институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Загальна характеристика товарів побутової хімії: фарб, оліфа, клей, лаки

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 22 | Год: 2010 | Размер: 71 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Загальна характеристика товарів побутової хімії: фарб, оліфа, клей, лаки

Зміст

Вступ 3
1. Загальна характеристика товарів побутової хімії: фарб, оліфа, клей, лаки 4
2. Засоби для прання і миття 9
3. Засоби для чищення і полірування 18
Висновки 21
Література 22
Cмотрите также:
Загальна характеристика товарів побутової хімії: фарб, оліфа, клей, лаки

Зміст Вступ 3 1. Загальна характеристика товарів побутової хімії: фарб, оліфа, клей, лаки 4 2. Засоби для прання і миття 9 3. Засоби для чищення і полірування 18 Висновки 21 Література 22

ХАРАКТЕРИСТИКА ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ ЯК ГАЛУЗІ НАРОДНО – ГОСПОДАРСЬКОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ

ЗМІСТ Вступ РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ ЯК ГАЛУЗІ НАРОДНО – ГОСПОДАРСЬКОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ 1.1. Значення побутової хімії в господарстві України 1.2. Основні принципи і фактори розміщення підприємств побутової хімії РОЗДІЛ 2. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНИЙ СТАН ВИРОБНИЦТВА ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ В УКРАЇНІ 2.1. Соціально – економічні передумови розвитку виробництва побутової хімії 2.2. Сучасний стан виробництва побутової хімії в Україні РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ 3.1. Проблеми розвитку побутової хімії 3. 2. Перспективи розвитку побутової хімії Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки

Товарознавство непродовольчих товарів

План 1.Загальні відомості про товари побутової хімії. Характеристика ассортименту, класифікація товарів побутової хімії за ознаками групування. 2.Характеристика і класифікація трикотажної білизни, та жіночої білизни. Вимоги до якості. 3.Надати повну товарознавчу характеристику данному зразку

Звіт про виконання програми виробничої практики студента

1. Загальна характеристика ТОВ “Поліс”. 1.1. Загальні положення. 1.2. Мета та предмет діяльності ТОВ “Поліс”. 1.3. Структура ТОВ “Поліс”. 2. Загальна характеристика відділу продажу флексографічних фарб. 2.1. Характеристика відділу продажу флексографічних фарб. 2.2. Основні напрямки діяльності відділу продажу флексографічних фарб. 3.Практична робота в відділі продажу флексографічних фарб.

Контрольна з маркетингу

Об'єктом дослідження в контрольній роботі були обрані підприємства-виробники засобів, що чистять, на Україні. Конкретним об'єктом дослідження стало ВАТ (м. Київ). Зміст Розділ 1. Опис ринку, на якому діє підприємство (ринок виробників побутової хімії) 4 Розділ 2. Опис товару (продукції побутової хімії) 7 Розділ 3. Покупці 9 Список використаних джерел 13

Оцінка споживчих властивостей товарів побутової хімії, характеристика асортименту засобів для прання та миття

Вступ 3 1. Стан споживчого ринку засобів для прання та миття 4 2. Класифікація засобів для прання та миття 7 3. Вимоги нормативних документів 11 4. Основні об’єкти 12 5. Товарознавча характеристика асортименту та якості відповідних груп товарів 16 Висновки та пропозиції 22 Список використаної літератури 24

ОСНОВНА ХІМІЯ ЯК ГАЛУЗЬ ХІМІЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ.

ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ОСНОВНА ХІМІЯ ЯК ГАЛУЗЬ ХІМІЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ.................................................................................................................5 1.1. Характеристика та територіальне розміщення підприємств, що виробляють продукцію основної хімії промисловості України...............5 1.2. Основні принципи та фактори розміщення підприємств основної хімії.................................................................................................................7 РОЗДІЛ 2. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНИЙ СТАН ВИРОБНИЦТВА ОСНОВНОЇ ХІМІЇ В УКРАЇНІ............................................13 2.1. Історичні, природні та соціально-економічні передумови розвитку виробництва основної хімії в Україні ......................................................13 2.2. Сучасний стан виробництва основної хімії в Україні .....................15 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВИРОБНИЦТВА ОСНОВНОЇ ХІМІЇ В УКРАЇНІ............................................19 3.1. Аналіз сучасних проблем розвитку та розміщення підприємств основної хімії...............................................................................................19 3.2. Перспективи розвитку виробництва основної хімії .........................23 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...........................................................................25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.......................................................27 ДОДАТОК

