институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Забезпечення конкурентоспроможності підприємства на основі підвищення освітнього рівня персоналу

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Диплом | Страниц: 157 | Год: 2006 | Размер: 326 кб. | Стоимость: 260 грн. | Смотреть | Купить

Забезпечення конкурентоспроможності підприємства на основі підвищення освітнього рівня персоналу

Зміст
Вступ 2
Розділ 1. Сутність освітнього рівня персоналу підприємства і принципи його формування 4
1.1. Поняття освітнього рівня персоналу і характеристика принципів його формування 4
1.2. Аналіз впливу освітнього рівня персоналу на забезпечення конкурентоспроможності підприємства 25
1.3. Загальна характеристика інвестицій в освіту як фактора конкурентного успіху підприємства 41
Розділ 2. Аналіз можливості забезпечення конкурентоспроможності підприємства на основі підвищення освітнього рівня персоналу 53
2.1. Аналіз структури і динаміки ринку освітніх послуг в Україні 53
2.2. Дослідження форм, видів і напрямів підвищення освітнього рівня персоналу підприємства 71
2.3. Дослідження можливостей бізнес-освіти для підвищення освітнього рівня персоналу підприємства 92
Розділ 3. Основні напрями забезпечення конкурентоспроможності підприємства на основі підвищення освітнього рівня персоналу 114
3.1. Формування освітнього потенціалу конкурентоспроможного підприємства 114
3.2. Розробка принципових підходів до оцінки впливу освітнього потенціалу на конкурентоспроможність підприємства 137
Висновок 145
Список використаних джерел 148
ДОПОВІДЬ - 6 сторінок

Мета і задачі дослідження. Метою дослідження є розробка теоретичних основ та практичних рекомендацій щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства на основі підвищення освітнього рівня персоналу. Для досягнення поставленої мети в роботі були вирішені такі основні завдання:
- розглянуто поняття освітнього рівня персоналу підприємства і визначено принципи його забезпечення;
- досліджено вплив освітнього рівня персоналу на конкурентоспроможність підприємства;
- визначено можливості здійснення інвестицій в освіту як основи конкурентного успіху підприємства;
- проаналізовано структуру й динаміку ринку освітніх послуг України та досліджено форми, види й напрями підвищення освітнього рівня персоналу підприємства;
- розглянуто поняття освітнього потенціалу підприємства та визначено підхід до його формування;
- визначено послідовність прогнозування конкурентоспроможності підприємства із урахуванням його освітнього потенціалу.
Об’єктом дослідження є освітній потенціал підприємства. Предметом дослідження є принципи, методи й практичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємства на основі підвищення освітнього рівня персоналу.
Теоретичною базою дослідження є наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених у галузі управління трудовими ресурсами, освітній діяльності та конкурентоспроможності підприємства.
Структура і обсяг роботи. Дипломна робота складається із вступу, трьох розділів і висновків, викладених на 157 сторінках. Робота містить 12 таблиць та 26 рисунків, список використаних джерел із 112 найменувань.
Cмотрите также:
Основні складові стратегії забезпечення конкурентоспроможності потенціалу підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади стратегії забезпечення конкурентоспроможності потенціалу підприємства 4 1.1. Стратегічне планування потенціалу підприємства 4 1.2. Реструктуризація підприємства, як комплексна інновація, спрямована на підвищення конкурентоспроможності 11 2. Дослідження потенціалу та конкурентоспроможності ДТ «Хлібокомбінат» 18 2.1. Загальна характеристика підприємства 18 2.2. Аналіз потенціалу підприємства 20 3. Проект підвищення конкурентоспроможності потенціалу підприємства 44 Висновки 50 Список літератури 52 Додатки 54 Ціль даної роботи — дослідження стратегічного планування діяльності підприємства на основі оцінки рівня використання його потенціалу. Завдання – розглянути теоретичні основи розробки стратегій формування конкурентоспроможності потенціалу підприємства; оцінити рівень потенціалу на прикладі ДТ «Хлібокомбінат»; розробити заходи підвищення рівня конкурентоспроможності потенціалу підприємства. Об’єктом дослідження в даній курсовій роботі є ДТ «Хлібокомбінат». Дана курсова робота складається з вступу, 3х розділів, висновків, списку літератури та додатків

Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства

Вступ 2 1. Забезпечення високої конкурентоспроможності підприємства – невід’ємна частина зростання його економічного потенціалу 4 2. Дослідження конкурентоспроможності підприємства за 2 роки 13 2.1 Аналіз конкурентного середовища та факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби 13 2.2 Аналіз економічного розвитку підприємства на основі визначення сильних та слабких сторін 17 2.3 Характеристика випуску конкурентоспроможної продукції 22 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства 25 Висновки та пропозиції 34 Література 36 Додаток 1. Фінансова звітність ВАТ „...” за 2003 рік 38

Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні засади конкурентоспроможності продукції 5 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість продукції яка реалізується на конкурентному ринку 5 1.2. Чинники та критерії конкурентоспроможності продукції 15 1.3. Методичні підходи щодо оцінювання рівня конкурентоспроможності продукції 19 Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 40 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії GFK Ukraine 40 2.2. Аналіз конкурентного середовища компанії в Україні та власної позиції 59 2.3. Оцінка конкурентоспроможності портфелю послуг компанії та окремих його складових 74 Розділ 3. Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 83 3.1. Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності продукції компанії в поточному періоді та довгостроковій перспективі 83 3.2. Концепція забезпечення якості маркетингових досліджень 91 3.3. Економічне обґрунтування шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 111 Висновки 118 Список літератури 122 Додатки 128

Дослідження конкурентоспроможності підприємства

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість фірми, яка функціонує на конкурентному ринку 4 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства 9 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ ТОВ «АТЛ-СЕРВІС» НА РИНКУ ПОСЛУГ 16 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії ТОВ «АТЛ-Сервіс» 16 2.2. Аналіз конкурентоспроможності підприємства 24 2.3. Аналіз конкурентоспроможності продуктового портфелю ТОВ «АТЛ-Сервіс» 30 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «АТЛ-СЕРВІС» НА РИНКУ ПОСЛУГ 36 3.1. Концепція забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «АТЛ-Сервіс» 36 3.2. Оцінка ефективності впровадження концепції підвищення конкурентоспроможності ТОВ «АТЛ-Сервіс» 46 ВИСНОВКИ 49 Список використаної літератури 51 Додатки 54

ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 2 1. Конкуренція: її види та фактори 4 2. Показники та методичний інструментарій оцінки конкурентоспроможності підприємства 14 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства 23 Висновки 32 Список використаної літератури 35

Шляхи підвищення конкурентоспроможності суб’єкта ЗЕД (частина курсової)

1. Теоретичні основи конкуренції та конкурентоспроможності 2 1.1 Сутність конкуренції та конкурентоспроможності 2 1.2 Фактори, що впливають на рівень конкурентоспроможності 5 1.3 Методологічні підходи до визначення рівня конкурентоспроможності суб’єкта ЗЕД 9 2. Дослідження рівня конкурентоспроможності підприємства 20 2.1 Аналіз фінансового-господарської діяльності підприємства 20 Висновки 39 Література 41 Додаток А. Фінансовий звіт ТОВ „....” 43 Додаток Б. Показники ліквідності, платоспроможності, ділової активності і рентабельності ТОВ „...” в 2001-2003 рр. 47 Додаток В. Організаційна структура ТОВ „...” 49

Конкурентоспроможність підприємства і основні напрямки її вдосконалення на прикладі ВАТ "…"

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності 5 1.2 Параметри та умови, які забезпечують онкурентоспроможність підприємства 8 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми 13 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” 18 2.1. Характеристика об’єкту дослідження та його основних техніко-економічних показників. 18 2.2. Оцінка ринків збуту основної продукції ВАТ „Криворіжаглобуд” 26 2.3. Порівняльний конкурентний аналіз 32 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” ТА ОЦІНКА ЇХ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 41 3.1. Розробка заходів, що забезпечують підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 41 3.2. Економічне обгрунтування ефективності запропонованих заходів в умовах здійснення зовнішньо-економічної діяльності підприємства. 45 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51

Конкурентоспроможність підприємства і основні напрямки її вдосконалення на прикладі ВАТ "…"

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності 5 1.2 Параметри та умови, які забезпечують онкурентоспроможність підприємства 8 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми 13 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” 18 2.1. Характеристика об’єкту дослідження та його основних техніко-економічних показників. 18 2.2. Оцінка ринків збуту основної продукції ВАТ „Криворіжаглобуд” 26 2.3. Порівняльний конкурентний аналіз 32 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” ТА ОЦІНКА ЇХ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 41 3.1. Розробка заходів, що забезпечують підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 41 3.2. Економічне обгрунтування ефективності запропонованих заходів в умовах здійснення зовнішньо-економічної діяльності підприємства. 45 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51

Формування конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ВАТ " Житомирхліб")

ЗМІСТ ВСТУП...........................................................................................................3 РОЗІДЛ 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства............................................................................................................5 1.1 Економічний зміст поняття „конкурентоспроможність” та стан розгляду в економічній літературі .....................................................................5 1.2 Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства ....................................................................................................10 1.3 Управління конкурентоспроможністю підприємства ................. 15 1.4 Правові засади функціонування підприємства ..............................22 РОЗДІЛ 2 Оцінка рівня конкурентоспроможності ВАТ „Житомирхліб”......................................................................................................25 2.1 Організаційно-правова характеристика ВАТ „Житомирхліб”.....25 2.2 Стратегічний аналіз діяльності підприємства.................................28 2.3 Діагностика конкурентоспроможності підприємства ...................37 РОЗДІЛ 3 Формування конкурентоспроможності ВАТ „Житомирхліб”......................................................................................................47 3.1 Обґрунтування стратегії і тактики забезпечення цільового рівня конкурентоспроможності підприємства ...........................................................47 3.2 Шляхи зниження собівартості виробництва продукції на підприємстві ..........................................................................................................52 3.3 Побудова ефективної цінової політики підприємства .................57 3.4 Напрями зміцнення фінансового стану підприємства ....................67 ВИСНОВКИ.................................................................................................77 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ..........................................81 ДОДАТКИ ...................................................................................................86

Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6 1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13 1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26 2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 59