институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробити комунікаційну програму підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2006 | Размер: 75 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Розробити комунікаційну програму підприємства

Предмет: маркетингові комунікації

1. Комунікаційна програма підприємства автотехсервісу ПП «Віан»
Графічне наповнення роботи:
Рис.1. Організаційна структура ПП «Віан».
Таблиця 1. Структура робіт з обслуговування автомобілів
Рис.2. Структура робіт фірми по обслуговуванню автомобілів у 2005 році.
Рис. 3. Динаміка доходів фірми у 2003-2005 рр., тис.грн.
Таблиця 2. Бюджет маркетингових комунікацій ПП „Віан”.
Таблиця 3. Рекламний бюджет на виготовлення кишенькових календарів.
Рис. 4. Модель створення і закріплення позитивної взаємодії
Рис.4. Анкета для клієнтів ПП „Віан”.
Таблиця 5. Потреби клієнта і їхнє конкретне вираження.
2. Література 14
Cмотрите также:
Контрольна робота з маркетингу

1. Особистий продаж 4 2. Характеристика світового ринку транспорту 7 3. Розробити програму вивчення ефективності рекламної компанії туристичного підприємства (на прикладі ПП «Яна») 11 Список використаних джерел 13

Розробка програми маркетингової комунікації

ЗМІСТ Вступ 3 1. ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ 5 1.1. Опис ринку 5 1.2. Обсяги ринку 8 1.3. Учасники ринку 9 1.4. Аналіз конкурентів 11 1.5. Постачальники та дистриб’ютори 12 1.6. Асортимент продукції 16 1.7. Збутова політика 18 1.8. Цінова політика 22 1.9. Рекламна політика 23 2. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ 27 3. ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІЛЕЙ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 30 4. ВИБІР ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 37 5. РОЗРАХУНОК БЮДЖЕТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 41 6. ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ТА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 44 Висновок 50 Література 52 Додатки 53 В даній роботі буде розроблено комунікаційну програму розвитку всесвітньо відомої швейцарської корпорації „Nestle”.

Аудит операцій підприємства

1. Розробити лист пропозицію та лист зобов язання. 2. Скласти договір на проведення аудиту з аудиторською фірмою Практик . 3. Скласти програму та план аудиторської перевірки на підприємстві недержавної форми власності Назарія . 4. Скласти робочі документи аудитора що підтверджують перевірку документального оформлення відображених в обліку операцій. 5. Скласти аудиторський висновок по результатам перевірки.

Планування змін та реструктуризація

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 3 1. Структура системи фінансового планування на підприємстві 3 2. Місце маркетингової служби на підприємстві 7 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 13 1. Запропонувати приоритетні методи навчання персоналу (на прикладі ВАТ готель) 13 2. Розробити програму з питань реструктуризації на підприємстві 17 ЛІТЕРАТУРА 23

Характеристика світового ринку молодіжного туризму

1. Фірмовий стиль 3 2. Характеристика світового ринку молодіжного туризму 7 3. Розробити програму дослідження чинників ринкового успіху (провалу) нового туристичного продукту фірми 10 Список використаних джерел 13

Аудит кредиторської заборгованості

Практичне завдання. Варіант 2 14 Вибір варіанта для виконання практичної частини має відповідати номеру останній цифрі номеру залікової книжки. Практична частина складається з перевірки ведення бухгалтерського обліку по 8 ділянкам бухгалтерії підприємства. В практичній частині необхідно розробити: лист пропозицію, лист зобов'язання, договір ,на проведення аудиту, скласти план та програму проведення аудиту на підприємстві недержавної форми власності "Корона". Оформити проведення аудиту аудиторським звітом та висновком. Аудиторську перевірку проводила аудиторська фірма "Назарія". Реквізити підприємств встановити самостійно. Всі господарські операції підприємства повинні бути підтверджувальні первинними документами бухгалтерського обліку. Список використаної літератури 45

Організація бухгалтерського обліку

1. Форми бухгалтерського обліку 2. Організація обліку власного капіталу Практична частина: Завдання 1. 1. Розробити для підприємства перелік форм первинних документів і облікових регістрів з зобов’язань. 2. Скласти графік документообороту Завдання 2. 1. Розробити для підприємства робочий план з обліку розрахунків з дебіторами. Завдання 3. 1. Вкажіть права обов’язки та відповідальність бухгалтера Список використаної літератури.

Контрольна з бухобліку

Завдання 1. 2 Розробити для підприємства перелік форм первинних документів і облікових регістрів з обліку Праці і заробітної плати (див. таблицю 1 в додатках) Скласти графік документообігу (див. таблицю 2 в додатках). Завдання 2. 8 Розробити для підприємства робочий план рахунків з обліку Доходів (див. таблицю 3 в додатках). Завдання 3. 10 Вкажіть права, обов'язки та відповідальність Бухгалтера з обліку розрахунків з дебіторами і кредиторами (див. таблицю 4 в додатках). Література 14

Складіть програму аудиту податку на додану вартість

Зміст Вступ 3 1.Складіть програму аудиту податку на додану вартість 4 2. Привидіть види процедур при аудиті фінансової звітності 13 3. Як оцінюються докази з точки зору їх надійності? 20 Висновок 22 Література 23

Аудит операцій з власним капіталом

1. Аудит операцій з власним капіталом. 3 Практичне завдання. Варіант 6 8 Вибір варіанта для виконання практичної частини має відповідати номеру останній цифрі номеру залікової книжки. Практична частина складається з перевірки ведення бухгалтерського обліку по 8 ділянкам бухгалтерії підприємства. В практичній частині необхідно розробити: лист пропозицію, лист зобов'язання, договір ,на проведення аудиту, скласти план та програму проведення аудиту на підприємстві недержавної форми власності "Корона". Оформити проведення аудиту аудиторським звітом та висновком. Аудиторську перевірку проводила аудиторська фірма "Назарія". Реквізити підприємств встановити самостійно. Всі господарські операції підприємства повинні бути підтверджувальні первинними документами бухгалтерського обліку. Список використаної літератури 31