институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація кадрового діловодства

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Організація кадрового діловодства

Зміст

1. Організація кадрового діловодства 3
2. Організація системи професійного навчання персоналу 8
3. Форми оплати праці 11
Література 14
Cмотрите также:
Організація кадрового діловодства

Зміст 1. Організація кадрового діловодства 3 2. Організація системи професійного навчання персоналу 8 3. Форми оплати праці 11 Література 14

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В УСТАНОВІ.

План 1. Функції канцелярії установи. 2. Завдання служби діловодства. 3. Організація праці персоналу служби діловодства.

Організація діловодства в закладах охорони здоров’я

1. Організація діловодства 3 2. Документування управлінської діяльності 7 Література 14

Організація діловодства в закладах охорони здоров’я (на прикладі ЦРП Деснянського району)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В ЗАКЛАДАХ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я 7 1.1. Організація діловодства. Вимоги до оформлення та друкування документів 7 1.2. Задачі документування показників діяльності поліклінічних установ їх оцінка 21 1.3. Нормативно-методичне забезпечення служби діловодства у медичній сфері 27 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІТИЧНИЙ. АНАЛІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЛОВОДСТВА В ЦЕНТРАЛЬНІЙ РАЙОННІЙ ПОЛІКЛІНІЦІ № 2 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА 34 2.1. Загальна характеристика господарської діяльності поліклініки 34 2.2. Аналіз організації діловодства в поліклініці 55 2.3. Оцінка організації діловодства в поліклініці 75 2.4. Реквізитна схема внутрішніх документів 80 РОЗДІЛ ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В ЦРП № 2 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ 83 3.1. Використання інформаційно-пошукових систем для вдосконалення структури діловодства «Єдина медицина» 83 3.2. Застосування технічних та програмних засобів автоматизації діловодства в поліклініці (система «Електронна поліклініка») 92 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 107

Функції кадрового менеджменту

Функції кадрового менеджменту Вступ Розділ 1. Теоретичні основи кадрового менеджменту 1.1. Предмет, завдання й зміст кадрового менеджменту 1.2. Принципи й методи управління персоналом в сучасних умовах 1.3. Механізм управління кадрами та функції кадрового менеджменту Розділ 2. Організація кадрового менеджменту у ТОВ „Аква-люкс” 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз трудових показників 2.3. Аналіз системи управління підприємством і організації кадрової роботи Розділ 3. Шляхи вдосконалення кадрового менеджменту на ТОВ „Аква-люкс” Висновки та пропозиції Список використаної літератури

Контрольна робота (організація правового діловодства)

План 1. Контрактна система наймання працівників, види та структура контрактів 3 2. Претензійні листи 7 3. Порядок формування справ діловодства 10 Література 14

Теоретичні основи кадрового менеджменту

Зміст Вступ ...............................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні основи кадрового менеджменту .............4 1.1. Предмет, завдання й зміст кадрового менеджменту ..........4 1.2. Принципи й методи управління персоналом в сучасних умовах.........................................................................................................6 1.3. Механізм управління кадрами та функції кадрового менеджменту..............................................................................................8 Розділ 2. Організація кадрового менеджменту у ТОВ „Аква-люкс”.........................................................................................................14 2.1.Організаційно-економічна характеристика підприємства14 2.2. Аналіз трудових показників ...........................................19 2.3. Аналіз системи управління підприємством і організації кадрової роботи........................................................................................23 Розділ 3. Шляхи вдосконалення кадрового менеджменту на ТОВ „Аква-люкс” ...................................................................................28 Висновки та пропозиції ............................................................32 Список використаної літератури ..............................................35

Діловодство

1. Історичні передумови формування сучасного діловодства 3 2. Організація сучасного діловодства 5 3. Принципи організації діловодства та регулювання інформаційних відносин в Україні 6 4. Лінгвістичні основи документознавства як теоретико-прикладна дисципліна. Зв'язок лінгвістичних основ документознавства з іншими науками та навчальними дисциплінами 7 5. Текст як основа ділового документа. Класифікація текстів у документній лінгвістиці 8 6. Мова і мовлення. Функції мови. Культура мовлення та мовний етикет 9 7. Стиль як основне поняття стилістики 10 Список використаної літератури 11

Організація сучасного діловодства

1. Охарактеризуйте нормативно-методичні документи, що регламентують ведення діловодства на сучасному етапі. 3 2. Вхідні, вихідні та внутрішні документи і порядок їх проходження. 5 3. Підготуйте заяву про звільнення працівника з роботи. 8 4. Складіть довідку службового характеру. 9 Список використаної літератури 12

Організація та проведення нарад

План I. ВСТУП 3 II. ПРОВЕДЕННЯ НАРАД ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1. Організація діловодства на підприємстві 5 1.1. Основні вимоги до організації діловодства на підприємстві 5 2. Правила проведення нарад 7 2.1 Проведення планової наради 7 2.2 Загальні правила проведення та обслуговування нарад 9 2.3 Проведення конфіденційних нарад 10 III. ВИСНОВКИ 21 IV. ЛІТЕРАТУРА 22