институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РЕГУЛЯЦІЇ СЕКРЕТОРНИХ ПРОЦЕСІВ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 221 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РЕГУЛЯЦІЇ СЕКРЕТОРНИХ ПРОЦЕСІВ

ЗМІСТ

ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РЕГУЛЯЦІЇ СЕКРЕТОРНИХ ПРОЦЕСІВ 4
2. СЛИННІ ЗАЛОЗИ 6
2.1. Секреторна функція слинних залоз 6
2.2. Регуляція секреторної функції слинних залоз 8
3. ПІДШЛУНКОВА ЗАЛОЗА 11
3.1. Секреторна функція підшлункової залози 11
3.2. Регуляція секреції підшлункової залози 12
ВИСНОВОК 16
Література 17
Cмотрите также:
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РЕГУЛЯЦІЇ СЕКРЕТОРНИХ ПРОЦЕСІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РЕГУЛЯЦІЇ СЕКРЕТОРНИХ ПРОЦЕСІВ 4 2. СЛИННІ ЗАЛОЗИ 6 2.1. Секреторна функція слинних залоз 6 2.2. Регуляція секреторної функції слинних залоз 8 3. ПІДШЛУНКОВА ЗАЛОЗА 11 3.1. Секреторна функція підшлункової залози 11 3.2. Регуляція секреції підшлункової залози 12 ВИСНОВОК 16 Література 17

Основні принципи організації виробничих процесів

ЗМІСТ 1. Основні принципи організації виробничих процесів. 2. Система оперативного управління виробництвом (в чітко зазначений час). 3. Розкрити функції підсистеми забезпечення безперебійної ритмічної роботи вашого виробництва. Використані джерела.

Ємоційна регуляція навчальної діяльності

Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичне обґрунтування емоційної регуляції навчальної діяльності 4 1.1. Природа базових емоційних переживань 4 1.2. Розвиток динамічної й змістової сторони емоцій. 9 1.3. Проблема емоційної регуляції учбово-пізнавальної діяльності учнів 14 Розділ ІІ. Дослідження впливу емоцій на навчальну діяльність 19 2.1. Вплив емоцій на сприйняття й увагу 19 2.2. Вплив емоцій на пам'ять 23 Висновок 26 Література 28 Мета роботи полягала в розкритті найбільш суттєвих змін в генезі емоційної регуляції навчальної діяльності. Об'єкт дослідження – емоційна сфера особистості, яка розвивається. Предмет дослідження – ознаки змін в генезі емоційної регуляції навчальної діяльності. Задачі дослідження. 1. Уточнити сутність емоцій, а також основні концептуальні уявлення, що дозволяють зрозуміти механізми й умови їх виникнення. 2. Узагальнити зовнішні та внутрішні фактори, що детермінують розвиток емоційної регуляції навчальної діяльності

Психологія особистості

1. Двофакторні теорії детермінації розвитку особистості. 3 2. Основні стратегії вивчення особистості 5 3. Біологічний вік і періодизація розвитку індивіда. Сенситивні й критичні періоди в розвитку 7 4. Природа індивідуального стилю діяльності: можливість компенсації психодинамічних особливостей темпераменту 10 5. Індивідуальна мінливість як умова історичної змінювальності системи 12 6. Типи регуляції часу (за характером регуляції часу й рівнем активності) 15 7. Суб'єктність як вищий щабель психічної регуляції активності 16 8. Особистісне несвідоме. Комплекси. 17 9. Риси особистості. Індивідуальні, загальні та унікальні риси особистості у тлумаченні Г. Олпорта 20 Література 22

Психологія особистості

1. Двофакторні теорії детермінації розвитку особистості. 3 2. Основні стратегії вивчення особистості 5 3. Біологічний вік і періодизація розвитку індивіда. Сенситивні й критичні періоди в розвитку 7 4. Природа індивідуального стилю діяльності: можливість компенсації психодинамічних особливостей темпераменту 10 5. Індивідуальна мінливість як умова історичної змінювальності системи 12 6. Типи регуляції часу (за характером регуляції часу й рівнем активності) 15 7. Суб'єктність як вищий щабель психічної регуляції активності 16 8. Особистісне несвідоме. Комплекси. 17 9. Риси особистості. Індивідуальні, загальні та унікальні риси особистості у тлумаченні Г. Олпорта 20 Література 22

Біологічна характеристика живого організму. Основні біологічні контакти організму

ПЛАН Вступ 3 1. Складові організму та його функції 3 2. Функціональна організація організму 4 3. Загальні принципи регуляції фізіологічних функцій 9 4. Контакти організму 14 Висновок 16 Література 17

Механізми регуляції соціальної поведінки особистості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ МЕХАНІЗМІВ РЕГУЛЯЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ 6 1.1. Досвід вивчення теми роботи у вітчизняній та зарубіжній соціальній психології 6 1.2. Орієнтири сучасних наукових підходів щодо структурних компонентів регуляції соціальної поведінки особистості 12 1.3. Особливості соціально-психологічного клімату досліджуваної організації 17 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ І 22 РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМІВ РЕГУЛЯЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 24 2.1. Процедура та методика дослідження 24 2.2. Аналіз та обгрунтування результатів дослідження 31 2.3. Шляхи оптимізації соціально-психологічного клімату досліджуваної організації 47 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІ 58 ВИСНОВКИ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 66

Феноменологія та особливості процесу волі

Вступ 3 1. Природа та функції довільної регуляції 5 2. Патологічні явища при виникненні вольової регуляції 8 3. Феноменологія та особливості процесу волі 10 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Феноменологія та особливості процесу волі

Вступ 3 1. Природа та функції довільної регуляції 5 2. Патологічні явища при виникненні вольової регуляції 8 3. Феноменологія та особливості процесу волі 10 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Рослинні тканини і принципи їх класифікації

1. Рослинні тканини і принципи їх класифікації 4 2. Походження, будова та функції твірних тканин 13 3. Походження, будова та функції покривних тканин 14 4. Походження, будова та функції основних, механічних та провідних тканин 16 5. Походження, будова та функції видільних (секреторних) тканин 18 Список літератури 21