институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Сучасні методи навчання, що сприяють активізації навчального процесу

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 20 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Сучасні методи навчання, що сприяють активізації навчального процесу

Зміст


Вступ 3
1. Історичний і теоретичний аспекти активізації навчального процесу 4
2. Сучасні методи навчання, що сприяють активізації навчального процесу 7
Висновки 13
Список використаної літератури 14
Cмотрите также:
Сучасні методи навчання, що сприяють активізації навчального процесу

Зміст Вступ 3 1. Історичний і теоретичний аспекти активізації навчального процесу 4 2. Сучасні методи навчання, що сприяють активізації навчального процесу 7 Висновки 13 Список використаної літератури 14

Місце і роль викладача в діяльності щодо проектування конструювання організації навчального процесу

Вступ 2 Розділ І. Організація навчального процесу. 6 1.1. Визначення поняття «процес навчання». 6 1.2. Основні компоненти процесу навчання. 10 1.3. Методологічні підходи до навчального процесу. 12 Розділ ІІ. «Проектування» та «прогнозування» в навчальному процесі. 14 2.1. Поняття «проектування» в структурі навчального процесу. 14 2.2. Методологічні засади прогнозування. 24 Розділ ІІІ. Викладач в системі навчального процесу. 30 3.1. Сутність педагогічної підготовки викладача у вищих навчальних закладах. 30 3.2. Психологічні особливості педагогічної взаємодії викладача і студента у навчанні. 39 Висновки 48 Список використаної літератури 50

Сутність процесу навчання

Вступ 3 Розділ 1. Структура та організація процесу навчання 4 1.1. Основні функції та компоненти процесу навчання 4 1.2. Структура процесу навчання 13 1.3. Оптимізація процесу навчання 20 1.4. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі 21 Розділ 2. Закономірності та принципи навчання 23 2.1. Закономірності навчання 23 2.2. Принципи навчання 25 Висновки 30 Список використаної літератури 31-32 Мета роботи: дослідити методи та сутність навчання шкільним дисциплінам, дати загальну характеристику. Предметом дослідження є типологія методів навчання шкільним дисциплінам в школі та структура навчального процесу. Практичне значення - найголовніше завдання вчителя в будь-якій ситуації - створити в класі творчу атмосферу, більше того, педагог повинен розуміти психологічну сутність цього процесу. Це насамперед не насильне навчання, а заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини. Завершується робота висновками, в яких висвітлюються головні особливості процесу навчання та специфіка методів навчання, узагальнюється все вище зазначене, а також подається список використаної літератури.

Технологія дистанційного навчання. Науково-методичне забезпечення навчального процесу

1. Технологія дистанційного навчання 3 2. Науково-методичне забезпечення навчального процесу 8 3. Розробіть ділову гру (власний варіант теми) 10 Список використаної літератури 11

Основні елементи навчального процесу

1. Поняття та основні елементи навчального процесу 3 2. Форми навчання 6 3. Контрольні заходи 14 Література 17

Основні елементи навчального процесу

1. Поняття та основні елементи навчального процесу 3 2. Форми навчання 6 3. Контрольні заходи 14 Література 17

ЗАСАДИ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ У СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ У СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 5 1.1. ВИМОГИ ДО УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 5 1.2. ПЛАНУВАННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 12 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ І ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 17 2.1. ПЛАНУВАННЯ РІЗНИХ ФОРМ РОБОТИ ТА ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 17 2.2. ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ 23 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31

Зміст, форми і методи роботи із трудового навчання в перших класах шестирічних дітей

Зміст Вступ 3 Розділ І. Роль та місце методу як педагогічної категорії в організації трудового навчання 5 1.1 Загальна характеристика методів навчання 5 1.2 Методологічні основи трудового навчання в початковій школі 7 1.3 Підвищення активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання 12 Розділ ІІ. Особливості використання досліду та практичної роботи як методів навчання на уроках трудового навчання в початковій школі 18 2.1 Сутність та методика використання досліду 18 2.2 Практичні роботи 20 Розділ ІІІ. Досвід роботи щодо ефективності використання практичних методів на уроках трудового навчання 21 Висновки 27 Список використаної літератури 29 Предметом даного дослідження є методи навчання, а об’єктом – процесс їх оптимального поєднання для вдосконалення навчальної діяльності вчителя і учнів на уроках трудового навчання. Хронологічні рамки даного дослідження охоплюють період навчання, який підпадає в початкову ланку освіти. Метою даного дослідження є намагання дослідити теоретичні основи оптимізації навчального процесу та особливості застосування різноманітних методів навчання на уроках трудового навчання, особливо практичних методів. Головними завданнями даного дослідження є: 1. Визначення поняття методу в навчальному процесі та їх класифікації за різними ознаками. 2. Характеристика особливостей досліду та практичних робіт з найбільш розповсюдженої категорії методів – методів організації та здійснення навчально – пізнавальної діяльності. 3. Характеристика особливостей використання практичних методів та вплив специфіки їх організації на протікання навчально – виховного процесу на уроках трудового навчання в початковій школі. Маємо надію, що здійснення системного аналізу всього існуючого літературного доробку у комплексі з об’єктивною оцінкою матеріалу із зазначеної проблематики дасть можливість досягти мети даного дослідження

Процеси навчання, виховання і розвитку здібностей дітей на уроках

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Процес виховання школярів у навчально-виховних закладах 5 1.1. Сутність, зміст і процес виховання 5 1.2. Рушійні сили процесу виховання 5 1.3. Фактори виховання 7 1.4. Мотиви виховання 7 1.5. Структура виховного процесу 8 1.6.Зміст виховання 10 Розділ 2. Процес навчання 12 2.1. Сутність навчання, його методологічна основа 12 2.2. Рушійні сили навчального процесу 13 2.3. Функції навчання 15 Розділ 3. Процеси навчання, виховання і розвитку здібностей дітей на уроках 16 Розділ 4. Взаємодія процесу навчання і виховання школярів 24 4.1. Вікові особливості дітей молодшого шкільного віку 24 4.2. Виховання у дітей гуманних рис особистості 27 4.3. Розвиток пізнавальних інтересів учнів 30 4.4. Формування у учнів дисциплінованості і ретельності 36 Висновки 42 Список використаної літератури 44

Технічні засоби викладання іноземної мови

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психолого-педагогічні основи використання технічних засобів у навчальному процесі 6 1.1 Класифікація технічних засобів навчання та їх функції 6 1.2 Людські можливості щодо сприйняття інформації 10 1.2 Місце і роль технічних засобів у пізнавальному процесі 12 Розділ 2. Використання технічних засобів для інтенсифікації навчального процесу та для забезпечення важливих складових методики викладання іноземної мови у 6-му класі 16 2.1. Лінгафонні пристрої і керування процесом навчання аудіювання у 6-му класі 16 2.2 Методика використання звукових навчальних кінофільмів на уроках англійської мови 18 2.3 Інтенсифікація навчального процесу на основі індивідуалізації навчання з використанням відеофонограм 22 2.4 Використання графопроектора 26 2.5 Впровадження нових інформаційних технологія на уроках іноземної мови 27 Висновки 30 Список використаних джерел 34