институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Потреби літніх людей медико-соціальній допомозі

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 12 | Год: 2010 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Потреби літніх людей медико-соціальній допомозі

Зміст

Вступ 3
1. Потреби літніх людей медико-соціальній допомозі 4
2. Особливості рухового режиму людей зрілого та похилого віку 8
3. Рухова активність і довголіття: організаційні аспекти 9
Висновок 11
Використана література 12
Cмотрите также:
Потреби літніх людей медико-соціальній допомозі

Зміст Вступ 3 1. Потреби літніх людей медико-соціальній допомозі 4 2. Особливості рухового режиму людей зрілого та похилого віку 8 3. Рухова активність і довголіття: організаційні аспекти 9 Висновок 11 Використана література 12

Моє ставлення до літніх людей

Моє ставлення до літніх людей

Акредитація закладів охорони здоров’я як засіб державного контролю якості надання медико-санітарної допомоги (на прикладі невралгічного відділення)

ВСТУП 5 РОЗДІЛ І. Теоретико-методичні основи акредитації як засобу контролю за якістю медико-санітарної допомоги 9 1.1. Основи законодавства України про акредитацію закладів охорони здоров’я 9 1.2. Місце, роль та значення акредитації у системі контролю якості діяльності закладів охорони здоров’я 13 1.3. Система державного контролю якості надання медико-санітарної допомоги за кордоном 16 РОЗДІЛ ІІ. Аналіз основи акредитації як засобу контролю за якістю медико-санітарної допомоги в неврологічних відділеннях 19 2.1. Аналіз системи акредитації медико-санітарної допомоги неврологічного відділення 19 2.1.1. Історія розвитку акредитації в медичній сфері 19 2.1.2. Державні дані акредитації 23 2.2. Аналіз складових акредитації 27 2.3. Аналіз взаємозв’язку акредитаційних документів по медико-санітарній допомозі неврологічного відділення 31 ВИСНОВКИ 35 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 40 Додаток А 46 Додаток Б 47

Акредитація закладів охорони здоров’я як засіб державного контролю якості надання медико-санітарної допомоги (на прикладі невралгічного відділення)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Теоретико-методичні основи акредитації як засобу контролю за якістю медико-санітарної допомоги 10 1.1. Основи законодавства України про акредитацію закладів охорони здоров’я 10 1.2. Місце, роль та значення акредитації у системі контролю якості діяльності закладів охорони здоров’я 17 1.3. Система державного контролю якості надання медико-санітарної допомоги за кордоном 32 Висновки до розділу І 38 РОЗДІЛ ІІ. Аналіз основи акредитації як засобу контролю за якістю медико-санітарної допомоги в неврологічних відділеннях 42 2.1. Аналіз системи акредитації медико-санітарної допомоги неврологічного відділення 42 2.1.1. Історія розвитку акредитації в медичній сфері 42 2.1.2. Державні дані акредитації 50 2.2. Аналіз складових акредитації 58 2.3. Аналіз взаємозв’язку акредитаційних документів по медико-санітарній допомозі неврологічного відділення 69 Висновки до розділу ІІ 79 РОЗДІЛ ІІІ. Ефективність державної акредитації у системі контролю якості медико-санітарної допомоги 83 3.1. Пропозиції щодо підвищення рівня ефективності медико-санітарної допомоги в неврологічному відділенні 83 3.2. Оцінка ефективності державної акредитації медико-санітарної допомоги у неврологічних відділеннях 97 Висновки до розділу ІІІ 106 ВИСНОВКИ 109 ВИКОРИСТАНІ ЛІТЕРАТУРНІ ДЖЕРЕЛА: 115 Додаток А 121 Додаток Б 122

Поняття про геріатрію, її завдання

ПЛАН Вступ 3 1. Поняття про геріатрію, її завдання 3 2. Зміни в організмі людей похилого віку та догляд за ними 4 3. Проблеми в лікуванні та реабілітації людей похилого віку 5 4. Медико-соціальні взаємовідносини в обслуговуванні людей похилого віку 6 5. Проблеми фармакотерапії 7 Висновок 9 Література 9

Поняття про геріатрію, її завдання

ПЛАН Вступ 3 1. Поняття про геріатрію, її завдання 3 2. Зміни в організмі людей похилого віку та догляд за ними 4 3. Проблеми в лікуванні та реабілітації людей похилого віку 5 4. Медико-соціальні взаємовідносини в обслуговуванні людей похилого віку 6 5. Проблеми фармакотерапії 7 Висновок 9 Література 9

Особенности медико-биологических методов восстановления в боксе

Вступление 3 І. Актуальность применения медико-биологических методов восстановления в боксе 4 1.1. Общая характеристика физиологических механизмов утомления и восстановления 4 1.2. Врачебный контроль за тренировочным процессом и восстановительными мероприятиями в боксе 9 ІІ. Методические аспекты применения медико-биологических методов восстановления в боксе 15 2.1. Общие принципы применения медико-биологических методов восстановления спортивной работоспособности 15 2.2. Применение медико-биологических методов восстановления в рамках тренировочного процесса боксёров 19 ІІІ. Использование физиотерапевтических методов восстановления в боксе 23 3.1. Восстановительный массаж 23 3.2. Гидропроцедуры 26 3.3. Банные процедуры 31 Выводы 35 Литература 38

Діагностична діяльність соціального педагога як форма прогнозування перспектив психолого-педагогічної допомоги особистості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІАГНОСТУВАННЯ В СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РОБОТІ 6 1.1. Поняття діагностики і основні діагностичні етапи в соціальній педагогіці 6 1.2. Діагностика в соціальній роботі. Її предмет і задачі 20 1.3. Соціальна діагностика як основа перспектив в допомозі особистості 27 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1. 36 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ОСОБИСТОСТІ НА ОСНОВІ ЇЇ КОМПЛЕКСНОЇ ДІАГНОСТИКИ 38 2.1. Методологія діагностики особистості 38 2.2. Технологія комплексної діагностики особистості 45 2.3. Результати діагностики і прогнозування плану психолого-педагогічної допомоги особистості 58 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2. 69 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 74 ДОДАТКИ 79

Діагностична діяльність соціального педагога як форма прогнозування перспектив психолого-педагогічної допомоги особистості

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІАГНОСТУВАННЯ В СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РОБОТІ 6 1.1. Поняття діагностики і основні діагностичні етапи в соціальній педагогіці 6 1.2. Діагностика в соціальній роботі. Її предмет і задачі 20 1.3. Соціальна діагностика як основа перспектив в допомозі особистості 27 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1. 36 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ОСОБИСТОСТІ НА ОСНОВІ ЇЇ КОМПЛЕКСНОЇ ДІАГНОСТИКИ 38 2.1. Методологія діагностики особистості 38 2.2. Технологія комплексної діагностики особистості 45 2.3. Результати діагностики і прогнозування плану психолого-педагогічної допомоги особистості 58 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2. 69 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 74 ДОДАТКИ 79

Пошкодження клітини

Вступ 2 1. Дослідження пошкоджень клітини 4 1.1. Етіологія і патогенез 4 1.2. Визначення патологічних відхилень 8 1.3. Медико-соціальне значення пошкодження клітини 10 2. Організація надання допомоги населенню для діагностики, лікування та профілактики пошкоджень клітини 12 2.1. Основні принципи допомоги 12 2.2. Структура, завдання та функції ЛПЗ в допомозі населенню при виявленні, діагностиці, лікуванні та профілактиці пошкоджень клітин 13 3. Проект «Дитяча лікарня майбутнього» з лікування пошкоджень клітини 15 Висновки 18 Список використаних джерел 21