институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Загальна характеристика класу Цикадопсіди

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 8 | Год: 2010 | Размер: 56 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Загальна характеристика класу Цикадопсіди

Зміст


1. Загальна характеристика класу Цикадопсіди 3
2. Характеристика підродини Цикадові 4
3. Загальна характеристика Саговнику звичайного 4
4. Характеристика підродини Замієві 6
Література 8
Cмотрите также:
Загальна характеристика класу Цикадопсіди

Зміст 1. Загальна характеристика класу Цикадопсіди 3 2. Характеристика підродини Цикадові 4 3. Загальна характеристика Саговнику звичайного 4 4. Характеристика підродини Замієві 6 Література 8

Характеристика підродини Цикадові

Зміст 1. Загальна характеристика класу Цикадопсіди 3 2. Характеристика підродини Цикадові 4 3. Загальна характеристика Саговнику звичайного 4 4. Характеристика підродини Замієві 6 Література 8

Характеристика підродини Цикадові

Зміст 1. Загальна характеристика класу Цикадопсіди 3 2. Характеристика підродини Цикадові 4 3. Загальна характеристика Саговнику звичайного 4 4. Характеристика підродини Замієві 6 Література 8

Характеристика основних форм поведінки навчання та психологічних процесів класу плазунів

Вступ 2 1. Загальна характеристика класу плазунів 3 2. Вплив природних умов на поведінку плазунів 7 3. Сезонна циклічність у характері плазунів 9 4. Інстинкт розмноження 10 5. Психологічні процеси у різних представників плазунів (на прикладі змій) 12 Висновки 16 Література 18 Додатки 19

Особливост технолог чного процесу обслуговування турист в по класу "VIP" (на приклад д ючого п дпри мства).

ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПО КЛАСУ «V.I.P» 5 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «..» 14 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ ПО КЛАСУ «V.I.P» В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ «...» 22 4. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ГК «...» 33 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50 ДОДАТКИ 52

Контрольна робота біологія

1. Немембранні органели клітини, їх будова та функції 3 2. Загальна характеристика статтєвого розмноження. Сингамія, партеногенез, андрогенез, гіногенез и кон’югация - їх приклади і місце в природі і житті людини 5 3. Плацента і пуповина, їх роль в розвитку організму, використання у медицині та фармації 8 4. Визначення статі у людини. Основні теорії визначення статі 9 5. Загальна характеристика класу Сосальщики. Печінковий сосальщик і котяча двуустка як характерні представники класу. 13 6. Особливості хімічного складу клітки. Макро-, мікро- та ультрамікроелементи 14 Література 18

Магазини економ класу: види, особливості, ефективність їх функціонування

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ 5 1.1. Поняття та характеристика магазинів 5 1.2. Місце магазинів економ-класу в торговельному обслуговуванні населення 14 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ В МАГАЗИНІ ЕКОНОМ КЛАСУ ТОВ «Назва» 21 2.1. Характеристика магазину 21 2.2. Вивчення попиту та формування асортименту 24 2.3. Організація продажу товарів та обслуговування покупців 32 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ «Назва» 44 3.1. Автоматизація торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 44 3.2. Напрямки вдосконалення організації торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 46 3.3. Шляхи удосконалення обслуговування покупців у магазині «Назва» 49 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 62

