институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Теорія і практика психотренінгу. Формування комунікативних умінь і навичок

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 21 | Год: 2006 | Размер: 26 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Теорія і практика психотренінгу. Формування комунікативних умінь і навичок

Зміст
1. Характеристика тренингової групи 2
2. Сценарій тренингового заняття 2
2.1 Тема тренінгу 2
2.2. Мета й завдання заняття 3
2.3. Кількісний і якісний склад групи тривалість тренінгу 3
3. Сценарій тренінгу 3
3.1. Введення 3
3.2. Знайомство 4
3.3. Очікування учасників 4
3.4. Прийняття правил роботи групи 5
3.5. Етап оцінки рівня інформованності 5
3.6. Інформаційний блок і придбання практичних навичок 6
3.7. Підведення підсумків роботи групи 18
Список використаної літератури 19

Пропонований тренінг сприяє оволодінню прийомами ефективного спілкування через ігрові компоненти й техніку активного слухання.
Тренінг спрямований на формування комунікативних умінь і навичок і розрахований на найрізноманітнішу вікову й поло-рольову аудиторію. Сформувати й удосконалити наявні комунікативні навички можуть всі бажаючі.
У тренинговому занятті брали участь - 12 чоловік, 8 дівчин і 4 юнаки, у віці 19-20 років, студенти ВНЗу.
Тема: Формування комунікативних умінь і навичок
Ціль тренінгу - Сформувати комунікативні вміння й навички.
Загальний час заняття - 6 годин.
Cмотрите также:
Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови

Вступ 3 Розділ 1. Поняття комунікативних вмінь та їх сутність 6 1.1. Комунікативні уміння в процесі вивчення іноземної мови 6 1.2. Основні вимоги до комунікативних умінь та навичок спілкування іноземною мовою у середній школі 14 Розділ 2. Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови 18 2.1. Методи діагностики та розвитку комунікативної компетентності учнів 18 2.2. Розвиток комунікативної компетентності учнів на уроці 29 2.3. Розвиток комунікативної компетентності учнів засобами мистецтва 42 Розділ 3. Методи розвитку умінь та навичок комунікативної компетенції учнів на уроці іноземної мови 55 Висновки 64 Список використаних джерел 67

Методика логопедичного впливу при дислалії

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичне обгрунтування дислалії 5 1.1 Поняття дислалії 5 1.2 Форми дислалії 8 1.2.1 Функціональна дислалія 8 1.2.2 Механічні дислалії та їх причини 11 1.2.3 Акустико-фонематична дислалія 13 1.2.4 Артикуляторно-фонематична дислалія 14 1.2.5 Артикуляторно-фонетична дислалія 15 1.3 Рівні порушеної вимови 16 Розідл 2. Методика логопедичного впливу при дислалії 20 2.1 Мета та етапи логопедичного впливу 20 2.1.1 Підготовчий етап 21 2.1.2 Другий етап формування первинних вимовних умінь і навичок 25 2.1.3 Третій етап формування комунікативних умінь і навичок 28 Висновок 29 Використана література 30 Додаток 1 35

Методика логопедичного впливу при дислалії

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичне обгрунтування дислалії 5 1.1 Поняття дислалії 5 1.2 Форми дислалії 8 1.2.1 Функціональна дислалія 8 1.2.2 Механічні дислалії та їх причини 11 1.2.3 Акустико-фонематична дислалія 13 1.2.4 Артикуляторно-фонематична дислалія 14 1.2.5 Артикуляторно-фонетична дислалія 15 1.3 Рівні порушеної вимови 16 Розідл 2. Методика логопедичного впливу при дислалії 20 2.1 Мета та етапи логопедичного впливу 20 2.1.1 Підготовчий етап 21 2.1.2 Другий етап формування первинних вимовних умінь і навичок 25 2.1.3 Третій етап формування комунікативних умінь і навичок 28 Висновок 29 Використана література 30 Додаток 1 35

Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 6 1.1 ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ 6 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ 15 2.1 ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 15 2.2 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 18 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Навички, їх структура і закономірності вироблення. Проблема переносу та інтерференції навичок

Вступ 3 1. Суть і структура навичок 3 2. Формування навичок 5 3. Процес виховання як важливий фактор формування навичок 7 4. Переніс та інтерференція 11 Висновки 13 Література 14

Розвиток комунікативних умінь учнів через вміння аргументувати і відстоювати свою думку та здатність до діалогу

Розвиток комунікативних умінь учнів через вміння аргументувати і відстоювати свою думку та здатність до діалогу За допомогою іноземної мови людина прилучається до світової культурної спадщини, до сучасних процесів духовного розвитку іншої нації. Актуальним сьогодні є питання оволодіння найменшими громадянами України літературними нормами не лише державної української мови, але й найпоширеніших мов світу, до яких зокрема відноситься англійська. Успішне розв'язання цієї проблеми багато в чому залежить від мовленнєвої куль¬тури вчителів іноземних мов шкільних закладів.

Словникова робота під час вивчення грамоти

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Формування навичок грамотності молодших школярів 5 1.1. Формування загально-навчальних умінь і навичок шляхом стимулювання навчально-пізнавальних інтересів молодших школярів 5 1.2. Види словникової роботи на уроках української мови в молодших класах 9 Розділ 2. Словникова робота під час вивчення грамоти 12 2.1. Виховне заняття у третьму класі на основі словникової роботи 12 2.2. Урок за темою: "Лиманські билиці" Ю.К. Голобородька (3 клас) 17 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Теорія та практика соціально-психологічного тренінгу

1. Групова дискусія як метод соціально-психологічного тренінгу, технологія проведення групової дискусії 3 2. Вправи та ігри на формування навичок ведення дискусії, прийняття групового рішення 11 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16

Організація і керівництво позакласним читанням молодших школярів

Вступ 3 Розділ 1. Загальні основи організації уроків позакласного читання 5 Розділ 1.1 Класичні приклади схем уроків з позакласного читання 13 Розділ 1.2. Формування читацької самостійності в рамках курсу позакласного читання 17 Розділ 2. Способи тематичного оцінювання та проведення уроків позакласного читання 21 Розділ 3. Прийоми розвитку й удосконалення читацьких умінь і навичок в рамках курсу позакласного читання 27 Розділ 3.1 Способи формування необхідних навичок в процесі читання 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Сформулювати гіпотезу про умови розвитку комунікативних навичок особистості і розробити план її експериментальної перевірки

Сформулювати гіпотезу про умови розвитку комунікативних навичок особистості і розробити план її експериментальної перевірки План експериментальної перевірки висунутої гіпотези Констатуючий експеримент Формуючий експеримент Контрольний експеримент