институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Основні види навчальних занять з теоретичної підготовки та їх характеристика

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 21 | Год: 2010 | Размер: 22 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Основні види навчальних занять з теоретичної підготовки та їх характеристика

Зміст

1. Основні види навчальних занять з теоретичної підготовки та їх характеристика. Види самостійної роботи студента 3
2. Психологічна культура юриста-сангвініка, юриста-холерика, юриста-флегматика, юриста - меланхоліка 8
Список використаної літератури 21
Cмотрите также:
Основні види навчальних занять з теоретичної підготовки та їх характеристика

Зміст 1. Основні види навчальних занять з теоретичної підготовки та їх характеристика. Види самостійної роботи студента 3 2. Психологічна культура юриста-сангвініка, юриста-холерика, юриста-флегматика, юриста - меланхоліка 8 Список використаної літератури 21

Особливості семінарського (практичного) заняття як форми організації навчальних занять з правознавства

Зміст Вступ Розділ І. Особливості лекційного заняття як форми організації навчальних занять з правознавства 1.1. Лекційно-семінарська система навчання Розділ ІІ. Особливості семінарського (практичного) заняття як форми організації навчальних занять з правознавства Розділ ІІІ. Інші форми організації навчальних занять у процесі вивчення правознавства в школі Висновки Використана література

Звіт з педагогічної практики

Вступ 2 І. Мета практики 4 ІІ. Характеристика бази практики 5 ІІІ. Організація і керівництво практикою 7 ІV. Зміст діяльності практиканта 8 4.1. Відвідування та критичний аналіз навчальних занять 8 4.2. Проведення занять 11 V. Психологічне дослідження 16 Література 25 Додатки 26

Оцінка ефективності семінарських занять

ЗМІСТ Вступ 3 1. Види семінарських занять та методика їх проведення 4 1.1. Поняття та основні завдання семінарського заняття 4 1.2. Види семінарських занять 6 1.3. Методика проведення семінарських занять 10 2. Критерії та показники ефективності семінарських занять 14 2.1 Оцінювання учбових досягнень студентів як фактор підвищення якості освіти 14 2.2. Діагностика якості навчання в сучасних інформаційно-педагогічних системах 20 Висновки 29 Використана література 31

Виникнення та розвиток теоретичної філософії

1. Виникнення теоретичної філософії 2 2. Основні етапи розвитку теоретичної філософії 7 3. Відношення «мислення до буття» як один із історично можливих принципів теоретичної філософії 13 Список використаної літератури 27

Звіт з педагогічної практики

Вступ 3 1. Структура закладу освіти 4 2. Організація підготовки фахівців різних рівнів закладів освіти 6 3. Державні освітні стандарти з підготовки фахівців. Навчальні плани, навчальні і робочі програми 8 4. Розклад навчальних занять 12 5. Поточний та підсумковий контроль 13 6. Організація навчально-методичної та науково-дослідної роботи кафедри, її навчально-методичне забезпечення 16 7. Засвоєння методики викладання обліку, економічного аналізу та аудиту 19 Висновки і пропозиції 23 Список використаної літератури при виконанні практики 25

Становлення і розвиток теорії філософії

ЗМІСТ 1. Виникнення теоретичної філософії 3 2. Основні етапи розвитку теоретичної філософії 6 3. Відношення “мислення до буття” як один із історично можливих принципів теоретичної філософії 8 ЛІТЕРАТУРА 16

Методика викладання у вищій школі

Питання 1. Форми організації навчального процесу та шляхи підвищення його ефективності. 2 Питання 2. Специфіка (критерии) перевірки знань, умінь та навичок студентів з фахових дисциплін 4 Питання 3. Методи навчання та специфіка їх використання в практиці викладання фахових дисциплін. 10 Питання 8. Методика підготовки викладача до навчального заняття з фахових дисциплін. 24 Питання 12. Написання тексту лекції. Вибір і композиція матеріалу. Структура лекції: план, вступ, головна частина, висновок. 25 Питання 13. Основні види навчальних занять у вищих навчальних закладах: лекція; семінарське, практичне, індивідуальне заняття; консультація; самостійна робота. 27 Питання 14. Впровадження нових методів і технологій навчання у вищій школі. 30 Питання 15. Індивідуальне заняття і його значення у підготовці фахівця. 37 Питання 16. Самостійна робота студентів і форми її організації 38 Список використаної літератури 40

Фізична культура і система фізичного виховання

1. Фізична культура і система фізичного виховання у вищих навчальних закладах 3 2. Організація та зміст навчального процесу у навчальних відділеннях 6 3. Залікові вимоги та обов`язки студента 8 4. Позанавчальні форми занять фізичною культурою і спортом 10 5. Мета та завдання спортивних клубів у вищих навчальних закладах 15 Список використаної літератури 18

Фізична культура і система фізичного виховання

1. Фізична культура і система фізичного виховання у вищих навчальних закладах 3 2. Організація та зміст навчального процесу у навчальних відділеннях 6 3. Залікові вимоги та обов`язки студента 8 4. Позанавчальні форми занять фізичною культурою і спортом 10 5. Мета та завдання спортивних клубів у вищих навчальних закладах 15 Список використаної літератури 18