институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Процес управління медичним і фармацевтичним маркетингом

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 22 | Год: 2006 | Размер: 59 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Процес управління медичним і фармацевтичним маркетингом

Предмет: Меркетинг медичних і фармацевтичних послуг

ЗМІСТ
Вступ 3
1. Особливості розвитку маркетингу медичних та фармацевтичних послуг 4
2. Управління медичним і фармацевтичним маркетингом 8
3. Процес управління фармацевтичним підприємством (на прикладі ВАТ „Фармак”) 14
Висновки 21
Література 22
Cмотрите также:
Особливості управління фармацевтичним маркетингом

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................................3 1. Сутність, функції та складові маркетингової діяльності ........4 2. Особливості управління фармацевтичним маркетингом......... 12 3. Дослідження фармацевтичного ринку …………………………16 4. Управління фармацевтичним маркетингом в ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця"..................................................................21 5. Вдосконалення управління маркетингом фармпідприємства як голова передумова підвищення його ефективності ……………………….30 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………..39

Процес управління маркетингом

Вступ 1. Суть і значення маркетингу 7 2. Концепції управління маркетингом 11 3. Процес управління маркетингом 14 Висновок Висновки 20

Управління маркетингом в індустрії моди

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ 4 1.1.Поняття управління маркетингом, цілі та функції 4 1.2. Основні концепції управління маркетингом 6 2. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ІНДУСТРІЇ МОДИ 12 2.1. Процес моди 12 2.2. Дослідження сповивачів моди 15 2.2. Основні напрямки модельної індустрії в Україні 17 2.3. Дослідження вітчизняного ринку бренді 20 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ШЛЯХІВ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ МОДЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ 25 ВИСНОВОК 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Управління маркетингом як системою

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти управління маркетингом як системою 5 1.1. Концепції управління маркетингом: суть, принципи, види 5 1.2. Стратегічне планування маркетингу 13 1.3. Маркетинговий аналіз і аудит 16 1.4. Процес управління маркетингом 24 Розділ 2. Аналіз управління маркетингом на підприємстві ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34 2.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34 2.2. Аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 42 Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління маркетингом як системою на підприємстві 48 3.1. Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 48 3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету з удосконалення управління маркетинговою діяльністю 50 Висновки 57 Список використаної літератури 60

Процес управління маркетингом

1. Суть і значення маркетингу 7 2. Концепції управління маркетингом 11 3. Процес управління маркетингом 14 Висновки 20 Література 1. Бронникова Т.С., А.Г. Чернявский. Маркетинг. Учебное пособие. Таганрог: Изд-во ТРТУ, 1999. 2. Герчикова И.Н. Маркетинг. – М.: Школа международного бизнеса: 1990. – 158с. 3. Гольдштейн Г.Я., Катаев А.В. Маркетинг: Учебное пособие для магистрантов. Таганрог: Изд-во ТРТУ, 1999. 107 с. 4. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент. – М.: Питер ком. 1999. – 896с. 5. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с англ. - М.,1992. - 736 с. 6. Маслова И.В.Анализ теоретических проблем управления маркетингом на предприятии. - http://www.sciteclibrary.com/rus/catalog/pages/2485.html 7. Моррис Р. Маркетинг: ситуации и примеры: Пер. с англ. – М.: Банки и биржи,1994. – 207 с. 8. Основи економічної теорії (електронний посібник) - http://www.tspu.edu.ua/subjects/economics/ 9. Роджер Л. Маркетинг: Сокращ. пер. с англ. Ю.Б. Кочевлин – М.: Прогресс. 1974. – 356с.

Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом

Вступ 3 1. Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом 5 1.1. Комплекс функціональних завдань для реалізації процесу маркетингу 5 1.2. Основні функції маркетингу фірми 8 1.3.Внутрішні та зовнішні фактори маркетингу 10 1.4. Організаційна побудова служб маркетингу підприємства. 13 1.5. Стратегічне планування 17 1.6.Аналіз внутрішніх можливостей фірми. 21 1.7. Організаційні форми маркетингу. Організаційна структура фірми, зорієнтованої на ринок. 26 2.Структура управління організацією 33 2.1. Визначення поняття і принципи побудови 33 2.2. Ієрархічний тип структур управління 36 2.3. Органічний тип структур управління 38 2.4. Вдосконалення організаційних структур менеджмента 41 2.5. Розвиток організаційних структур та сучасні аспекти управління підприємством в Україні 44 2.6. Контроль маркетингової діяльності підприємства. 61 3. Практика організації маркетингу на підприємстві. 66 3.1. Організація маркетингової діяльності 66 3.2. Організація маркетингової служби підприємства 72 Висновки 81 Література 86

Управління маркетинговою діяльністю закладів охорони здоров'я

ВСТУП 3 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ Й УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Маркетинг як концепція ринкового управління 5 1.2 Процес управління маркетингом 12 1.3 Контроль за здійсненням маркетингових заходів 23 2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ОПТИМА-ФАРМ 33 2.1 Загальна характеристика СМЦ «Оптима-Фарм» 33 2.2 Дослідження й аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 45 2.2.1 Аналіз факторів макросередовища підприємства 45 2.2.2 Аналіз факторів мікросередовища 58 2.3 Аналіз організації управління маркетингом на підприємстві 72 2.3.1 SWOT-аналіз 72 2.3.2 Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії 74 3 РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ВДОСКОНАЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Й РОЗРАХУНОК ЇХНЬОГО ВПЛИВУ НА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ 80 3.1 Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю СМЦ «Оптима-Фарм» 80 3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету по вдосконаленню управління маркетинговою діяльністю 82 3.2.1. Формування єдиної служби маркетингу 82 3.2.2. Розробка безкоштовних зразків рекламно-інформаційного характеру 86 ВИСНОВКИ 92 ЛІТЕРАТУРА 95 ДОДАТОК А 96

Контрольна робота маркетинг

1. КОМПЛЕКСНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ І ЙОГО ОСНОВНІ НАПРЯМКИ 3 2. ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ 14 ЛІТЕРАТУРА 25

ЗВІТ з виробничої практики

Зміст 2 Введення 3 1. Загальна характеристика підприємства 3 2. Організаційна структура управління 4 3. Управління виробництвом 6 4. Управління персоналом 12 5. Інформаційний процес в організації 15 6.Економічні служби і фінансовий менеджмент 16 6.1 Планово-економічний відділ 16 6.2. Фінансовий відділ 21 7. Управління маркетингом 26 Висновок 37 Список літератури 38

ЗВІТ з виробничої практики

Зміст 2 Введення 3 1. Загальна характеристика підприємства 3 2. Організаційна структура управління 4 3. Управління виробництвом 6 4. Управління персоналом 12 5. Інформаційний процес в організації 15 6.Економічні служби і фінансовий менеджмент 16 6.1 Планово-економічний відділ 16 6.2. Фінансовий відділ 21 7. Управління маркетингом 26 Висновок 37 Список літератури 38