Білети з бухгалтерського обліку

Зміст 1. ПОНЯТТЯ ПРО ГОСПОДАРСЬКИЙ ОБЛІК. 4 2. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ГОСПОДАРСЬКОГО ОБЛІКУ. 4 3. ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. 4 4. ВИМІРНИКИ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В БУХГАЛТЕРСЬКОМУ ОБЛІКУ. 5 5. БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ЯК НАУКА. ОБЛІКОВА ЗВІТНІСТЬ. 5 6. ПРЕДМЕТ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. 6 7. ОБ'ЄКТИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. 6 8. КЛАСИФІКАЦІЯ ГОСПОДАРСЬКИХ ЗАСОБІВ. 6 9. МЕТОД БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ, ЙОГО СКЛАДОВІ ЕЛЕМЕНТИ. 6 10.ЗМІСТ ТА ПОБУДОВА БУХГАЛТЕРСЬКОГО БАЛАНСУ. 6 11. ЗМІНИ В БАЛАНСІ, ЯКІ ВІДБУВАЮТЬСЯ В РЕЗУЛЬТАТІ ГОСПОДАРСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ. 7 12.БУХГАЛТЕРСЬКІ РАХУНКИ, ЇХ ПОБУДОВА ТА ПРИЗНАЧЕННЯ. 7 13.СИНТЕТИЧНІ ТА АНАЛІТИЧНІ РАХУНКИ І ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКИ МІЖ НИМИ. 8 14.ПЛАН РАХУНКІВ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 8 15.ХАРАКТЕРИСТИКА РАХУНКІВ КЛАСУ 1 "НЕОБОРОТНІ АКТИВИ". 9 16.ХАРАКТЕРИСТИКА РАХУНКІВ КЛАСУ 2 "ЗАПАСИ". 9 17.ХАРАКТЕРИСТИКА РАХУНКІВ КЛАСУ 3 "КОШТИ, РОЗРАХУНКИ ТА ІНШІ АКТИВИ". 9 18. ХАРАКТЕРИСТИКА РАХУНКІВ КЛАСУ 4 "ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ". 9 19.ХАРАКТЕРИСТИКА РАХУНКІВ КЛАСУ 5 "ДОВГОСТРОКОВІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ". 9 20.ХАРАКТЕРИСТИКА РАХУНКІВ КЛАСУ 6 "ПОТОЧНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ". 10 21.ХАРАКТЕРИСТИКА РАХУНКІВ КЛАСУ 7 "ДОХОДИ І РЕЗУЛЬТАТИ ДІЯЛЬНОСТІ". 10 22.ХАРАКТЕРИСТИКА РАХУНКІВ КЛАСУ 8 "ВИТРАТИ ЗА ЕЛЕМЕНТАМИ". 10 23.ХАРАКТЕРИСТИКА РАХУНКІВ КЛАСУ 9 "ВИТРАТИ ДІЯЛЬНОСТІ". 10 24.ХАРАКТЕРИСТИКА РАХУНКІВ КЛАСУ 0 "ПОЗАБАЛАНСОВІ РАХУНКИ". 11 25.ОБОРОТНІ ВІДОМОСТІ ПО СИНТЕТИЧНИХ РАХУНКАХ. 11 26.ОБОРОТНІ ВІДОМОСТІ ПО АНАЛІТИЧНИХ РАХУНКАХ. 11 27.МЕТОД ПОДВІЙНОГО ЗАПИСУ, ЙОГО СУТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ. 11 28.БУХГАЛТЕРСЬКІ ДОКУМЕНТИ, ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ. 12 29.ВИМОГИ ДО СКЛАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ, ЇХ ПЕРЕВІРКА ТА ОПРАЦЮВАННЯ. 12 30. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОКУМЕНТООБОРОТУ ТА ЗБЕРІГАННЯ ДОКУМЕНТІВ. 13 31 .ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ МЕТОДУ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. 15 32.ОЦІНКА ЯК ЕЛЕМЕНТ МЕТОДУ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. 15 33.КАЛЬКУЛЯЦІЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ МЕТОДУ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. 15 34.КЛАСИФІКАЦІЯ ВИТРАТ. 16 35.ЗАГАЛЬНА ПОБУДОВА ПРОЦЕСУ ОБЛІКУ. 16 З6.ЗАКОНОДАВЧІ ТА НОРМАТИВНІ МАТЕРІАЛИ ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ. 16 З7.ЗАГАЛЬНА СХЕМА ОБЛІКУ КРУГООБІГУ ЗАСОБІВ. 17 38.ОБЛІК ПРОЦЕСУ ПОСТАЧАННЯ. 17 39.ОБЛІК ПРОЦЕСУ ВИРОБНИЦТВА. 17 40.ОБЛІК ПРОЦЕСУ РЕАЛІЗАЦІЇ. 18 41 .ОБЛІК ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ. 18 42.ОБЛІКОВІ РЕГІСТРИ, ЇХ ПОБУДОВА, КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ. 18 43.МЕТОДИКА І ТЕХНІКА ОБЛІКОВОЇ РЕЄСТРАЦІЇ. 19 44.СПОСОБИ ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК В БУХГАЛТЕРСЬКИХ РЕГІСТРАХ І ДОКУМЕНТАХ. 19 45.СУТНІСТЬ ФОРМИ ВЕДЕННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. 20 46.РОЗВИТОК ФОРМ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. 20 47.ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРОСТОЇ І СПРОЩЕНОЇ ФОРМ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. 21 48.ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ВИКОРИСТАННЯ МЕМОРІАЛЬНО-ОРДЕРНОЇ ФОРМИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. 22 49.ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ВИКОРИСТАННЯ ЖУРНАЛЬНО-ОРДЕРНОЇ ФОРМ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. 22 50.ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ВИКОРИСТАННЯ АВТОМАТИЗОВАНОЇ ФОРМИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. 22 51.СУТЬ І ПРИЗНАЧЕННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ЗВІТНОСТІ. 23 52.ПОРЯДОК СКЛАДАННЯ І ПОДАННЯ ЗВІТНОСТІ. 23 53.КЛАСИФІКАЦІЯ РАХУНКІВ ЗА ЕКОНОМІЧНИМ ЗМІСТОМ. 24 54.ПЛАНУВАННЯ ОБЛІКОВОЇ РОБОТИ. 24 55.ОРГАНІЗАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ. 24 56.ОБЛІКОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА. 25 57.ВЗАЄМОВІДНОСИНИ БУХГАЛТЕРІЇ З ІНШИМИ СЛУЖБАМИ АПАРАТУ УПРАВЛІННЯ. 25 58.ПРИНЦИПИ ВЕДЕННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. 26 59.МІЖНАРОДНІ ТА НАЦІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. 26 60. КЛАСИФІКАЦІЯ РАХУНКІВ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ І СТРУКТУРОЮ. 27

