институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Специфіка професійної діяльності соціального педагога

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 20 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Специфіка професійної діяльності соціального педагога

Зміст
Вступ 3
1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4
2. Поведінка та обрис соціального педагога 6
3. Сфери діяльності соціального педагога 8
4. Функції діяльності соціального педагога 10
5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12
Висновки 16
Використана література 17
Cмотрите также:
Специфіка професійної діяльності соціального педагога

Зміст Вступ 3 1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4 2. Поведінка та обрис соціального педагога 6 3. Сфери діяльності соціального педагога 8 4. Функції діяльності соціального педагога 10 5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12 Висновки 16 Використана література 17

Формування готовності майбутнього соціального педагога

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ГОТОВНІСТЬ ДО ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 3 1.1. Поняття готовності та професійної готовності 3 1.2. Види та структура готовності та професійної готовності 5 РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 9 2.1. Особистісно-діяльнісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 2.2. Компетентісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 ВИСНОВКИ 10 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 10

Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40

Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40

Методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю

Зміст Вступ 4 1. Неблагополучна сім’я як фактор дисгармонійного розвитку дитини 5 1.1 Типи неблагополучних сімей 5 1.2 Рекомендації щодо взаємодії соціального педагога з неблагополучною сім’єю 7 2. Діяльність соціального педагога по роботі з неблагополучною сім’єю 9 3. Методи роботи соціального педагога з кризовими сім’ями по попередженню появи „дітей вулиці” і соціально незахищених дітей 14 3.1 Підходи у надання соціально-педагогічної допомоги 14 3.2 Системна робота з орієнтацією на родину 15 3.3 Індивідуальна та групова робота за конкретними випадками 15 Висновок 18 Використана література 19 Метою написання роботи є проаналізувати та охарактеризувати методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю. Об’єкт нашого дослідження – діяльність соціального педагога. Предмет – методи роботи соціального педагога з неблагополучними сім’ями.

Етичні засади соціально-педагоічної роботи соціального педагога

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні засади соціально-педагогічної роботи 5 1.1 Наукові підходи до визначення етичних засад соціально-педагогічної роботи 5 1.2 Аналіз нормативно-правової документації щодо дотримання етичних засад соціально-педагогічної роботи 8 Розділ 2. Особливості дотримання соціальним педагогом етичних засад під час роботи в ЗНЗ 12 Розділ 3 Професійна етика соціального педагога: суть, зміст, функції 19 3.1 Специфіка моральних відношень у соціально-педагогічній діяльності 19 3.2 Етика відношення соціального педагога до своєї праці 21 3.3 Педагогічний такт як особлива форма функціонування соціально-педагогічної моралі 24 Висновки 28 Список використаних джерел 30

Проблеми статевого виховання дітей та молоді в діяльності соціального педагога

ВСТУП 4 РОЗДІЛ І 7 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ЯК ПІДГОТОВКА ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ 7 1.1. Сутність та значення сім`ї та джерел сімейної злагоди в житті людини 7 1.2. Особливості статевого виховання дітей та молоді 9 1.3. Соціалізація статевої поведінки 15 1.3.1. Послідовність прояву ознак пубертатного розвитку в обох статей 15 1.3.2.Періодизація вікових етапів психосексуального розвитку дитини 16 1.4. Специфіка статевого виховання 17 РОЗДІЛ ІІ 22 ДОСВІД РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У СФЕРІ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ 22 2.1. Здійснення статевого виховання на різних вікових етапах 22 2.2. Груповий тренінг як засіб роботи соціального педагога з молоддю у сфері статевого виховання 26 2.2.1.Ключові елементи організації тренінгу 26 2.2.2. Підготовка до занять 27 2.2.3. Традиційна схема заняття 28 ВИСНОВОК 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 Метою дослідження є теоретичне вивчення та практичне застосування прийомів та методів роботи соціального педагога з проблеми статевого виховання дітей та молоді.

Роль соціального педагога у формуванні і корекції взаємовідносин вихованців

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи соціально-педагогічного виховання в сучасних умовах 4 1.1. Місце соціального педагога в системі виховання. 4 1.2. Система роботи соціального педагога у формуванні і корекції взаємовідносин підлітків. 11 1.3. Особливості соціально-педагогічних умов виховання особистості молодшого школяра. 19 Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота. 30 2.1. Форми та методи соціально-профілактичної роботи. 30 2.2. Бесіда як найбільш ефективна форма роботи соціального педагога. 39 Висновки 44 Список використаної літератури 48 Додаток 51

Виховання навичок професійної уваги педагога

Вступ 3 Розділ 1. Професійна компетентність і культура педагога 6 1.1.Сутність педагогічних умінь 6 1.2.Педагогічна майстерність 9 Розділ 2. Теоретична готовність до педагогічної діяльності 15 2.1.Аналітичні уміння 15 2.2.Прогностичні уміння 16 2.3.Проективні уміння 17 2.4.Рефлексивні уміння 19 Розділ 3. Практична готовність до педагогічної діяльності 21 3.1.Мобілізаційні уміння 21 3.2.Інформаційні уміння 21 3.3.Розвиваючі уміння 22 3.4.Орієнтаційні уміння 22 3.5.Перцептивні уміння 23 3.6.Уміння власне спілкування 24 Розділ 4. Творчість у діяльності педагога 27 4.1.Сутність творчості педагога 28 4.2.Творча особистість 30 Висновки 32 Список використаних джерел 35

Планування роботи соціального педагога

План Планування та організація роботи соціального педагога 3 Планування соціально-педагогічної роботи 3 Перспективний план 3 Календарне планування 5 План-сітка 7 Нормативна документація соціального педагога 9 Список використаної літератури 20