институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Основи методики розвитку фізичних якостей

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 36 | Год: 2010 | Размер: 62 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Основи методики розвитку фізичних якостей

ПЛАН

Вступ 3
Розділ 1. Загальна характеристика фізичних якостей людини 4
1.1. Поняття про фізичні якості людини 4
1.2. Фізичні навантаження та відпочинок як фактори впливу на розвиток фізичних якостей 5
Розділ 2. Основи методики розвитку фізичних якостей 8
2.1. Сила як фізична якості людини 8
2.1.1. Загальна характеристика сили та фактори, що зумовлюють силові можливості 8
Фактори, що зумовлюють силові можливості людини 9
2.1.2. Засоби розвитку та вдосконалення сили 11
2.2. Прудкість як фізична якості людини 12
2.2.1. Загальна характеристика та фактори, що зумовлюють прояв прудкості 12
Фактори, що зумовлюють прояв прудкості 14
2.2.2. Засоби розвитку та вдосконалення прудкості 15
2.3. Основи витривалості 16
2.3.1. Загальна характеристика та фактори, що зумовлюють витривалість 16
Фактори, що зумовлюють витривалість людини 18
2.3.2. Особливості вдосконалення витривалості в спортивних іграх та поєдинках 19
2.4. Загальна характеристика гнучкості та методика розвитку 20
2.4.1. Загальна характеристика 20
2.4.2. Методика розвитку гнучкості 22
2.5. Загальна характеристика спритності 23
Розділ 3. Вікова динаміка розвитку та контроль фізичних якостей на уроках фізичної культури 26
3.1. Вікова динаміка природного розвитку та контроль сили 26
Контроль силових можливостей та деякі особливості методики їх вдосконалення у школярів 26
3.2. Вікова динаміка природного розвитку прудкості та її контроль 28
3.3. Вікова динаміка природного розвитку витривалості та контроль за її розвитком 30
3.4. Вікова динаміка природного розвитку гнучкості та контроль за її розвитком 32
3.5. Вікова динаміка розвитку та контроль спритності 33
Висвонки 34
Література 35
Cмотрите также:
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34

Основи методики розвитку фізичних якостей

ПЛАН Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика фізичних якостей людини 4 1.1. Поняття про фізичні якості людини 4 1.2. Фізичні навантаження та відпочинок як фактори впливу на розвиток фізичних якостей 5 Розділ 2. Основи методики розвитку фізичних якостей 8 2.1. Сила як фізична якості людини 8 2.1.1. Загальна характеристика сили та фактори, що зумовлюють силові можливості 8 Фактори, що зумовлюють силові можливості людини 9 2.1.2. Засоби розвитку та вдосконалення сили 11 2.2. Прудкість як фізична якості людини 12 2.2.1. Загальна характеристика та фактори, що зумовлюють прояв прудкості 12 Фактори, що зумовлюють прояв прудкості 14 2.2.2. Засоби розвитку та вдосконалення прудкості 15 2.3. Основи витривалості 16 2.3.1. Загальна характеристика та фактори, що зумовлюють витривалість 16 Фактори, що зумовлюють витривалість людини 18 2.3.2. Особливості вдосконалення витривалості в спортивних іграх та поєдинках 19 2.4. Загальна характеристика гнучкості та методика розвитку 20 2.4.1. Загальна характеристика 20 2.4.2. Методика розвитку гнучкості 22 2.5. Загальна характеристика спритності 23 Розділ 3. Вікова динаміка розвитку та контроль фізичних якостей на уроках фізичної культури 26 3.1. Вікова динаміка природного розвитку та контроль сили 26 Контроль силових можливостей та деякі особливості методики їх вдосконалення у школярів 26 3.2. Вікова динаміка природного розвитку прудкості та її контроль 28 3.3. Вікова динаміка природного розвитку витривалості та контроль за її розвитком 30 3.4. Вікова динаміка природного розвитку гнучкості та контроль за її розвитком 32 3.5. Вікова динаміка розвитку та контроль спритності 33 Висвонки 34 Література 35

. МОДЕЛЮВАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ В ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості розвитку фізичних якостей у дітей дошкільного віку 4 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 4 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 Розділ 2. Моделювання забезпечення рухової активності дітей в повсякденному житті 10 2.1. Дослідження фахівців даної проблеми 10 2.2. Оптимальна рухова активність - необхідна умова забезпечення здоров`я дітей 12 2.3. Організація керування самостійною руховою діяльністю дітей 17 Розділ 3. Організація активного відпочинку дітей 24 Висновки 35 Література 36

. МОДЕЛЮВАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ В ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості розвитку фізичних якостей у дітей дошкільного віку 4 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 4 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 Розділ 2. Моделювання забезпечення рухової активності дітей в повсякденному житті 10 2.1. Дослідження фахівців даної проблеми 10 2.2. Оптимальна рухова активність - необхідна умова забезпечення здоров`я дітей 12 2.3. Організація керування самостійною руховою діяльністю дітей 17 Розділ 3. Організація активного відпочинку дітей 24 Висновки 35 Література 36

Розвиток швидкісно-силових якостей волейболіста

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ШВИДКІСНО-СИЛОВИХ ЯКОСТЕЙ ВОЛЕЙБОЛІСТА 7 1.1. Фізична підготовка спортсменів-волейболістів 7 1.2. Методи розвитку сили і швидкісно-силових якостей 9 1.3. Швидкість і методика її розвитку 16 1.4. Контроль рівня розвитку швидкісно-силових якостей волейболіста 23 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ШВИДКІСТНО-СИЛОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ВОЛЕЙБОЛІСТІВ 28 2.1. Організація дослідження 28 2.2. Результати експерименту 35 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40-42

Професійно важливі якості менеджера

ВСТУП 3 1. Характеристика професійно важливих якостей менеджера 4 2. Підібрати 2-3 методики для діагностики професійно важливих якостей менеджера, провести самодіагностику та узагальнити отримані результати 11 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18 ДОДАТКИ 19

"ОПОДАТКУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Оподаткування фізичних осіб в Україні 5 1.1. Економічна суть, значення та етапи розвитку податків 5 1.2. Особливості оподаткування доходів фізичних осіб 13 Розділ 2. Аналіз сучасного стану прямого оподаткування в Україні 20 2.1. Аналіз змін в оподаткуванні фізичних осіб 20 2.2. Аналіз спрощеної системи оподаткування фізичних осіб 39 2.3. Прогнозування надходжень податку з доходів фізичних осіб на 2007 рік 43 Розділ 3. Шляхи вдосконалення прямих податків з громадян 49 Висновок 55 Список використаної літератури 57

БАНКІВСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ

ВСТУП 3 Розділ 1. Основи організації та механізм банківського обслуговування фізичних осіб 5 Розділ 2. Аналіз банківського обслуговування фізичних осіб 15 Розділ 3. Напрями банківського обслуговування фізичних осіб та впровадження нових банківських продуктів 25 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ДОДАТКИ 38

. ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Діяльність учнів на уроках фізичної культури 4 1.1. Нормативні основи, державні тести оцінки фізичної підготовленості 4 1.2. Оцінка діяльності учнів на уроках 8 Розділ 2. Динаміка розвитку та контроль фізичних якостей на уроках фізичної культури згідно державних тестів 16 2.1. Динаміка природного розвитку та контроль сили 16 2.2. Динаміка природного розвитку прудкості та її контроль 18 2.3. Динаміка природного розвитку витривалості та контроль за її розвитком 20 2.4. Динаміка природного розвитку гнучкості та контроль за її розвитком 22 2.5. Динаміка розвитку та контроль спритності 23 Розділ 3. Залежність якості фізичної підготовленості школярів від способів організації, рухової діяльності та режиму дня дитини 24 3.1. Способи організації дітей на заняттях з фізичної культури 24 3.2. Керівництво самостійною руховою діяльністю дітей 29 3.3. Режим дня дитини 34 Висновок 37 Література 38