Удосконалення методів проведення уроків-семінарів

Зміст Вступ 2 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Поняття, зміст та мета уроку в сучасній школі 5 1.2. Загальна характеристика інтерактивної форми навчання. Уроку-семінару як різновид інтерактивної форми навчання 6 Розділ 2. Досвід вчителів у застосуванні методів вдосконалення викладання біології в школі 10 2.1. Можливості застосування уроків-семінарів в навчанні 10 2.2. Значення інтерактивного навчання у викладанні біології в школі 12 Розділ 3. Педагогічний експеримент 14 3.1. Організація проведення уроків-семінарів з біології у групах 14 3.2. План уроку з елементом гри-аукціону для 6 класу на тему „Плоди і насіння” 19 3.3. Прийом уроку-лабораторії для 7 класу на тему: „Загальна характеристика класу плазуни. Різноманітність плазунів, їх значення у природі та житті людина. Охорона плазунів” 26 3.4. Розробка семінару для 8 класу на тему: „Тромбоцити, зсідання крові. Лейкоцити” 34 Висновок 40 Список використаної літератури 41-44 Мета курсової роботи – вивчити новітні методики викладання біології та розробити плани уроків-семінарів. Предметом даної курсової є методи дослідження викладання біології в якості уроків-семінарів. Об’єкт дослідження – удосконалення методів проведення уроків семінарів для учнів 6-8 класів. Для досягнення мети курсової роботи, формуємо ряд завдань: 1. Проаналізувати методичну літературу з обраної теми. 2. Вивчити досвід вчителів, що займалися даною проблематикою. 3. Дати характеристику інтерактивної роботи, в якій удосконалюються проведення уроків-семінарів у 6-7 класах. 4. Розробити різні типи уроки семінари на прикладі навчання учнів шостих, сьомих та восьмих класів. 5. Зробити відповідні висновки Структура роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. В роботі надається велика кількість дидактичного матеріалу

Методика викладання сучасного уроку з баскетболу для учнів 8-го класу

1. Теоретичні основи організації занять з баскетболу 4 2. Методичні аспекти викладання сучасного уроку з баскетболу для учнів 8-го класу 7 3. Зразкові ігрові завдання і рухомі ігри ведення м'яча в русі 12 Висновок 15 Література 18