институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка пропозицій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції металургійного підприємства на прикладі ВАТ “ДМЗ”

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 89 | Год: 2006 | Размер: 202 кб. | Стоимость: 260 грн. | Смотреть | Купить

Розробка пропозицій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції металургійного підприємства на прикладі ВАТ “ДМЗ”

ЗМІСТ
ВСТУП 6
1 ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 9
1.1. Характеристика конкурентоспроможності як економічної категорії 9
1.2 Підходи до оцінки конкурентоспроможності 12
1.3 Особливості конкуренції на ринку продукції чорної металургії 21
2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 27
ДОНЕЦЬКОГО МЕТАЛУРГІЙНОГО ЗАВОДУ 27
2.1 Загальна характеристика підприємства 27
2.1.1 Етапи розвитку підприємства 27
2.1.2 Виробнича структура підприємства 30
2.1.3. Основні показники діяльності підприємства 34
2.2 Комплексний аналіз господарської діяльності підприємства 37
2.3 Аналіз конкурентоспроможності продукції ВАТ “ДМЗ” 48
3 ШЛЯХИ ПІВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ВАТ “ДМЗ” 54
3.1 Політика підприємства в області якості продукції 54
3.2 Впровадження енергозберігаючих технологій 61
3.3 Застосування стратегічного маркетингу як напрям підвищення конкурентоспроможності продукції 70
ВИСНОВКИ 80
ЛІТЕРАТУРА 87

Дипломна робота, 86 с., 15 табл., 6 рис, 50 література.
Визначено основні риси конкурентоспроможності як економічної категорії. Узагальнено підходи до оцінки конкурентоспроможності. Виявлено особливості конкурентного середовища в металургійній промисловості. Проведено аналіз господарської діяльності ВАТ “ДМЗ” і конкурентоспроможності його продукції. Розроблено пропозиції щодо заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності продукції ВАТ “ДМЗ”, що передбачають, зокрема, активізацію політики управління якістю, впровадження енергозберігаючих технологій, застосування методів і інструментів стратегічного маркетингу.
Методи дослідження: системний підхід, традиційні методи статистичної обробки інформації, методи економічного та фінансового аналізу.

КОНКУРЕНТОПРОМОЖНІСТЬ, ПРОДУКЦІЯ, ЧОРНА МЕТАЛУР-ГІЯ, ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ, ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ, СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ
Cмотрите также:
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ

ВСТУП 2 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ 4 1.1. Поняття, сутність та зміст зовнішньоекономічної діяльності в Україні 4 1.2. Сутність стратегій зовнішньоекономічної діяльності підприємств та їх характеристика 12 1.3. Основні підходи до побудови стратегії експорту на підприємстві 25 РОЗДІЛ ІІ 31 АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «НТЗ» 31 2.1. Характеристика виробничої діяльності ВАТ «НТЗ» 31 2.2. Фінансово-господарська діяльність ВАТ "НТЗ" 33 2.3. Інтегральний фінансовий аналіз ("Дюпонівська система фінансового аналізу") 49 РОЗДІЛ ІІІ 58 РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ ОБСЯГІВ ЕКСПОРТУ ПРОДУКЦІЇ 58 ВАТ «НТЗ» 58 3.1. SWOT- аналіз ВАТ «Нижньодніпровський трубопрокатний завод» 58 3.2. Розробка стратегії підвищення попиту на експортоорієнтовану продукцію ВАТ «НТЗ» 59 3.3 Економічне обґрунтування ефективності заходів щодо розширення експорту продукції ВАТ «НТЗ» 65 ВИСНОВОК 83 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 85

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИ-ЄМСТВА МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ

ВСТУП 2 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ 4 1.1. Поняття, сутність та зміст зовнішньоекономічної діяльності в Україні 4 1.2. Сутність стратегій зовнішньоекономічної діяльності підприємств та їх характеристика 12 1.3. Основні підходи до побудови стратегії експорту на підприємстві 25 РОЗДІЛ ІІ 31 АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ МЕТАЛУРГІЙНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «НТЗ» 31 2.1. Характеристика виробничої діяльності ВАТ «НТЗ» 31 2.2. Фінансово-господарська діяльність ВАТ "НТЗ" 33 2.3. Інтегральний фінансовий аналіз ("Дюпонівська система фінансового аналізу") 49 РОЗДІЛ ІІІ 58 РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ ОБСЯГІВ ЕКСПОРТУ ПРОДУКЦІЇ 58 ВАТ «НТЗ» 58 3.1. SWOT- аналіз ВАТ «Нижньодніпровський трубопрокатний завод» 58 3.2. Розробка стратегії підвищення попиту на експортоорієнтовану продукцію ВАТ «НТЗ» 59 3.3 Економічне обґрунтування ефективності заходів щодо розширення експорту продукції ВАТ «НТЗ» 65 ВИСНОВОК 83 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 85

Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні засади конкурентоспроможності продукції 5 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість продукції яка реалізується на конкурентному ринку 5 1.2. Чинники та критерії конкурентоспроможності продукції 15 1.3. Методичні підходи щодо оцінювання рівня конкурентоспроможності продукції 19 Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 40 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії GFK Ukraine 40 2.2. Аналіз конкурентного середовища компанії в Україні та власної позиції 59 2.3. Оцінка конкурентоспроможності портфелю послуг компанії та окремих його складових 74 Розділ 3. Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 83 3.1. Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності продукції компанії в поточному періоді та довгостроковій перспективі 83 3.2. Концепція забезпечення якості маркетингових досліджень 91 3.3. Економічне обґрунтування шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 111 Висновки 118 Список літератури 122 Додатки 128

Оцінка міжнародної конкурентоспроможності підприємства

Вступ 3 1.Загальна характеристика підприємства 4 2.Оцінка міжнародної конкурентоспроможності продукції підприємства 5 3.Характеристика конкурентного середовища підприємства 6 4.Оцінка рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства 9 5.Характеристика конкурентних стратегій підприємства 13 6.Характеристика системи управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства 17 7.Розробка загальних рекомендацій щодо підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства 19 Висновки 21 Список літератури 22

Обгрунтування проекту підвищення рівня конкурентоспроможності продукції

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЗАСАДА УСПІХУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність та значення конкурентоспроможності 6 1.2. Етапи дослідження конкурентоспроможності продукції 12 1.3. Способи підвищення рівня конкурентоспроможності 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 29 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ "Гросс" 29 2.2. Огляд ринку кондитерських виробів 36 2.3. Аналіз конкурентоспроможності продукції ТОВ "Гросс" 47 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТО-СПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 51 3.1. Розробка проекту підвищення конкурентоспроможності продукції 51 3.2. Обґрунтування проекту підвищення конкурентоспроможності 65 ВИСНОВОК 75 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 81 Метою даної дипломної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства на ринку України та вміння застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, сприяння пошуку сучасних наукових досягнень в сфері підвищення конкурентоспроможності та уміння їх застосовувати при вирішенні прикладних проблем. Основними завданнями даної роботи є : 1. Систематизація та творчий аналіз сучасної вітчизняної і світової наукової літератури та розробка на цій основі власних підходів до підвищення конкурентоспроможності підприємства. 2. Систематизація, закріплення та розширення практичних знань, а також застосування їх при вирішенні наукових та економічних завдань. 3. Проведення маркетингових досліджень ринку України відносно якості та конкурентоспроможності кондитерських виробів. 4. Статистичне оброблення зібраної інформації. 5. Розроблення рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності досліджуваного підприємства на основі отриманої інформації. Об’єктом дослідження діяльність українських підприємств на ринку будівельних робіт, пов'язана з підвищенням конкурентоспроможності продукції. Предметом дослідження є розробка методологічних основ та практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ „Гросс”. У ході дослідження використовувалися загальнонаукові методи, методи порівнянь, угруповань, спостереження, обстеження, комплексної оцінки, аналітичні процедури й ін. Основу теоретичної роботи склали: література по економіці, управлінню фінансами, маркетингу, менеджменту. Дана робота складається з трьох розділів. В першому розділі досліджено теоретичний матеріал підвищення конкурентоспроможності продукції, а саме питання сутності та значення конкурентоспроможності, основні етапи дослідження конкурентоспроможності та способи підвищення її підвищення. Другий розділ присвячено аналізу. В цьому розділі дано загальну характеристику підприємства, проведено оцінку конкурентоспроможності продукції та огляд ринку кондитерських виробів. В третьому розділі розроблено проект підвищення конкурентоспроможності продукції та обґрунтовано доцільність його впровадження.

Оцінка міжнародної конкурентної спроможності підприємства

Вступ 3 1.Загальна характеристика підприємства 4 2.Оцінка міжнародної конкурентоспроможності продукції підприємства 5 3.Характеристика конкурентного середовища підприємства 6 4.Оцінка рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства 6 5.Характеристика конкурентних стратегій підприємства 16 6.Характеристика системи управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства 18 7.Розробка загальних рекомендацій щодо підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства 20 Висновки 21 Список літератури 22

Менеджмент конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку (на прикладі ЗАТ „Житомирські ласощі")

ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………...3 Розділ 1 Теоретичні засади менеджменту конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку………………………………………………… ..6 1.1.Конкурентоспроможність фірми на зовнішньому ринку …….…..…6 1.2.Якість - найважливіший чинник конкурентоспроможності товару……………………………………………………………………….……19 1.3.Система органів управління зовнішньоекономічною діяльністю………………………………………………………………………..24 Розділ 2 Сучасний рівень менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ „ Житомирські ласощі „ на зовнішньому ринку ……………………………….30 2.1.Організаційна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання………………………………………………………………...30 2.2.Фінансово-економічний аналіз підприємства ………………………41 2.3.Стан менеджменту конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку……………………………………………………………..54 Розділ 3 Удосконалення менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ „ Житомирські ласощі „ на зовнішньому ринку …………………………….....59 3.1. Основні напрямки щодо активізації менеджменту конкурентоспроможності підприємства……………………………………...59 3.2. Розробка основних заходів, щодо підвищення ринкової активності та конкурентоспроможності підприємства в умовах зовнішньоекономічної діяльності …………………………………………………………….…………..67 3.3. Розрахунок економічного ефекту запропонованого заходу…..……73 Висновок…………………………………………………………………... Список використаної літератури…………………………………...……...77 Додатки……………………………………………………………………79

Конкурентоспроможність підприємства і основні напрямки її вдосконалення на прикладі ВАТ "…"

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності 5 1.2 Параметри та умови, які забезпечують онкурентоспроможність підприємства 8 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми 13 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” 18 2.1. Характеристика об’єкту дослідження та його основних техніко-економічних показників. 18 2.2. Оцінка ринків збуту основної продукції ВАТ „Криворіжаглобуд” 26 2.3. Порівняльний конкурентний аналіз 32 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” ТА ОЦІНКА ЇХ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 41 3.1. Розробка заходів, що забезпечують підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 41 3.2. Економічне обгрунтування ефективності запропонованих заходів в умовах здійснення зовнішньо-економічної діяльності підприємства. 45 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51

Конкурентоспроможність підприємства і основні напрямки її вдосконалення на прикладі ВАТ "…"

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності 5 1.2 Параметри та умови, які забезпечують онкурентоспроможність підприємства 8 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми 13 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” 18 2.1. Характеристика об’єкту дослідження та його основних техніко-економічних показників. 18 2.2. Оцінка ринків збуту основної продукції ВАТ „Криворіжаглобуд” 26 2.3. Порівняльний конкурентний аналіз 32 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ “КРИВОРІЖАГЛОБУД” ТА ОЦІНКА ЇХ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 41 3.1. Розробка заходів, що забезпечують підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 41 3.2. Економічне обгрунтування ефективності запропонованих заходів в умовах здійснення зовнішньо-економічної діяльності підприємства. 45 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51

Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи і засоби її забезпечення

Вступ. 3 1. Принципи конкурентоспроможності продукції. 5 2. Характеристика факторів, що впливають на конкурентоспроможність продукції. 8 2.1. Види ринків та їх характеристика, сучасне становище ринку українських товарів. 8 2.2. Цінова складова характеристики конкурентоспроможності продукції. 13 2.3. Вплив якості на конкурентоспроможність продукції. 20 2.4. Витрати виробництва продукції, їх загальна характеристика. 27 3. Методи вимірювання конкурентоспроможності та шляхи її підвищення.. 33 Висновок. 41 Література. 60 Об’єктом роботи є вивчення думки провідних спеціалістів щодо проблеми конкурентоспроможності продукції. Предметом роботи є визначення факторів впливу на конкурентоспроможність продукції та визначення шляхів її підвищення. При написання роботи були використані навчальні посібники з економіки підприємства, маркетингу, стратегічного планування, управління підприємством та публікації провідних спеціалістів стосовно проблем конкурентоспроможності у пресі.