институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Систематизуюча функція сучасного підручника загальної біології

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Систематизуюча функція сучасного підручника загальної біології

ЗМІСТ


Вступ 3
Підручник - навчальна книжка 4
Систематизуюча функція сучасного підручника загальної біології 5
Проблеми підручника "Загальна біологія. 10-11 класи" 11
Висновки 14
Література 15
Cмотрите также:
Систематизуюча функція сучасного підручника загальної біології

ЗМІСТ Вступ 3 Підручник - навчальна книжка 4 Систематизуюча функція сучасного підручника загальної біології 5 Проблеми підручника "Загальна біологія. 10-11 класи" 11 Висновки 14 Література 15

Методи та методичні прийоми проведення лабораторних занять з біології людини

Зміст Вступ 2 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 4 1.1. Завдання і зміст навчання біології та значення в ньому лабораторних робіт 4 Розділ 2. Методи педагогічного дослідження 9 2.1. Демонстрування у навчанні біології та проведенні лабораторних робіт 9 2.2. Організація практичних та лабораторних робіт 9 3.1. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології на прикладі проведення лабораторних робіт з біології людини у групах 13 3.2. Розробка уроку-лабораторної роботи з біології людини для учнів 9 класу 22 3.3. Уроки на тему: „Хромосоми”. Розробка лабораторних робіт з цієї теми 29 Висновок 41 Список використаної літератури 43 Мета курсової роботи – дослідити методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини. Предмет дослідження полягає у специфіці та значенні проведення лабораторних робіт з біології людини у школі. Об’єкт – методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини. Визначивши мету та актуальність теми, ставимо ряд завдань дослідження: 1. Опрацювати методичну літературу з обраної теми. 2. Вивчити методи педагогічного досвіду. 3. Розробити кілька різних за типом лабораторних робіт з біології людини для учнів 8-11 класів.

Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології

ЗМІСТ Вступ 3 1. Ігрові форми навчання на уроці 5 1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5 1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7 2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11 2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11 2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16 2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Функції менеджменту

Вступ 3 1. Функція планування 5 2. Функція організації 8 3. Функція мотивації 11 4. Функція контролю 14 Висновки 16 Список літератури 18

Контрольна робота з загальної біології та основ генетики

ЗМІСТ 1. Організм людини як біологічна система: критерії живого. 3 2. Сутність антропогенетики. 5 3. Структурно-функціональна характеристика клітинного рівня організації організму людини. 13 Список використаної літератури: 18

ФУНКЦІЇ ДЕРЖАВИ

1. ПОНЯТТЯ ФУНКЦІЙ ДЕРЖАВИ, ФОРМИ І МЕТОДИ ЇХ ЗДІЙСНЕННЯ 3 2. ВИДИ ФУНКЦІЙ ДЕРЖАВИ 5 2.1. Економічна функція 7 2.2. Екологічна криза та функція держави щодо неї 8 2.3. Функція культури 9 2.4. Інформаційна функція в державі 10 2.5. Оборона функція 12 ЛІТЕРАТУРА: 15

ЗВІТ З ПРАКТИКИ

Щоденник з практики ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Характеристика підприємства – бази практики 4 2. Аналіз стану стратегічного управління і планування 6 3. Функція організації 12 4. Функція мотивування 17 5. Функція контролювання 20 6. Функція координування 24 7. Освітня функція 26 8. Управління інноваційною діяльністю 31 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 41

Розвиток біології як науки

1. Розвиток біології як науки 3 2. Кліткова система 9 Список літератури 16

Використання ігор у навчальній діяльності

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК СПОСІБ РОЗУМОВОГО І ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 8 1.1 Поняття і місце ігор для навчання і виховання дітей 8 1.2 Класифікація дидактичних ігор на уроках біології 12 1.3 Виховне і освітнє значення ігор 15 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 18 2.1 Методичні прийоми організації і проведення дидактичних ігор на уроках біології 18 2.2 Результати аналізу експериментальної роботи та їх інтерпретація 25 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 34-40 Мета роботи розробити навчальні ігри і вивчити ефективність їх використання на уроках біології. Об'єкт – дидактичні ігри в навчальному процесі. Предмет - ігри як засіб підвищення якості знань, рівня розвитку мислення та згуртованості шкільного колективу дітей. Гіпотеза - якщо включити до уроків з біології навчальні ігри, то це підвищить активність молодших школярів у вивченні біології та згуртує шкільний колектив.

Предмет політичної економії та її функції

Вступ 4 1. Суть предмета економічної науки та етапи її розвитку 7 1.1. Сива давнина 15 1.2. Меркантілізм та фізіократи 17 1.3. Класична політекономія 21 1.4. Соціальні утопісти та марксистська політекономія 25 1.5. Сучасна економічна теорія 28 2. Функції політекономії 33 2.1 Пізнавальна функція 34 2.2. Теоретична функція 35 2.3. Практична функція 36 2.4. Ідеологічна функція 37 2.5. Методологічна функція 38 Висновок 42 Список використаної літератури 43