институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Класифікація загальнорозвиваючих вправ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 13 | Год: 2010 | Размер: 41 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Класифікація загальнорозвиваючих вправ

Зміст


Вступ 3
1. Класифікація загальнорозвиваючих вправ 4
2. Вихідні положення рук, ніг, тулуба 5
3. Використання вправ з предметами та музичного супровіду 7
4. Методика запису загальнорозвиваючих вправ 8
5. Навчання та засвоєння загальнорозвиваючих вправ 10
Висновок 12
Список літератури 13
Cмотрите также:
Класифікація загальнорозвиваючих вправ

Зміст Вступ 3 1. Класифікація загальнорозвиваючих вправ 4 2. Вихідні положення рук, ніг, тулуба 5 3. Використання вправ з предметами та музичного супровіду 7 4. Методика запису загальнорозвиваючих вправ 8 5. Навчання та засвоєння загальнорозвиваючих вправ 10 Висновок 12 Список літератури 13

Методика навчання порядкових вправ у молодшому дошкільному віці

1. Характеристика порядкових вправ та їх значення. 2 2. Види порядкових вправ для дітей молодшої та середньої груп. 4 3. Методика навчання порядкових вправ. 7 Список використаної літератури 12

Техніка виконання порядкових вправ для дітей 3-4 років

1. Роль порядкових вправ в гімнастиці 2 2. Особливості виконання порядкових вправ малюками 5 3. Види порядкових вправ для дітей 3 – 4 років 7 4. Техніка виконання порядкових вправ для дітей 3 – 4 року життя 11 Практичне завдання 15 Література 17

Рухова активність як важливий фактор взаємодії організму людини з навколишнім середовищем

Вступ 3 1. Вплив рухової активності на організм людини 4 2. Рухова активність і тривалість життя. Конкретний зміст вправ 7 3. Основні принципи фізичних вправ 12 4. Приблизний комплекс вправ для людини, що вирішила укріпити м’язи 15 Висновок 17 Список літератури 18

Використання дидактичних ігор і вправ як засобу формування сенсорної культури дошкільнят

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ТА ВПРАВ 7 1.1 Проблема формування сенсорної культури дошкільників в психолого-педагогічній літературі 7 1.2 Вплив дидактичних ігор і вправ на формування сенсорної культури дітей дошкільного віку 13 1.3 Методичні аспекти використання дидактичних ігор як засобу формування сенсорної культури дошкільників 19 Висновки до першого розділу 24 РОЗДІЛ ІІ. РОБОТА ВИХОВАТЕЛЯ ПО ВИКОРИСТАННЮ СИСТЕМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР І ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ В МОЛОДШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 25 2.1 Визначення рівня сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку 25 2.2 Рекомендації щодо використання дидактичних ігор та вправ для формування сенсорної культури дітей молодшого дошкільного віку 30 Висновки до другого розділу 45 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49

Лікувальна фізкультура при серцевих захворюваннях. Опис конкретних вправ

Вступ 2 1. Клініко-фізіологічне обґрунтування ЛФК при захворюваннях серцево-судинної системи 3 2. Лікувальна фізкультура при пролапсі нейтрального клапана 7 3. Опис конкретних вправ 10 Висновки 12 Список літератури 14

Фактори при виконанні фізичних вправ

Вступ 3 1 Фізичні вправи, їх зміст, форма 4 Фізичними вправами називаються лише ті рухові дії, які спрямовані на вирішення завдань фізичного виховання і підпорядковані його закономірностям. 4 3. Гігієнічні фактори при виконанні фізичних вправ 8 4. Значення гігієни режиму дня та раціонального харчування при занятті фізичними вправами 9 Висновок 12 Список використаної літератури 13

Фактори при виконанні фізичних вправ

Вступ 3 1 Фізичні вправи, їх зміст, форма 4 Фізичними вправами називаються лише ті рухові дії, які спрямовані на вирішення завдань фізичного виховання і підпорядковані його закономірностям. 4 3. Гігієнічні фактори при виконанні фізичних вправ 8 4. Значення гігієни режиму дня та раціонального харчування при занятті фізичними вправами 9 Висновок 12 Список використаної літератури 13

. БІОМЕХАНІКА ТА ЇЇ РОЛЬ У ПЛАНУВАННІ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Біомеханіка та її роль у плануванні фізичних навантажень 6 1.1. Біомеханіка як наука, напрямки використання 6 1.2. Біомеханічні основи побудови фізичних вправ 8 1.2.1. Основні поняття 8 1.2.2. Фізичні вправи як кібернетичні системи 15 1.2.3. Біомеханічна структура фізичних вправ 21 1.2.4. Використання біомеханічних основ в навчанні фізичним вправам 28 1.3. Мета та значення біометрії в плануванні фізичних навантажень 31 Висновок 36 Розділ 2. Експериментальна частина 37 2.1. Загальна характеристика апаратурних комплексів та вимірювальних систем, що використовуються у біомеханіці 37 2.2. Біомеханічна діагностика оптимального виконання циклічних вправ 40 Висновок 43 Розділ 3. Аналіз результатів дослідження 44 Висновки 46 Список використаної літератури 47 Додаток А 50 Додаток Б 51

. БІОМЕХАНІКА ТА ЇЇ РОЛЬ У ПЛАНУВАННІ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Біомеханіка та її роль у плануванні фізичних навантажень 6 1.1. Біомеханіка як наука, напрямки використання 6 1.2. Біомеханічні основи побудови фізичних вправ 8 1.2.1. Основні поняття 8 1.2.2. Фізичні вправи як кібернетичні системи 15 1.2.3. Біомеханічна структура фізичних вправ 21 1.2.4. Використання біомеханічних основ в навчанні фізичним вправам 28 1.3. Мета та значення біометрії в плануванні фізичних навантажень 31 Висновок 36 Розділ 2. Експериментальна частина 37 2.1. Загальна характеристика апаратурних комплексів та вимірювальних систем, що використовуються у біомеханіці 37 2.2. Біомеханічна діагностика оптимального виконання циклічних вправ 40 Висновок 43 Розділ 3. Аналіз результатів дослідження 44 Висновки 46 Список використаної літератури 47 Додаток А 50 Додаток Б 51