институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління конкурентними перевагами підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Диплом | Страниц: 150 | Год: 2006 | Размер: 783 кб. | Стоимость: 260 грн. | Смотреть | Купить

Управління конкурентними перевагами підприємства

ДОПОВІДЬ 7 сторінок

Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління конкурентними перевагами підприємства 6
1.1. Основні поняття категоріального апарату управління конкурентними перевагами підприємства, їх взаємозв’язок 6
1.2. Методологічні підходи до управління конкурентними перевагами підприємства 20
1.3. Принципові основи управління конкурентними перевагами підприємства 33
Розділ 2. Дослідження процесів формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 48
2.1. Детермінуючі фактори формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 48
2.2. Вплив державного регулювання на конкурентоспроможність вітчизняного виробника 65
2.3. Аналіз тенденцій розвитку промислових підприємств Харківського регіону 81
Розділ 3. Основні напрями вдосконалення управління конкурентними перевагами підприємства 94
3.1 Вибір і розробка інструментарію управління конкурентними перевагами підприємства 94
3.2. Оцінка процесів формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 111
3.3. Стратегії формування і розвитку конкурентних переваг підприємства 119
Висновки 140
Список використаної літератури 142

Мета і завдання дослідження. Метою дипломної роботи є теоретичне обґрунтування та методичне забезпечення управління конкурентними перевагами підприємства.
Відповідно до мети поставлені і вирішені такі основні завдання:
- дослідження і узагальнення категоріального базису управління конкурентними перевагами підприємства;
- обґрунтування класифікації видів конкурентних переваг підприємства та принципів управління ними;
- дослідження факторів, які впливають на формування і розвиток конкурентних переваг підприємства;
- розробка методичних рекомендацій щодо дослідження та оцінки конкурентних переваг підприємства;
- формування моделі управління конкурентними перевагами підприємства.
Об’єктом дослідження обрано процеси формування і розвитку конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах господарювання.
Предметом дослідження є управління конкурентними перевагами підприємства.
Методи дослідження. Теоретичною й методологічною основами роботи є фундаментальні положення економічної теорії, наукові праці вітчизняних і закордонних вчених-економістів, які стосуються проблем формування та розвитку конкурентних переваг підприємства.
Інформаційну базу дослідження склали державні нормативні документи, законодавчі акти з регулювання та розвитку конкуренції, офіційні статистичні матеріали, дані статистичної та бухгалтерської звітності машинобудівних підприємств Харківського регіону, матеріали засобів масової інформації, дані соціологічних обстежень.
Структура та обсяг роботи. Дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних літературних джерел, додатків. Повний обсяг дипломної роботи – 150 сторінок. Робота містить 11 таблиць, 18 рисунок, список використаних літературних джерел з 112 найменувань
Cмотрите также:
Управління конкурентними перевагами підприємства (на прикладі промислового підприємства)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Шляхи і засоби досягнення конкурентних переваг 5 1.2. Вибір номенклатури параметрів, що використовуються при оцінці конкурентних переваг 9 1.3. Вибір бази порівняння та засоби оцінки конкурентоспроможності 14 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДП ЧЕКСІЛ-ІМПЕКС 18 2.1. Загальні відомості про ДП Чексіл-Імпекс 18 2.2. Основні техніко-економічні показники підприємства ДП “Чексіл-Імпекс 20 2.3. Оцінка конкурентних позицій 22 3. ЗАХОДИ ПО ПІДВИЩЕННЮ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДП “ЧЕКСІЛ-ІМПЕКС” 33 3.1. Маркетингові заходи по підвищенню конкурентоспроможності 33 3.2. Розробка продукції покращеної якості 36 3.3. Зміна цін на продукцію в інтересах споживачів 41 ВИСНОВКИ 43 Перелік використаної літератури 44

Базова стратегія підприємства та методологія оцінки її ефективності

Анотація: 1 ВСТУП 1 Характеристика підприємства ДП „Криворізька теплоцентраль” як суб’єкта підприємницької діяльності 3 Аналіз ефективності фінансово-економічної діяльності підприємства 4 Оцінка існуючої базової стратегії підприємства 11 Розробка альтернативних стратегій розвитку підприємства, вибір та обґрунтування оптимальної стратегії 17 В той же час перевагами диференціації є: 19 Визначення економічної ефективності запропонованої 22 стратегії 22 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27

Базова стратегія підприємства та методологія оцінки її ефективності

Анотація: 1 ВСТУП 1 Характеристика підприємства ДП „Криворізька теплоцентраль” як суб’єкта підприємницької діяльності 3 Аналіз ефективності фінансово-економічної діяльності підприємства 4 Оцінка існуючої базової стратегії підприємства 11 Розробка альтернативних стратегій розвитку підприємства, вибір та обґрунтування оптимальної стратегії 17 В той же час перевагами диференціації є: 19 Визначення економічної ефективності запропонованої 22 стратегії 22 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27

Звіт з практики по «__»

Вступ 3 1. Загальна системна характеристика підприємства 4 2. Управління організаційною підсистемою підприємства 5 3. Управління матеріально-технічною підсистемою підприємства 8 4. Управління виробничо-технологічною підсистемою підприємства 18 5. Управління соціально-психологічною підсистемою підприємства 21 6. Управління фінансово-економічною підсистемою підприємства 23 7. Управління ЗЕД 30 8. Управління стратегічним розвитком та конкурентоспроможністю підприємства 31 9. Управління інноваційною діяльністю підприємства 35 Висновки і пропозиції 41 Використані джерела 44 Додаток. Фінансова звітність ТОВ «МегаМакс» за 2007 р. 47

