институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Програми, необхідні для роботи в Інтернеті

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 26 | Год: 2010 | Размер: 2723 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Програми, необхідні для роботи в Інтернеті

Зміст

1. Програми, необхідні для роботи в Інтернеті. 3
2. Огляд найбільш поширених програм. 6
Брандмауери 12
3. Шляхи розвитку програм, призначених для роботи в Інтернеті. 24
Література 26
Cмотрите также:
Програми, необхідні для роботи в Інтернеті

Зміст 1. Програми, необхідні для роботи в Інтернеті. 3 2. Огляд найбільш поширених програм. 6 Брандмауери 12 3. Шляхи розвитку програм, призначених для роботи в Інтернеті. 24 Література 26

Програми реабілітаційної роботи

Зміст Вступ 1. Співузалежнення 2. Програми реабілітаційної роботи 3. Самодопомога Висновок Список використаної літератури

Обгрунтування виробничої програми підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОБҐРУНТУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність і показники виробничої програми 5 1.2. Обґрунтування виробничої програми підприємства за дослідженнями ринку та матеріально-технічним забезпеченням 13 1.3. Методика розрахунку виробничої програми підприємства 19 2. АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА «БУЛОЧНО-КОНДИТЕРСЬКИЙ КОМБІНАТ» 25 2.1. Характеристика господарської діяльності підприємства 25 2.2. Аналіз виробничої програми підприємства 30 2.3. Оцінка ресурсного забезпечення для виконання виробничої програми підприємства 39 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 42 3.1.Розрахунок економічної ефективності модернізації лінії по виготовленню баранок 42 3.2.Розрахунок економічної ефективності встановлення пакувально-фасувального апарату для бараночних виробів 48 ВИСНОВКИ 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58 ДОДАТОК А. Порядок розробки виробничої програми підприємства 62 ДОДАТОК Б. Виробнича програма «Булочно-кондитерського комбінату» За 2003-2004 рр. 63 ДОДАТОК В. Виробнича програма хлібобулочних виробів «Булочно-кондитерського комбінату» За 2003-2004 рр. 64 ДОДАТОК Г. Виробнича програма кондитерських виробів «Булочно-кондитерського комбінату» За 2003-2004 рр. 65 В процесі виконання дипломної роботи необхідно здійснити комплексний огляд питань, пов'язаних з виробничим плануванням та формуванням та обгрунтуванням виробничої програми, визначити методи їх реалізації та важливість ефективного їх вирішення для досягнення позитивних кінцевих результатів виробничої діяльності підприємства. Метою даної дипломної роботи є обґрунтування виробничої програми підприємства, механізмів її формування і контролю за виконанням. Відповідно сформульованій меті дипломної роботи передбачається виконання наступних завдань: • вивчити теоретичні основи обґрунтування виробничої програми підприємства; • надати загальну характеристику діяльності обраного підприємства харчової промисловості; • провести аналіз виробничої програми підприємства; • розробити та обґрунтувати заходи щодо вдосконалення виробничої програми підприємства БКК. Предметом дослідження дипломної роботи є процес обгрунтування виробничої програми підприємства. Об’єктом дослідження є формування та виконання виробничої програми на ДП «Київ-Хліб» «Булочно-Кондитерський Комбінат». До роботи додається роздаточний матеріал, реферат, доклад

Організація автоматизованого місця роботи менеджера по туризму

ВСТУП 3 1. ФУНКЦІЇ Й ОБОВ'ЯЗКИ МЕНЕДЖЕРА ПО ТУРИЗМУ 6 1.2. Оснащеність офісу технікою на прикладі турфірми КИЇВ СІТА ТРЕВЕЛ 7 2. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ МЕНЕДЖЕРА НА ПРИКЛАДІ ТУРФІРМИ КИЇВ СІТА ТРЕВЕЛ 9 2.1. Опис фірми 9 2.2. Комп’ютерні програми 12 2.2.1. Ключові можливості 12 2.2.2. Основні вікна програми Tour Pilot 16 2.3. Автоматизація за допомогою galileo - програми бронювання місць 22 2.3.1. Складові системи Galileo 23 2.4. Удосконалення роботи менеджерів КИЇВ СІТА ТРЕВЕЛ 24 ВИСНОВКИ 27 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 29 ДОДАТКИ 30

Розробка PR-програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. Корпоративний характер організації 4 2. Збір інформації про діяльність організації 5 3. Висновки стратегічних напрямків (PR-діяльності) 8 4. Основні етапи PR-програми 11 5. Визначення ефективності 17 Висновок 20 Список використаної літератури 21 Метою роботи є розробка PR-програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства. Завданнями роботи є: - провести дослідження в сфері комунікацій, що проводить роздрібне торгівельне підприємство ЗАТ; -дослідити комунікаційні заходи підприємства; - здійснити оцінку результатів реалізації PR-програми. - запропонувати напрями удосконалення комунікативної політики підприємства ЗАТ. Проведення дослідження дозволить на прикладі конкретної фірми розглянути процес здійснення рекламно-маркетингової комунікації та розробити конкретні пропозиції щодо комунікаційної діяльності роздрібного торгового підприємства ЗАТ.

Контрольна з інформаційних технологій

1. Системи підтримки прийняття рішень 3 2. Електронна пошта як засіб підприємницької діяльності 10 3. Маркетинг в Інтернеті 13 Список використаної літератури 17

Маркетингова програма підприємства: структура, зміст, форма

Вступ 3 1 Теоретичний аспект маркетингової програми підприємства 5 1.1 Поняття маркетингової програми підприємства та її складові 5 1.2 Види та класифікація програм маркетингу 10 2 Практичний аспект складання програми маркетингу 12 2.1 Зміст програми маркетингу ТОВ «Назва» 12 2.2 Реалізація програми маркетингу на ТОВ «Назва» 19 3 Пропозиції щодо удосконалення маркетингової програми підприємства 25 Висновки 42 Список літератури 45

Виробнича програма підприємств

ВСТУП 3 ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА. 4 Зміст та основні завдання виробничої програми 4 Фактори, що впливають на формування виробничої програми підприємства 7 ФОРМУВАННЯ ПЛАНУ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ 11 Методика розрахунку показників виробничої програми 11 Обґрунтування виробничої програми виробничою потужністю 14 Календарний розподіл виробничої програми 17 АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ 21 Основні напрямки аналізу. Аналіз обсягу реалізації продукції 21 Аналіз ритмічності випуску продукції. Аналіз виконання плану сортності продукції 23 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28

Організаційна техніка

Загальні характеристики моніторів 2 Внутрішній модем. Підключення. Необхідні елементи для його роботи 5 Список використаної літератури 9

СУЧАСНЕ ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ КРАЇНИ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТА АНАЛІЗУ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Поняття та сутність виробничої програми підприємства 4 1.2. Методологічні основи аналізу виробничої програми підприємства 7 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.1. Загальні відомості про об’єкт дослідження 11 2.2. Діюча система формування виробничої програми підприємства 21 2.3. Аналіз формування та реалізації виробничої програми підприємства 24 РОЗДІЛ ІІІ. ОБҐРУНТУВАННЯ НАПРЯМКІВ ПЛАНУВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 28 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТОК 36