институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Обгрунтування проекту підвищення рівня конкурентоспроможності продукції

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент производственный | Диплом | Страниц: 92 | Год: 2006 | Размер: 209 кб. | Стоимость: 235 грн. | Смотреть | Купить

Обгрунтування проекту підвищення рівня конкурентоспроможності продукції

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЗАСАДА УСПІХУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Сутність та значення конкурентоспроможності 6
1.2. Етапи дослідження конкурентоспроможності продукції 12
1.3. Способи підвищення рівня конкурентоспроможності 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 29
2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ "Гросс" 29
2.2. Огляд ринку кондитерських виробів 36
2.3. Аналіз конкурентоспроможності продукції ТОВ "Гросс" 47
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТО-СПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 51
3.1. Розробка проекту підвищення конкурентоспроможності продукції 51
3.2. Обґрунтування проекту підвищення конкурентоспроможності 65
ВИСНОВОК 75
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 81

Метою даної дипломної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства на ринку України та вміння застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, сприяння пошуку сучасних наукових досягнень в сфері підвищення конкурентоспроможності та уміння їх застосовувати при вирішенні прикладних проблем.
Основними завданнями даної роботи є :
1. Систематизація та творчий аналіз сучасної вітчизняної і світової наукової літератури та розробка на цій основі власних підходів до підвищення конкурентоспроможності підприємства.
2. Систематизація, закріплення та розширення практичних знань, а також застосування їх при вирішенні наукових та економічних завдань.
3. Проведення маркетингових досліджень ринку України відносно якості та конкурентоспроможності кондитерських виробів.
4. Статистичне оброблення зібраної інформації.
5. Розроблення рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності досліджуваного підприємства на основі отриманої інформації.
Об’єктом дослідження діяльність українських підприємств на ринку будівельних робіт, пов'язана з підвищенням конкурентоспроможності продукції.
Предметом дослідження є розробка методологічних основ та практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ „Гросс”.
У ході дослідження використовувалися загальнонаукові методи, методи порівнянь, угруповань, спостереження, обстеження, комплексної оцінки, аналітичні процедури й ін.
Основу теоретичної роботи склали: література по економіці, управлінню фінансами, маркетингу, менеджменту.
Дана робота складається з трьох розділів.
В першому розділі досліджено теоретичний матеріал підвищення конкурентоспроможності продукції, а саме питання сутності та значення конкурентоспроможності, основні етапи дослідження конкурентоспроможності та способи підвищення її підвищення.
Другий розділ присвячено аналізу. В цьому розділі дано загальну характеристику підприємства, проведено оцінку конкурентоспроможності продукції та огляд ринку кондитерських виробів.
В третьому розділі розроблено проект підвищення конкурентоспроможності продукції та обґрунтовано доцільність його впровадження.
Cмотрите также:
Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні засади конкурентоспроможності продукції 5 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість продукції яка реалізується на конкурентному ринку 5 1.2. Чинники та критерії конкурентоспроможності продукції 15 1.3. Методичні підходи щодо оцінювання рівня конкурентоспроможності продукції 19 Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 40 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії GFK Ukraine 40 2.2. Аналіз конкурентного середовища компанії в Україні та власної позиції 59 2.3. Оцінка конкурентоспроможності портфелю послуг компанії та окремих його складових 74 Розділ 3. Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 83 3.1. Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності продукції компанії в поточному періоді та довгостроковій перспективі 83 3.2. Концепція забезпечення якості маркетингових досліджень 91 3.3. Економічне обґрунтування шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 111 Висновки 118 Список літератури 122 Додатки 128

Конкурентоспроможність підприємства і основні напрямки її вдосконалення на прикладі ВАТ "…"

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності 5 1.2 Параметри та умови, які забезпечують онкурентоспроможність підприємства 8 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми 13 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” 18 2.1. Характеристика об’єкту дослідження та його основних техніко-економічних показників. 18 2.2. Оцінка ринків збуту основної продукції ВАТ „Криворіжаглобуд” 26 2.3. Порівняльний конкурентний аналіз 32 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” ТА ОЦІНКА ЇХ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 41 3.1. Розробка заходів, що забезпечують підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 41 3.2. Економічне обгрунтування ефективності запропонованих заходів в умовах здійснення зовнішньо-економічної діяльності підприємства. 45 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51

Конкурентоспроможність підприємства і основні напрямки її вдосконалення на прикладі ВАТ "…"

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності 5 1.2 Параметри та умови, які забезпечують онкурентоспроможність підприємства 8 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми 13 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” 18 2.1. Характеристика об’єкту дослідження та його основних техніко-економічних показників. 18 2.2. Оцінка ринків збуту основної продукції ВАТ „Криворіжаглобуд” 26 2.3. Порівняльний конкурентний аналіз 32 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” ТА ОЦІНКА ЇХ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 41 3.1. Розробка заходів, що забезпечують підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 41 3.2. Економічне обгрунтування ефективності запропонованих заходів в умовах здійснення зовнішньо-економічної діяльності підприємства. 45 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51

Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6 1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13 1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26 2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 59

Шляхи підвищення конкурентоспроможності суб’єкта ЗЕД (частина курсової)

1. Теоретичні основи конкуренції та конкурентоспроможності 2 1.1 Сутність конкуренції та конкурентоспроможності 2 1.2 Фактори, що впливають на рівень конкурентоспроможності 5 1.3 Методологічні підходи до визначення рівня конкурентоспроможності суб’єкта ЗЕД 9 2. Дослідження рівня конкурентоспроможності підприємства 20 2.1 Аналіз фінансового-господарської діяльності підприємства 20 Висновки 39 Література 41 Додаток А. Фінансовий звіт ТОВ „....” 43 Додаток Б. Показники ліквідності, платоспроможності, ділової активності і рентабельності ТОВ „...” в 2001-2003 рр. 47 Додаток В. Організаційна структура ТОВ „...” 49

Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості

Зміст Вступ 4 1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6 1.1. Якість продукції 6 1.2. Конкурентоспроможність продукції 12 1.3. Ефективність і способи її підвищення 17 2. Стандартизація та сертифікація продукції 22 3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26 4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29 Висновки 33 Список використаних джерел 34

Напрями підвищення конкурентоспроможності банківської установи

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МАКРОЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА РІВНЯ КОНКУРЕНТНОЇ СПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ БАНКІВ 5 1.1. Показники діяльності банків України в 2004-2008 роках 5 1.2. Рейтинг найбільших українських банків в І півріччі 2009 року 15 РОЗДІЛ 2. ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ КБ «Назва» НА ВІТЧИЗНЯНОМУ РИНКУ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ 24 2.1. Загальна характеристика банківської установи 24 2.2. Оцінка рівня конкурентоспроможності банку 27 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КБ «Назва» 31 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 40

Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи і засоби її забезпечення

Вступ. 3 1. Принципи конкурентоспроможності продукції. 5 2. Характеристика факторів, що впливають на конкурентоспроможність продукції. 8 2.1. Види ринків та їх характеристика, сучасне становище ринку українських товарів. 8 2.2. Цінова складова характеристики конкурентоспроможності продукції. 13 2.3. Вплив якості на конкурентоспроможність продукції. 20 2.4. Витрати виробництва продукції, їх загальна характеристика. 27 3. Методи вимірювання конкурентоспроможності та шляхи її підвищення.. 33 Висновок. 41 Література. 60 Об’єктом роботи є вивчення думки провідних спеціалістів щодо проблеми конкурентоспроможності продукції. Предметом роботи є визначення факторів впливу на конкурентоспроможність продукції та визначення шляхів її підвищення. При написання роботи були використані навчальні посібники з економіки підприємства, маркетингу, стратегічного планування, управління підприємством та публікації провідних спеціалістів стосовно проблем конкурентоспроможності у пресі.

Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 1. Теоретичні основи цінової конкурентоспроможності продукції. 5 1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності ……………..5 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції…………………………………………………………………….......10 1.3. Методи цінової конкуренції ………………………....................13 1.4. Огляд літератури …………………………………………………18 2. Аналіз і оцінка цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………….....22 2.1. Еколого-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб” …...22 2.2. Оцінка ринкового середовища підприємства …………………29 2.3. Аналіз та оцінка цінової конкурентоспроможності продукції підприємства …………………………………………………………………….32 3. Шляхи підвищення цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………38 3.1. Зниження собівартості виробництва продукції ……………..…38 3.2. Побудова ефективної цінової політики підприємства ……….41 Виноски і пропозиції ………………………………………………...45 Список використаної літератури …………………………………….47

ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 2 1. Конкуренція: її види та фактори 4 2. Показники та методичний інструментарій оцінки конкурентоспроможності підприємства 14 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства 23 Висновки 32 Список використаної літератури 35