институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Іноваційний процес, сутність, характер, характеристика. Фактори розвитку малого інноваційного бізнесу в Україні

Каталог пособий и учебных материалов | Инновационная деятельность | Курсовая | Страниц: 48 | Год: 2006 | Размер: 151 кб. | Стоимость: 105 грн. | Смотреть | Купить

Іноваційний процес, сутність, характер, характеристика. Фактори розвитку малого інноваційного бізнесу в Україні

ЗМІСТ
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Інноваційний процес: сутність, структура, етапи 5
1.1. Інноваційний процес, структура, фактори впливу 5
1.2. Впровадження нових технологій на ринок 7
1.3. Етапи інноваційного процесу 8
РОЗДІЛ 2. Особливості управління інноваційними процесами 12
2.1. Механізм управління інноваційними процесами 12
2.2. Методологія управління інноваційними проектами 14
2.3. Основні елементи системи управління інноваціями 21
РОЗДІЛ 3. Аналіз практики управління інноваційними процесами на прикладі ТОВ "Техекспо" 26
Висновки 41
Список використаних джерел і літератури 43
Додатки 45-48

Метою курсової роботи є дослідження теоретичних основ управління інноваційними процесами на підприємстві та визначення ефективності інноваційних проектів.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних проблем, що виникають в процесі управління інноваційними процесами та визначення їх ефективності.
Об’єктом дослідження є товариство з обмеженою відповідальністю "Техекспо".
Завданнями роботи є визначити сутність інноваційного процесу, його структуру та етапи; дослідити особливості управління інноваційними проектами; подати аналіз практики управління інноваційними проектами на прикладі конкретного підприємства.
Методологічною основою дослідження курсової роботи є нормативно-законодавчі акти України, що регламентують зовнішньоекономічну діяльність суб’єктів господарювання, різноманітні учбові посібники, підручники з менеджменту, аналізу міжнародної проектної діяльності підприємств, а також монографії з періодичних видань як вітчизняних, так і зарубіжних авторів. До уваги взято праці вітчизняних і зарубіжних економістів І.Бланка, О.Власюка, О.Гаврилюка, В.Ф.Гриньова, В.Г.Золотогорова, Н.В.Ігошина, А.Б.Ідрісова, О.Мозгового, А.Пересади, В.Савчука.
Статистичною та фактологічною базою виступають Інтернет-джерела: http://finance.ua, http://consultcom.kiev.ua, www.ukrstat.gov.ua
Cмотрите также:
Фактори розвитку малого інноваційного бізнесу в Україні

Вступ 3 1. Розвиток малого і середнього інноваційного бізнесу в Україні в 90-ті роки ХХ сторіччя 4 1.1 Етапи формуванні державної політики щодо малого і середнього бізнесу вУкраїні 4 1.2 Організації, що сприяють розвитку інноваційного бізнесу в Україні і його нормативній базі 6 2. Інноваційна політика – одна з найбільш важливих функцій держави 10 2.1 Впровадження державних науково-технічних програм 10 2.2 Характерні ознаки малого інноваційного бізнесу 16 2.3 Проблеми в галузі малого інноваційного бізнесу 18 3. Фактори, що сприяють розвитку малого інноваційного бізнесу в Україні 20 3.1 Інтелектуальний потенціал – найперша складова малого інноваційного бізнесу 20 3.2 Сприятливі кредитно-фінансові механізми в Україні – гарант стабільного фінансування інноваційної діяльності 22 3.3 Від запозичення до конкурентності 23 3.4 Інновації – справа комерційна 25 3.5 Розробка і координація інноваційної стратегії в Україні, представлені законодавчими матеріалами 28 3.6 Головний принцип взаємовідносин між бізнесом і наукою 30 3.7 Науково-прогнозний маркетинг, як ще один з факторів розвитку малого інноваційного бізнесу в Україні 31 Висновки 34 Література 38.

Фактори розвитку малого інноваційного бізнесу в Україні

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти інноваційної діяльності 5 1.1. Сутність та основні складові інноваційної діяльності 5 1.2. Інноваційне підприємство, його загальна характеристика 7 1.3. Фактори розвитку малого інноваційного бізнесу 9 Розділ 2. Особливості розвитку малого інноваційного бізнесу в Україні та розвинутих країнах 12 2.1. Іноземний досвід становлення і розвитку малого інноваційного бізнесу 12 2.2. Державна політика у сфері малого інноваційного бізнесу в Україні 19 2.3. Умови створення інноваційного бізнесу 22 Розділ 3. Дослідження розвитку інноваційного бізнесу в Україні (на прикладі підприємства ТОВ «Дніпровагонмаш») 24 3.1. Управління інноваційною діяльністю малого підприємства 24 3.2. Напрямки вдосконалення управління інноваційними процесами на підприємстві 39 Висновки 46 Список використаних джерел і літератури 48 Додатки 50 Метою роботи є визначити фактори розвитку малого інноваційного бізнесу в Україні, дослідити на прикладі конкретного підприємства механізми інноваційного розвитку, проблеми та шляхи їх вирішення. Предметом роботи є інноваційна діяльність підприємства. Об’єктом роботи виступає ТОВ „Дніпровагонмаш”. Завдання роботи. Проаналізувавши сучасні тенденції інноваційного розвитку, ставиться завдання визначити складові інноваційної стратегії малого підприємства, показати організаційно-економічний механізм її реалізації. Методологічною основою дослідження виступають нормативно-законодавчі акти України, що регламентують зовнішньоекономічну діяльність суб’єктів господарювання, різноманітні учбові посібники, підручники з менеджменту, аналізу міжнародної проектної діяльності підприємств, а також монографії з періодичних видань як вітчизняних, так і зарубіжних авторів.

