институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вплив телевізійних ЗМІ на формування соціальних стереотипів масової культури

Каталог пособий и учебных материалов | Журналистика | Диплом | Страниц: 81 | Год: 2006 | Размер: 114 кб. | Стоимость: 260 грн. | Смотреть | Купить

Вплив телевізійних ЗМІ на формування соціальних стереотипів масової культури

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 6
1.1. Сутність поняття стереотип та його види 6
1.2. Поняття масової культури 19
1.3. Моделі поведінки в масовій культурі 25
РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ 33
2.1. Сутність та характеристика впливу ЗМІ на масову культуру 33
2.2. Загальна характеристика розважальних програм на прикладі телеканалу 38
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЗМІ НА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 47
3.1. Вплив ЗМІ України на формування способу життя особистості 47
3.2. Аналіз впливу програм телеканалу на формування стереотипів в масовій культурі 64
ВИСНОВОК 73
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78

Мета дипломної роботи. Характеристика впливу засобів масової інформації на формування стереотипів масової культури, дослідження позитивних та негативних наслідках цього впливу.
Об’єктом дипломної роботи являються телевізійні ЗМІ в цілому та телеканал зокрема.
Предмет дипломної роботи. Характеристика впливу ЗМІ на формування масової свідомості.
Завдання:
1. З’ясування сутності та формування соціальних стереотипів в масовій культурі;
2. Розгляд головних проявів масової культури та моделей поведінки в ній;
3. З’ясувати особливості взаємопроникнення та взаємопоширення телевізійних ЗМІ та масової культури;
4. Визначити характерні ознаки змін соціальних стереотипів, як результату впливу телевізійних ЗМІ;
5. Проаналізувати вплив телебачення (розважальних передач телеканалу ) на формування стереотипів масової культури
Cмотрите также:
СОЦІАЛЬНІ ДЖЕРЕЛА СТЕРЕОТИПІВ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття та соціальне значення стереотипів 8 1.1. Стереотипи: поняття, види, рівні, класи 8 1.2. Проблеми визначення соціального стереотипу 10 Розділ 2. Вплив стереотипів на соціокультурну взаємодію 16 2.1. Українці в етнокультурних стереотипах 16 2.2. Стереотипи у соціокультурній взаємодії 23 Розділ 3. Стереотипи у соціальному середовищі 33 3.1. Формування стереотипів в соціальних системах 33 3.2. Формування стереотипів в процесі масової комунікації 41 3.3. Кар'єра і соціальні стереотипи 51 Висновки 60 Список використаної літератури 64

Стереотипи і масова культура

Вступ 3 1. Соціальний стереотип як психологічне явище 4 1.1. Сутність поняття стереотип 4 1.2. Властивості та функції стереотипів 9 1.3. Види стереотипів 11 1.4. Формування соціальних стереотипів 14 2. Врахування стереотипів в між культурних комунікаціях 17 2.1. Етнічні стереотипи 18 2.2. Проблема зміни моральних гендерних стереотипів в масовій культурі 23 2.3. Вікові соціальні стереотипи 27 3. Масова культура 30 3.1. Поняття масової культури 30 3.2. Моделі поведінки в масовій культурі 32 3.3. Масова культура в Україні 38 Висновок 47 Список використаної літератури 49

Психологічний вплив телевізійних засобів масової інформації на жіночу аудиторію

Список термінів Доклад Зміст Вступ 4 1. Сприйняття масової інформації жіночою аудиторією 1.1. Загальні закономірності сприйняття масової інформації 1.2. Сприйняття інформації рекламного характеру жіночою аудиторією 1.3. Специфіка сприйняття телевізійних образів 1.4. Сензитивність як типова характерологічна особливість жіночої аудиторії 2. Теоретичні аспекти впливу телевізійних ЗМІ на жіночу аудиторію 2.1. Загальні закономірності впливу ЗМІ на свідомість 2.2. Вплив реклами на свідомість і поведінку жінок-споживачів 2.3. Формування громадської думки за допомогою ЗМІ 3. Емпіричне дослідження впливу ЗМІ на жіночу аудиторію 3.1. Методика і процедура дослідження 3.2. Аналіз результатів дослідження Висновки Література Додатки

Психологічний вплив засобів масової інформації на жіночу аудиторію

Вступ 3 1. Загальні закономірності сприйняття масової інформації 6 2. Сприйняття інформації рекламного характеру жіночою аудиторією 12 3. Специфіка сприйняття телевізійних образів 22 Висновки 30 Література 32

Аналіз стереотипів на підставі повідомлень засобів масової інформації 3

Вступ 2 1. Стереотипізація як метод впливу на аудиторію 4 2. Приклади стереотипів у пресі 5 2.1. «Україна очима американців: руйнуючи стереотипи» (американська газета “Daily Mirrow” 27.07.2006 року) 5 2.2. Аналіз стереотипів регіональної преси України 8 Висновки 11 Література 13

ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОВПЛИВУ ПОВЕДІНКИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ УСТАНОВКИ.

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття соціальної установки 7 1.1. Історіографія проблеми 7 1.2. Порівняльні характеристики загальної установки і соціальної 24 Розділ 2. Поведінкові установки, що формуються на базі стереотипів та соціальної ідентифікації 36 2.1. Поняття та вплив соціальних стереотипів на поведінку 36 2.2. Вплив на поведінку соціальної ідентифікації 44 Висновки 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60

ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОВПЛИВУ ПОВЕДІНКИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ УСТАНОВКИ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття соціальної установки 7 1.1. Історіографія проблеми 7 1.2. Порівняльні характеристики загальної установки і соціальної 24 Розділ 2. Поведінкові установки, що формуються на базі стереотипів та соціальної ідентифікації 36 2.1. Поняття та вплив соціальних стереотипів на поведінку 36 2.2. Вплив на поведінку соціальної ідентифікації 44 Висновки 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60

Медико-біологічне забезпечення розвитку масової фізичної культури

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНИЙ СТАН МАСОВОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ 4 2. ЗАХОДИ З МЕДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ 8 3. ОБОВ’ЯЗКИ ЛІКАРСЬКО-ФІЗКУЛЬТУРНОЇ СЛУЖБИ 9 ВИСНОВОК 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17

Вплив соціальних платежів на формування цін підприємства

Вступ 3 1. Вплив податків на фінансово-господарську діяльність підприємства 3 2. Вплив соціальних платежів на формування цін підприємства 8 Висновки 11 Список використаної літератури 13

ОРГАНІЗАЦІЯ МАСОВОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

ВСТУП 2 І. ОСНОВНІ ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ МАССОВОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 3 ІІ. ОСНОВНІ ВИДИ МАСОВОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. 5 1. Гімнастика 5 2. Ігри 8 3. Біг 11 4. Плавання 13 ВИСНОВКИ 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17