Споживча оцінка асортименту та якості фарб на ринку України (за матеріалами Київського філіалу ТОВ «Поліфарб»)

ВСТУП 5 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 7 1.1 Забезпеченість ринку України фарбовими товарами 7 1.2 Проблеми розвитку ринку фарбових товарів в Україні 19 1.3 Вимоги до якості фарбових товарів 21 1.4 Визначення номенклатури показників споживчих властивостей для товарознавчої оцінки фарбових матеріалів 28 2 ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТА ЯКОСТІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ У ТЕХНОЛОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВИГОТОВЛЕННЯ 39 2.1 Вплив технологічних факторів на формування споживчих властивостей та якості фарбових товарів 39 2.2 Визначення показників безпеки та фізико-механічної витривалості фарбових товарів 44 2.3 Контроль якості лакофарбових матеріалів 54 3 ОБ’ЄКТИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 57 3.1 Об’єкт дослідження 57 3.2. Фінансово-економічний аналіз об’єкту дослідження 60 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 67 4.1. Аналіз структури асортименту вітчизняних фарбових товарів 67 4.2. Аналіз структури асортименту фарбових товарів іноземних виробників 71 4.3. Виявлення споживчих переваг фарбових товарів 81 4.4. Розробка пропозицій щодо оновлення фарбових товарів 83 5 ОРГАНІЗАЦІЯ ОПТОВОЇ ЗАКУПІВЛІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 89 5.1 Оптова закупівля фарбових товарів її сутність та принципи 89 5.2. Класифікація та змістовність комерційних угод щодо закупівлі фарбових товарів 93 5.3. Фактори що впливають на ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 95 5.4. Показники що характеризують ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 99 5.5 Аналіз практики оптової закупівлі фарбових товарів 103 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 106 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 108 ДОДАТКИ 113 Додаток А. Анкета лакофарбової продукції 114 Додаток Б.Фінансова звітність підприємства 117 Додаток В. Кореляційно-регресивний аналіз структури асортименту фарб для внутрішніх робіт 128 Додаток Г. Типовий договір на закупівлю лакофарбової продукції 131

Порівняльна характеристика асортиментних фарбових товарів вітчизняного та закордонного виробництва на матеріалах магазину

Зміст 1. Вступ 3 2. Аналіз сучасного ринку фарбових товарів 4 3. Історичне походження фарбованих матеріалів 5 4. Класифікація асортименту фарбових матеріалів 15 5. Порівняльна характеристика фарбованих матеріалів, що виставлені в магазині 21 5.1. Характеристика асортименту фарбових матеріалів вітчизняних фірм 21 5.2. Характеристика асортименту фарбових матеріалів закордонної фірми 23 6. Вимоги до якості 25 7. Висновки та пропозиції 29 Література 30 Мета дослідження – дослідити основні споживні характеристики фарбових товарів, вимоги до сировини, з якої вони виготовляються, а також асортимент фарбових товарів, який реалізується в магазині ЗАТ „Господар”, м. Київ. Завдання дослідження: - розглянути загальний стан виробництва лакофарбових матеріалів в Україні; - проаналізувати основну сировину і матеріали для виготовлення фарбових товарів та їх вплив на формування споживних якостей фарб; - дослідити, як формуються споживні характеристики фарбових товарів в процесі виробництва; - визначити критерії оцінки якості фарбових товарів. Об’єкт дослідження - магазин ЗАТ „Господар”, м. Київ

Кон’юнктурне дослідження світового ринку великої побутової техніки

Предмет: світовий ринок Вид роботи: практична робота Кон’юнктурне дослідження світового ринку великої побутової техніки 2 Кон’юнктурне дослідження ринку великої побутової техніки в Україні 10 Список використаної літератури: 15