институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Моє ставлення до Чіпки, Панас Мирний

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Универсальная | Страниц: 2 | Год: 2010 | Размер: 4 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Моє ставлення до Чіпки, Панас Мирний

Моє ставлення до Чіпки
Cмотрите также:
Панас МИРНИЙ

Панас МИРНИЙ

Мое ставлення до Чіпки (хіба ревуть воли, як ясла повні)

Мое ставлення до Чіпки (хіба ревуть воли, як ясла повні)

Тріанонський мирний договір

Зміст Вступ 3 1. Покарання Німеччини та її союзників 4 2. Тріанонський мирний договір в історії Угорщини 6 3. Міклош Хорті і подолання наслідків Тріанонського мирного договору 8 Висновки 21 Література 24

Російсько-турецька війна й Адріанопольский мирний договір 1829 р

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Історіографія питання 6 Розділ 1. Початок грецького повстання і позиція європейських держав 9 Розділ 2. Російсько-турецька війна й Адріанопольский мирний договір 1829 р. 21 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Російсько-турецька війна й Адріанопольский мирний договір 1829 р

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Історіографія питання 6 Розділ 1. Початок грецького повстання і позиція європейських держав 9 Розділ 2. Російсько-турецька війна й Адріанопольский мирний договір 1829 р. 21 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Аспекти виховання позитивного ставлення до світу у дошкільників

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО СВІТУ У ДОШКІЛЬНИКІВ 5 1.1 Базовий компонент як основний документ, що визначає засади принципи виховання 5 1.2 Основні методи виховання позитивного ставлення дошкільника до світу 10 1.3 Казка як метод виховання позитивного ставлення дошкільника до світу 12 1.4 Застосування наочно-схематичних моделей, їх можливості в ознайомленні з навколишнім світом 17 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 21 2.1. Обґрунтовування вибору методик 21 2.2. Результати констатуючого експерименту 21 2.3. Рекомендації практичним психологам, батькам, вихователям 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 35

Формування у старших дошкільників доброзичливого ставлення до молодших дітей

Вступ 2 Дитячі взаємини як психолого-педагогічна проблема 5 Особливості ставлення старших дошкільників до молодших дітей 13 Шляхи формування доброзичливого ставлення старших дошкільників до молодших дітей 18 Зміни в спілкуванні і взаєминах дітей різноговіку в дитячому садку і вдома 22 Висновки і педагогічні рекомендації 25 Список використаної літератури 27

Соціально-екологічне значення природних ресурсів. Роль ресурсів літосфери у розвитку суспільства та бережного ставлення до них

ЛІТОСФЕРА Забруднення літосфери БЕРЕЖЛИВЕ СТАВЛЕННЯ ДО НАДР І ЗЕМНОЇ ПОВЕРХНІ Список використаної літератури

Екологія

ВСТУП 2 1. СФОРМУВАТИ ПРЕДМЕТ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ 3 2. ПО ЯКИХ КАНАЛАХ ВІДБУВАЄТЬСЯ ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ 5 3. ЧИМ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ СОЦІАЛЬНІ ПСИХОЛОГІЧНІ РЕЗЕРВИ ВІД ПРИРОДНИХ 8 4. ОПИШІТЬ ВІДОМІ ВАМ МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ СУБ’ЄКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ. 10 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 15

Контрольна робота психологія

1. Сформулюваті предмет екологічної психології 4 2. Після яких каналів відбувається формування суб'єктивного ставлення до природи? 6 3. Чим відрізняються соціальні психологічні релізери від природних? 10 4. Опишіть відомі вам методики діагностики суб'єктивного ставлення до природи. 11 Список використаної літератури 12