Особливості розвитку малого й середнього бізнесу в Україні

Вступ 3 1. Сутність та економічна природа малого бізнесу 5 2. Аналіз сучасного стану розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 12 2.1. Етапи розвитку та сучасний стан малого підприємництва в Україні 12 2.2. Порівняння розвитку малого підприємництва у країнах ЄС та в Україні 14 3. Проблеми та перспективи розвитку малого і середнього бізнесу в Україні 19 3.1. Негативні тенденції розвитку малого підприємництва в Україні 19 3.2. Державна підтримка малого та середнього бізнесу в Україні 21 3.3. Шляхи активізації підприємництва в Україні 25 Висновки 30 Список використаної літератури 33 Додатки 35-42

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА І ФІНАНСОВА ПІДТРИМКА МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ ТА ПРОБЛЕМИ ЙОГО РОЗВИТКУ

ВСТУП 1.ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 2. НОРМАТИВНА-ПРАВОВА ПІДТРИМКА МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 2.1 Розвиток нормативно правової бази малого бізнесу в Україні 2.2 Правове регулювання оподаткування малого бізнесу 3. ФІНАНСОВА ПІДТРИМКА МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 3.1 Характеристика джерел фінансової підтримки малого бізнесу в Україні 3.2 Державні інститути фінансової підтримки малого бізнесу 3.3 Фінансування малого бізнесу комерційними банками 3.4 Фінансування малого бізнесу за кредитними лініями міжнародних фінансових інститутів 4. ПРОБЛЕМИ РПОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ

Особливості розвитку малого бізнесу в Україні

Зміст Вступ……………………………………….………….…..….…........3 1. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ МАЛОГО БІЗНЕСУ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ…………..…………………..….…5 1.1. Розвиток і значення малого бізнесу України ………...….… 5 1.2. Поняття і функції малого підприємництва як основи малого бізнесу в Україні………………………………………………………………..…………...........10 1.3. Доцільність та специфіка розвитку малого бізнесу в економіці України………………………………………………………………………….……......13 1.4. Місце малого підприємництва у економіці різних країн світу……….…......15 2. АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ...….19 2.1. Аналіз діяльності суб’єктів малого підприємництва за галузевою ознакою…………………………………………………….……………………………….....….19 2.2. Фінансові ресурси малого бізнесу…………………………………………………..23 3. ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ……………………………….…………………30 3.1. Проблеми розвитку та функціонування малого підприємництва в Україні……………………………………………………………..……….……..……30 3.2. Шляхи забезпечення позитивного розвитку малого підприємництва в Україні……………………………………….…………………………………….…………..33 Висновки………………….…………………….……………….…..35 Список використаної літератури………………….…………...39

Малий бізнес в Україні

План Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади розвитку малого бізнесу 4 1.1 Сутність та мета діяльності підприємства малого бізнесу 4 1.2 Характеристика ринкового середовища господарювання підприємства малого бізнесу 9 Розділ 2.Нормативно – правове забезпечення сталого розвитку малого бізнесу в Україні 21 Розділ 3.Стан та перспективи розвитку малого бізнесу в сучасних умовах в українській економіці 26 Висновок 35 Список використаних інформаційних джерел 37

Становлення і розвиток малого бізнесу в перехідній економіці України

Вступ 1.Становлення і розвиток малого бізнесу в перехідній економіці України. 2. Формування сектору малого бізнесу в Україні. 3. Перешкоди на шляху розвитку малого бізнесу. 4.Фактори, що впливають на розвиток малого підприємництва. 5.Переваги малого бізнесу. 6.Проблеми та перспективи розвитку малого бізнесу в Україні. 7. Державна політика розвитку малого підприємництва. Висновки

ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

ВСТУП 4 1. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ 7 1.1.Малі підприємства: поняття та функції 7 1.2. Доцільність та привабливість окремих галузей для малого бізнесу 10 2. ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 13 2.1.Становлення і розвиток малого бізнесу в перехідній економіці України. 13 2.2. Проблеми розвитку та функціонування малих підприємств в Україні 15 2.3. Перешкоди на шляху розвитку малого бізнесу 17 2.4. Основні форми підтримки державою малого підприємництва 19 2.5. Соціальні аспекти діяльності малих підприємств 21 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ В СТАБІЛІЗАЦІЇ НА РИНКУ ПРАЦІ 24 3.1. Шляхи забезпечення позитивного розвитку малого підприємництва в Україні 24 3.2.Пріоритетні аспекти регіональної політики розвитку малого бізнесу 27 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 34

ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

ВСТУП 4 1. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ 7 1.1.Малі підприємства: поняття та функції 7 1.2. Доцільність та привабливість окремих галузей для малого бізнесу 10 2. ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 13 2.1.Становлення і розвиток малого бізнесу в перехідній економіці України. 13 2.2. Проблеми розвитку та функціонування малих підприємств в Україні 15 2.3. Перешкоди на шляху розвитку малого бізнесу 17 2.4. Основні форми підтримки державою малого підприємництва 19 2.5. Соціальні аспекти діяльності малих підприємств 21 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ В СТАБІЛІЗАЦІЇ НА РИНКУ ПРАЦІ 24 3.1. Шляхи забезпечення позитивного розвитку малого підприємництва в Україні 24 3.2.Пріоритетні аспекти регіональної політики розвитку малого бізнесу 27 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 34

Інноваційний менеджмент

Вступ 3 1. Сутність та основні складові інноваційної діяльності 4 2. Інноваційне підприємство: характеристика, фактори розвитку 7 3. Іноземний досвід становлення і розвитку інноваційного бізнесу 12 4. Державна політика у сфері інноваційного бізнесу в Україні 20 Висновки 25 Список літератури 26 Додатки 27