институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Контрольна робота з реклами

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2006 | Размер: 49 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Контрольна робота з реклами

ЗМІСТ
1. Критерії класифікації реклами, коротка характеристика 2
2. Паблик рилейшнз, його роль у стимулюванні продажу товарів і послуг індустрії гостинності 7
3. Охарактеризуйте поняття „рекламна піраміда”. Що є вершиною „піраміди”? 11
Література 14
Cмотрите также:
Організація та форми бібліотечної реклами

ВСТУП 3 1. ОСНОВА СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 7 1.1. Сутність та принципи бібліотечної реклами 7 1.2. Форми і методи бібліотечної реклами 12 2. ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ БІБЛІОТЕК 16 2.1. Процес становлення бібліотечної реклами на українському інформаційному ринку та світовий досвід реклами 16 2.2. Маркетинг як активний метод трансформації бібліотеки 21 3. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 26 ВИСНОВКИ 30 ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 33 ДОДАТКИ 35

Контрольна робота реклама

1. Охарактеризуйте роль і місце реклами в системі маркетингових комунікацій 3 2. Поясніть основні принципи розробки друкованої реклами 7 3. Визначте характерні риси та ознаки персонального продажу товарів і послуг 11 4. Поясніть, якими законами України запроваджено обмеження і заборону щодо телерадіореклами 14 Література 19

Класифікація реклами

Зміст: Вступ 1. Маркетингова сутність реклами 2. Класифікація реклами 3. Вибір форми реклами 4. Підходи при виборі рекламних засобів 5. Характеристики аудиторій кожного засобу реклами 6. Принципові основи рекламної кампанії Висновки

Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.

1. Визначення конкретного виду реклами 3 2. Розгорнутий опис реклами. 5 3. Ілюстрації, приклади. 10 4. Цільова група населення цього виду реклами. 12 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 13 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємність 14 7. Вартість виготовлення 15 8. Обслуговування реклами 15 9. Можливість оцінки ефективності реклами 17 10. Бібліографія 18

Реклама на електронних ЗМІ

1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 8 3. Ілюстрації, приклади. 12 4. Цільова група населення цього виду реклами. 14 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17 7. Вартість виготовлення. 18 8. Обслуговування реклами. 20 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21 10. Бібліографія 23

Предмет: Теорія і практика реклами. Вид роботи: Контрольна робота

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4 Рекламний процес: складові частини, учасники 4 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 13 2.1. Аналіз зразка друкованої реклами 13 2.2. Виписати на окремих картах п’ять зразків висловів, жартів про рекламу або п’ять зразків дотепних або абсурдних, з вашої точки зору, рекламних звернень 17 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 18

Друкована реклама

1. Цілі реклами. 3 2. Інформаційна функція друкованої реклами. 4 3. Носії друкованої реклами. 5 4. На кого розрахована друкована реклама. 6 5. Процес виготовлення друкованої реклами: підготовка, терміни, вартість виготовлення. 8 6. Оцінка ефективності реклами. 11 7. Обмеження щодо заборон та розповсюдження реклами 12 8. Додатки 22 Список використаних джерел. 23

Контрольна з рекламної діяльності

1. Дослідження ринку при організації реклами 4 2. Політична пропаганда як основний вид радянської реклами 10 Список використаної літератури 14

Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.

1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 6 3. Ілюстрації, приклади. 9 4. Цільова група населення цього виду реклами. 11 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 12 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 12 7. Вартість виготовлення. 14 8. Обслуговування реклами. 15 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 16 10. Бібліографія 18

Види реклами та їх ефективність

1. Теоретична частина. Сутність реклами 2 1.1. Поняття реклами 2 1.2. Класифікація рекламних засобів 6 1.3. Недозволена реклама, її характеристика та приклади 9 2. Практична частина. Організація реклами в аптеці ТОВ «Голден-Фарм» 12 2.1. Особливості реклами в аптечних закладах 12 2.2. Загальна інформація про заклад 16 2.3. Організація маркетингових досліджень 18 2.4. Визначення ефективності різних видів реклами в аптеці 22 Висновки і пропозиції 27 Література 29 Додатки 30