Звіт з практики

1. 1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПІДПРИЕМСТВОМ ТА ОРГАНІЗАЦІЄЮ ФІНАНСОВОЇ РОБОТИ 1.2. УПРАВЛІННЯ ГРОШОВИМИ ПОТОКАМИ ПІДПРИЄМСТВА 1.3. УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ І РОЗПОДІЛОМ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 1.4. ВИВЧЕННЯ ПОРЯДКУ ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 1.5. УПРАВЛІННЯ ВЛАСНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 1.6. УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 1.7. УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.8. АНАЛІЗ КРЕДИТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.9. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 1.10. АНТИКРИЗОВЕ ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.11. ВИВЧЕННЯ СТАНУ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВИСНОВКИ Список використаної літератури

Звіт з практики

1. 1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПІДПРИЕМСТВОМ ТА ОРГАНІЗАЦІЄЮ ФІНАНСОВОЇ РОБОТИ 1.2. УПРАВЛІННЯ ГРОШОВИМИ ПОТОКАМИ ПІДПРИЄМСТВА 1.3. УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ І РОЗПОДІЛОМ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 1.4. ВИВЧЕННЯ ПОРЯДКУ ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 1.5. УПРАВЛІННЯ ВЛАСНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 1.6. УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 1.7. УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.8. АНАЛІЗ КРЕДИТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.9. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 1.10. АНТИКРИЗОВЕ ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.11. ВИВЧЕННЯ СТАНУ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВИСНОВКИ Список використаної літератури

Звіт з практики

1. 1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПІДПРИЕМСТВОМ ТА ОРГАНІЗАЦІЄЮ ФІНАНСОВОЇ РОБОТИ 1.2. УПРАВЛІННЯ ГРОШОВИМИ ПОТОКАМИ ПІДПРИЄМСТВА 1.3. УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ І РОЗПОДІЛОМ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 1.4. ВИВЧЕННЯ ПОРЯДКУ ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 1.5. УПРАВЛІННЯ ВЛАСНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 1.6. УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 1.7. УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.8. АНАЛІЗ КРЕДИТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.9. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 1.10. АНТИКРИЗОВЕ ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.11. ВИВЧЕННЯ СТАНУ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВИСНОВКИ Список використаної літератури

Звіт з практики

1. 1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПІДПРИЕМСТВОМ ТА ОРГАНІЗАЦІЄЮ ФІНАНСОВОЇ РОБОТИ 1.2. УПРАВЛІННЯ ГРОШОВИМИ ПОТОКАМИ ПІДПРИЄМСТВА 1.3. УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ І РОЗПОДІЛОМ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 1.4. ВИВЧЕННЯ ПОРЯДКУ ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 1.5. УПРАВЛІННЯ ВЛАСНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 1.6. УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 1.7. УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.8. АНАЛІЗ КРЕДИТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.9. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 1.10. АНТИКРИЗОВЕ ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.11. ВИВЧЕННЯ СТАНУ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВИСНОВКИ Список використаної літератури

Управління формуванням та використанням прибутку на підприємств

ВСТУП............................:...................................................................................... 1. Теоретичні основи оперативного управління прибутком підприємства.............................................. 1.1. Сутність та види прибутку підприємства........................................ 1.2. Загальні принципи управління формуванням та розподілом Прибутку підприємства…………………………………………… 1.3. Нормативно-правове регулювання управління прибутком підприємства.................................................................... 1.4 Методика управління прибутком підприємства…………………… 2. Сучасні напрямки управління прибутком підприємства на прикладі TOB «Гортехмаш.»………………………………………... 2.1. Характеристика фінансового стану підприємства………………... 2.2. Оцінка розподілу і використання прибутку TOB «Гортехмаш»........................................................................…. 2.3. Контроль за управлінням прибутком . досліджуємого підприємства............................................................................................ 3. Шляхи удосконалювання управління прибутком підприємства на прикладі TOB «Гортехмаш»............................................................. . 3.1. Напрямки збільшення прибутку на підприємства………………… 3.2. Впровадження моделі прогнозування прибутку…………………. Висновки ………………………………………………………………………... Список використаної літератури ……………………………………………… Додатки

Управління формуванням та використанням прибутку на підприємств

ВСТУП............................:...................................................................................... 1. Теоретичні основи оперативного управління прибутком підприємства.............................................. 1.1. Сутність та види прибутку підприємства........................................ 1.2. Загальні принципи управління формуванням та розподілом Прибутку підприємства…………………………………………… 1.3. Нормативно-правове регулювання управління прибутком підприємства.................................................................... 1.4 Методика управління прибутком підприємства…………………… 2. Сучасні напрямки управління прибутком підприємства на прикладі TOB «Гортехмаш.»………………………………………... 2.1. Характеристика фінансового стану підприємства………………... 2.2. Оцінка розподілу і використання прибутку TOB «Гортехмаш»........................................................................…. 2.3. Контроль за управлінням прибутком . досліджуємого підприємства............................................................................................ 3. Шляхи удосконалювання управління прибутком підприємства на прикладі TOB «Гортехмаш»............................................................. . 3.1. Напрямки збільшення прибутку на підприємства………………… 3.2. Впровадження моделі прогнозування прибутку…………………. Висновки ………………………………………………………………………... Список використаної літератури ……………………………………………… Додатки