институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Лінгвістичні особливості документів розпорядчого типу

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 32 | Год: 2010 | Размер: 37 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Лінгвістичні особливості документів розпорядчого типу

Зміст




Вступ
1.Характеристика основних видів розпорядчих документів. 2
1.1. Накази. 3
1.2. Витяг з наказу. 5
1.3. Вказівка. 6
1.4. Ухвала. 7
1.5. Розпорядження 8
1.6. Вказівка. 9
1.7. Ухвала. 9
1.8. Розпорядження 10
2. Лексичні, граматичні та синтаксичні особливості ділових паперів 11
2.1.Явище синонімії у діловому мовленні 11
2.2. Особливості використання граматичних форм іменників, прикметників, займенників у професійному мовленні 12
2.3. Особливості використання числівників у діловому мовленні. 15
2.4. Особливості використання дієслівних форм у професійному мовленні 20
2.5. Особливості використання прийменників у діловому мовленні 24
2.6. Синтаксичні особливості професійних текстів 28
Висновок 30
Література 30
Cмотрите также:
Лінгвістичні особливості документів розпорядчого типу

Зміст Вступ 1.Характеристика основних видів розпорядчих документів. 2 1.1. Накази. 3 1.2. Витяг з наказу. 5 1.3. Вказівка. 6 1.4. Ухвала. 7 1.5. Розпорядження 8 1.6. Вказівка. 9 1.7. Ухвала. 9 1.8. Розпорядження 10 2. Лексичні, граматичні та синтаксичні особливості ділових паперів 11 2.1.Явище синонімії у діловому мовленні 11 2.2. Особливості використання граматичних форм іменників, прикметників, займенників у професійному мовленні 12 2.3. Особливості використання числівників у діловому мовленні. 15 2.4. Особливості використання дієслівних форм у професійному мовленні 20 2.5. Особливості використання прийменників у діловому мовленні 24 2.6. Синтаксичні особливості професійних текстів 28 Висновок 30 Література 30

Лінгвістичні основи документознавства

Вступ 2 1. Лінгвістичні особливості довідково - інформаційної документації. 4 2. Мовні особливості розпорядчих документів. 12 3. Формально-змістова завершеність та мовне оформлення документів з господарської діяльності. 18 4. Змісти та мовне оформлення кадрової документації. 21 Висновки 31 Список використаної літератури 33

Особливості створення документів

План Вступ Розділ І. Документування управлінської діяльності установ. 1.1. Класифікація документів. 1.2. Вимоги до бланків документів. 1.3. Вимоги до текстів службових документів. Розділ ІІ. Складання та оформлення службових документів. 2.1. Складання документів. 2.2. Оформлення документів. 2.3. Оформлення додатків до документів. 2.4. Розмноження документів. Додатки Список використаної літератури

ОСОБЛИВОСТІ ТА СПЕЦИФІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ІНФОРМАТИВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ДОКУМЕНТІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАТИВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ ФУНКЦІЇ ДОКУМЕНТІВ 5 1.1 Основні інформативні функції документів 5 1.2 Поняття документної комунікації 6 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ТА СПЕЦИФІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ІНФОРМАТИВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ДОКУМЕНТІВ 14 2.1 Загальні та специфічні закономірності функціонування документів 14 2.2 Актуалізація та розсіювання документів як інформативна та комунікативна властивість 17 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Загальна характеристика Положення про будинки сімейного типу

ЗМІСТ Вступ 3 1. Поняття дитячого будинку сімейного типу 5 2. Створення та ліквідація дитячого будинку сімейного типу 6 3. Влаштування дітей до дитячого будинку сімейного типу 8 4. Батьки-вихователі, їхні права та обов'язки 9 5. Матеріальне забезпечення дитячого будинку сімейного типу 11 Висновок 13 Література: 15

Типологія держав

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. Типологія держав згідно цивілізаційно-формаційному підходу 3 1.1. Поняття історичного типу держави 3 1.2. Типологія держав в цивлізаційному та формаційному підходах 5 РОЗДІЛ ІІ. Україна як держава перехідного типу 13 2.1. Особливості розвитку України як держави перехідного типу 13 2.2. Сучасний стан розвитку України від перехідного до демократичного типу держави 15 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26

Класифікація управлінської документації

ЗМІСТ 1. Вступ 2. Класифікація управлінської документації 2.1. Організаційні документи 2.2. Довідко-інформаційні документи. 2.3. Документація з кадрово-контрактових питань 2.4. Особисті офіційні документи 3. Особливості документування управлінської діяльності установ 4. Приймання, розгляд і реєстрація документів 4.1. Приймання документів 4.2. Попередній розгляд документів 4.3. Реєстрація документів 5. Організація контролю за виконанням документів 5.1. Завдання і порядок контролю за виконанням документів 5.2. Строки виконання документів 5.3. Здійснення контролю за виконанням документів 6. Підготовка справ до зберігання та використання 7. Висновок 8. Використана література

Документування господарський фактів в обліку

План 1. Первинні спостереження та його документальне відображення 2. Принципи документування 3. Роль бухгалтерських документів 4. Функції бухгалтерських документів 5. Класифікація бухгалтерських документів 6. Стадії документообороту 7. Документообіг і збереження документів 8. Обробка документів 9. Методи, прийоми перевірки документів 10. Порядок удосконалення бухгалтерських документів Використана література

Правовий захист документів

План I. ВСТУП 3 II. ПРИНЦИПИ ЗАХИСТУ ДОКУМЕНТІВ ВІД ПІДРОБОК 5 1. Види підроблених документів 6 1.1. Основні види фальсифікації банківських документів 9 1.2. Використання підроблених документів у роботі з нерухомістю 17 2. Принципи правового захисту документів 18 3. Карна та адміністративна відповідальність за підробку документів 19 III. ВИСНОВОК 25 ЛІТЕРАТУРА 27

Банківські операції №3

1. Вимоги до заповнення реквізитів платіжних документів 3 2. Порядок приймання та виконання платіжних документів комерційними банками 6 3.Механізм здійснення рахунків за допомогою платіжних доручень та його бухгалтерський облік 7 4. Особливості використання, переваги, недоліки та нові форми платіжних доручень 9 5. Механізм здійснення розрахунків за допомогою платіжних вимог-доручень та його бухгалтерський облік 10 6. Суб’єкти та особливості використання чеків у платіжному обороті 13 7. Механізм здійснення розрахунків чеками та його бухгалтерський облік 14 8. Класифікація, суб’єкти та особливості використання акредитивів в розрахунках 16 9. Механізм розрахунків акредитивами та його бухгалтерський облік 18 10. Схеми документообігу при використання різновидів акредитиву 20 11. Порядок, механізм та умови примусового стягнення коштів 21 12. Особливості розрахунків в електронних системах типу “клієнт - банк” 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26