![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
![]() Тема: Психолого-акмеологічні засоби індивідуально-професійного розвиткуКаталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2006 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | КупитьПсихолого-акмеологічні засоби індивідуально-професійного розвиткуПсихологія праціЗміст Вступ 3 1. Психологічні особливості змісту праці 4 2. Психологія професії 8 Висновки 14 Список використаної літератури 15 Cмотрите также:Організація професійного розвитку персоналу Вступ 3 1. Суть професійного розвитку персоналу та завдання управління ним 5 1.1. Основні поняття та задачі професійного розвитку персоналу 5 1.2. Організація системи професійного навчання персоналу 7 2. Організація професійного розвитку персоналу в туристичній фірмі ТОВ “Інвесттур” 22 2.1. Загальна характеристика служби управління персоналом у туристичній фірмі ТОВ “Інвесттур” 22 2.2. Методи і форми професійного навчання 28 2.3. Підвищення кваліфікації кадрів (персоналу) ТОВ “Інвесттур” 32 3. Удосконалення системи професійного навчання персоналу 34 Висновки 40 Список використаної літератури 43 Додатки 45 Психологія і педагогіка. Відповіді на питання 1. Психолого-педагогічні засоби активізації сприймання та засвоєння студентами курсу дисципліни. 3 2. Психолого-педагогічні прийоми активізації уваги студентів. 4 3. Невербальні техніки викладання у ВНЗ. 5 4. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчого мислення в умовах навчально-виховного процесу ВНЗ. 6 5. Психологічна характеристика особистості викладача ВНЗ та шляхи її самореалізації. 7 6. Психолого-педагогічні прийоми нейтралізації негативної поведінки студентів. 8 7. Педагогічний менеджмент конфліктами у ВНЗ. 9 8. Різновиди конфліктів у вищій школі та стилі їх врегулювання. 10 9. Психологічний клімат студентської групи. Роль викладача у його формуванні. 11 10. Психологія стресу. Аналіз стрес-факторів в умовах ВНЗ. 12 11. Психологічні засоби переживання стресогенних ситуацій навчання у ВНЗ. Роль викладача. 13 Література 14 СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Поняття професійного спілкування 5 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 8 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 9 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 15 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 15 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 17 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 18 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 20 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМ “ПЕДАГОГ - ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ОСНОВНІ МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ 5 1.1 Сутність і специфіка підготовки інженерів-педагогів 5 1.2 Становлення та розвиток системи підготовки інженерів-педагогів 6 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ 15 2.1 Характеристика основних методів 15 2.2 Методи професійного навчання інженерів-педагогів під час навчання у вузі 18 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах ВСТУП 4 Розділ 1. Психолого-педагогічні особливості ведення професійного спілкування 1.1. Поняття професійного спілкування 7 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 10 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 11 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 14 Розділ 2. Психологічні закономірності професійного спілкування в системі спілкування “педагог-інтегрована група” 17 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 17 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 20 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 21 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 24 2.4.1. Стеріотипізація, проекція, ідентифікація, емпатія і рефлексія в професійному спілкуванні 25 РОЗДІЛ 3. Практична частина. Тренінг ефективного професійного спілкування в систем “педагог - інтегрована група” 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Професійний розвиток персоналу туристичного підприємства (бакалавр) ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1. Сутність і проблеми професійного розвитку персоналу 5 1.2. Планування кар’єри в організації 10 1.3. Управління персоналом: система навчання, методи розвитку 19 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ ” 25 2.1. Організаційна характеристика діяльності туристичного підприємства „ ” 25 2.2. Аналіз та оцінка фінансово-господарської діяльності туристичного підприємства 29 2.3. Особливості професійного розвитку персоналу на підприємстві 38 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 43 3.1. Недоліки та проблеми професійного розвитку в туристичнії організації 43 3.2. Пропозиції щодо покращення якості професійного навчання 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 Психологічні засоби розвитку творчих здібностей дошкільників Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку творчих здібностей дошкільників 7 1.1. Поняття та сутність творчих здібностей 7 1.2. Вікові особливості та основні етапи формування творчих здібностей дітей дошкільного віку 11 1.3. Дослідження основних психологічних засобів розвитку творчих здібностей дошкільників 18 2. Обґрунтування моделі експериментального дослідження 40 2.1. Психологічні основи розвитку творчих здібностей дошкільників 40 2.2. Психолого-педагогічне проектування системи психологічних засобів розвитку творчих здібностей дошкільників 52 2.3. Розробка методики дослідження розвитку творчих здібностей дошкільників та застосування окремих психологічних засобів 66 3. Аналіз результатів впливу психологічних засобів на розвиток творчих здібностей дошкільників 74 3.1. Узагальнення результатів експерименту 74 3.2. Рекомендації стосовно застосування психолого-педагогічної технології розвитку творчих здібностей дошкільників 78 Висновки 91 Література 100 Додатки 111 Додаток А. Розвиток творчих здібностей дітей 112 Додаток Б. Пізнавальний портрет дитини 113 Додаток В. Психолого-педагогічні методи та засоби розвитку творчої діяльності дітей дошкільного віку 114 Професійний розвиток персоналу туристичного підприємства. Курсова робота (бакалавр). Менеджмент туризму ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1. Сутність і проблеми професійного розвитку персоналу 5 1.2. Планування кар’єри в організації 10 1.3. Управління персоналом: система навчання, методи розвитку 19 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ ” 25 2.1. Організаційна характеристика діяльності туристичного підприємства „ ” 25 2.2. Аналіз та оцінка фінансово-господарської діяльності туристичного підприємства 29 2.3. Особливості професійного розвитку персоналу на підприємстві 38 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 44 3.1. Недоліки та проблеми професійного розвитку в туристичній організації 44 3.2. Пропозиції щодо покращення якості професійного навчання 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 67 Методи розвитку мовлення ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ НА РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. 4 І.1. Проблема розвитку українського мовлення школяра в психолого-педагогічній літературі 4 І.2. Завдання та зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення 7 І.3. Засоби розвитку зв’язного мовлення школяра 13 Висновок до І розділу 17 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 18 ІІ.1. Методика розвитку діалогічного мовлення 18 ІІ.2. Методика розвитку монологічного мовлення 20 ІІ.3. Методичне використання наочно-дидактичного матеріалу на прикладі програми розвитку зв’язного мовлення 22 Висновок до ІІ розділу 33 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 ДОДАТОК 1 38 ДОДАТОК 2 39 ДОДАТОК 3 40 Методика уроків розвитку зв'язного мовлення
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ НА РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. 4 І.1. Проблема розвитку українського мовлення школяра в психолого-педагогічній літературі 4 І.2. Завдання та зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення 7 І.3. Засоби розвитку зв’язного мовлення школяра 10 ВИСНОВОК ДО І РОЗДІЛУ 14 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 15 ІІ.1. Методика розвитку діалогічного мовлення 15 ІІ.2. Методика розвитку монологічного мовлення 17 ІІ.3. Методичне використання наочно-дидактичного матеріалу на прикладі програми розвитку зв’язного мовлення 19 ВИСНОВОК ДО ІІ РОЗДІЛУ 30 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТОК 1 35 ДОДАТОК 2 36 ДОДАТОК 3 37 |
|
Рефераты | Оферта | Поиск | Заказать реферат | Контакты
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |