умінь аналізувати художні твори 20 2.1. Технології навчання аналізу художнього твору 20 2.2. Аналіз художнього твору» (на основі аналізу оповідання Марка Вовчка «Два сини») 23 2.3. Формування в учнів умінь аналізу прозового твору (основна і старша школи) 26 2.4. Особливості навчання аналізу творів різного літературного роду й виду 30 Висновки 37 Література 40 Характеристика твору Ф.Ніцше „По той бік добра і зла”
1. Автор 3 2. Загальна характеристика твору „По той бік добра і зла” 7 3. Філософський зміст твору 8 4. Загальний підсумок творчості Ф.Ніцше 10 Бібліографія 14 |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |