институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Конкурентноспроможність медичних послуг, сутність, необхідність забезпечення та підвищення

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2006 | Размер: 35 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Конкурентноспроможність медичних послуг, сутність, необхідність забезпечення та підвищення

Предмет: маркетинг медичних послуг
Зміст
Вступ 3
1. Стан фармацевтичного ринку в Україні. 4
2. Причини та наслідки незадовільного стану сфери медичних полсуг. 7
3. Реформування галузі медичних послуг. 9
Висновок 12
Література 13
Cмотрите также:
Ринок медичних послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РИНОК МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Медичні послуги у розрізі особливостей вітчизняної економіки 5 1.2. Основні учасники системи охорони здоров'я 9 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ДЕРЖАВИ НА РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 16 2.1. Державне регулювання розвитку ринкових механізмів у системі охорони здоров’я України 16 2.2. Державний сектор надання медичних послуг та забезпечення медичною допомогою 22 РОЗДІЛ 3. РИНОК МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ МАЙБУТНЬОГО. УДОСКОНАЛЕННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ЗА ДОПОМОГОЮ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ 29 3.1. Підвищення організаційної ефективності лікарень 29 3.2. Онлайнові служби e-health 33 3.3. Електронні історії хвороб 36 3.4. Громадська охорона здоров'я 38 3.5. Електронні рецепти та медичні картки 40 ВИСНОВОК 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47 Мета дослідження - проаналізувати ринок медичних послуг, виявити основних учасників системи охорони здоров'я. Розглянути державне регулювання розвитку ринкових механізмів у системі охорони здоров’я України, а також ринок медичних послуг майбутнього, удосконалення охорони здоров'я за допомогою новітніх технологій. Предметом дослідження є ринок медичних послуг України на сьогоднішній день та з погляду на можливість у майбутньому використовувати новітні технології, що в більшості своїй покликані покращити існуючу ситуацію на ринку медичних послуг. Об’єктом дослідження даної роботи є події, що відбуваються на ринку медичних послуг у розрізі особливостей вітчизняної економіки. Літературна база здебільшого складається з наказів Міністерства охорони здоров'я України та матеріалу підручників

Справедливість у розподілі та доступність медичних послуг

Вступ 3 Ідея справедливості й форми організації охорони здоров'я 4 Національне законодавство з питань забезпечення справедливості у розподілі і доступності медичних послуг 5 Висновок 15 Використана література: 16

Медичні послуги та ринкові відносини

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА РИНКОВІ СТРУКТУРИ У СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 4 1.1 Медичні послуги та ринкові відносини 4 1.2 Попит та пропозиція медичних послуг 7 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 15 2.1 Стан та характеристика ринку медичних послуг 15 2.2 Схема стратегії ціноутворення 16 2.3 Схема ціноутворення 22 РОЗДІЛ 3 ЦІНИ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ НА ОСНОВІ РОЗРАХУНКУ ЇХ СОБІВАРТОСТІ 34 Висновок 38 Використана література 39

Медичні послуги та ринкові відносини

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА РИНКОВІ СТРУКТУРИ У СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 4 1.1 Медичні послуги та ринкові відносини 4 1.2 Попит та пропозиція медичних послуг 7 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 15 2.1 Стан та характеристика ринку медичних послуг 15 2.2 Схема стратегії ціноутворення 16 2.3 Схема ціноутворення 22 РОЗДІЛ 3 ЦІНИ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ НА ОСНОВІ РОЗРАХУНКУ ЇХ СОБІВАРТОСТІ 34 Висновок 38 Використана література 39

Управління бізнесом у медицині та фармакології

1. Монополія та конкуренція на ринку 3 2. Стратегія безперервного підвищення якості медичних послуг 10 3. Прогнозування прибутків комерційних медичних фармацевтичних установ 13 Література 18

Попит на медичну допомогу як прояв потреби в здоров’ї та відповідна пропозиція

Вступ 3 1. Підвищення попиту на медичні послуги в контексті погіршення стану здоров’я населення України 5 2. Надання послуг населенню у діяльності комерційних медичних установ 7 3. Сучасне трактування якості медичних послуг 12 Висновки 17 Додатки 20 Список використаної літератури 22

предпринимательство в мед услугах

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА РИНКОВІ СТРУКТУРИ У СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 4 1.1 Медичні послуги та ринкові відносини 4 1.2 Попит та пропозиція медичних послуг 7 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 15 2.1 Стан та характеристика ринку медичних послуг 15 2.2 Схема стратегії ціноутворення Схема ціноутворення 16 РОЗДІЛ 3 РОЗРАХУНОК ЦІНИ МЕДИЧНОЇ ПОСЛУГИ НА ОСНОВІ СОБІВАРТОСТІ 34 Висновок 38 Використана література 39

предпринимательство в мед услугах

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА РИНКОВІ СТРУКТУРИ У СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 4 1.1 Медичні послуги та ринкові відносини 4 1.2 Попит та пропозиція медичних послуг 7 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 15 2.1 Стан та характеристика ринку медичних послуг 15 2.2 Схема стратегії ціноутворення Схема ціноутворення 16 РОЗДІЛ 3 РОЗРАХУНОК ЦІНИ МЕДИЧНОЇ ПОСЛУГИ НА ОСНОВІ СОБІВАРТОСТІ 34 Висновок 38 Використана література 39

Роль та місце маркетингу у формуванні ринку медичних та фармацевтичних послуг (на прикладі аптеки «Авєсана»)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ МЕДИЧНИХ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Монополія та конкуренція на ринку 5 1.2. Стратегія безперервного підвищення якості медичних послуг 11 1.3. Прогнозування прибутків комерційних медичних фармацевтичних установ 14 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «АВЄСАНА» 19 2.1. Аптека «Авєсана»: загальна організаційна характеристика 19 2.2. Позитивні й негативні чинники маркетингової діяльності установи 21 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ДЛЯ ТОВ «АВЄСАНА» 24 3.1. Технологія оптимізації маркетингу ТОВ «Авєсана» у галузі цінової та товарної політики 24 3.2. Розроблення мерчандайзингової політики фармацевтичного закладу 38 ВИСНОВКИ 44 ЛІТЕРАТУРА 48 ДОДАТКИ 51

Підприємництво у наданні медичних послуг

Вступ 3 1. Поняття та сутність підприємництва 4 1.1 Поняття підприємництва 4 1.2 Правове регулювання підприємницької діяльності в Україні 6 2. Особливості підприємництва у наданні медичних послуг 10 2.1 Ліцензування підприємницької діяльності з надання медичних послуг 10 2.2 Порядок ліцензування фізичних осіб, які займаються медичною практикою в Україні 20 3. Державна реєстрація підприємництва 22 Висновки 27 Додаток 1. Заява на видачу ліцензії 34