институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: . ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 39 | Год: 2010 | Размер: 59 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

. ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Зміст

Вступ 3
Розділ 1. Діяльність учнів на уроках фізичної культури 4
1.1. Нормативні основи, державні тести оцінки фізичної підготовленості 4
1.2. Оцінка діяльності учнів на уроках 8
Розділ 2. Динаміка розвитку та контроль фізичних якостей на уроках фізичної культури згідно державних тестів 16
2.1. Динаміка природного розвитку та контроль сили 16
2.2. Динаміка природного розвитку прудкості та її контроль 18
2.3. Динаміка природного розвитку витривалості та контроль за її розвитком 20
2.4. Динаміка природного розвитку гнучкості та контроль за її розвитком 22
2.5. Динаміка розвитку та контроль спритності 23
Розділ 3. Залежність якості фізичної підготовленості школярів від способів організації, рухової діяльності та режиму дня дитини 24
3.1. Способи організації дітей на заняттях з фізичної культури 24
3.2. Керівництво самостійною руховою діяльністю дітей 29
3.3. Режим дня дитини 34
Висновок 37
Література 38
Cмотрите также:
. ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Діяльність учнів на уроках фізичної культури 4 1.1. Нормативні основи, державні тести оцінки фізичної підготовленості 4 1.2. Оцінка діяльності учнів на уроках 8 Розділ 2. Динаміка розвитку та контроль фізичних якостей на уроках фізичної культури згідно державних тестів 16 2.1. Динаміка природного розвитку та контроль сили 16 2.2. Динаміка природного розвитку прудкості та її контроль 18 2.3. Динаміка природного розвитку витривалості та контроль за її розвитком 20 2.4. Динаміка природного розвитку гнучкості та контроль за її розвитком 22 2.5. Динаміка розвитку та контроль спритності 23 Розділ 3. Залежність якості фізичної підготовленості школярів від способів організації, рухової діяльності та режиму дня дитини 24 3.1. Способи організації дітей на заняттях з фізичної культури 24 3.2. Керівництво самостійною руховою діяльністю дітей 29 3.3. Режим дня дитини 34 Висновок 37 Література 38

Науково-методична робота в школі

ЗМІСТ Вступ 3 Науково-методична робота в школі 5 Методичні підходи до виховання дисципліни на уроках 5 Використання нетрадиційного підходу до проведення уроків 7 Виховання інтересу до фізичної культури 9 Навчальна робота в школі 11 Досвід проведення різнопланових уроків (С. Філановський) 11 Залучення до фізкультури дітей та батьків 12 Роль сім`ї у фізичному вихованні дітей 13 Проведення інноваційних уроків вчителями фізичної культури 16 Розвиток фізичних якостей на уроках фізичної культури 17 Розвиток рухових якостей на уроках 17 Виховання витривалості учнів 20 Висновок 23 Список використаної літератури 24

Науково-методична робота в школі

ЗМІСТ Вступ 3 Науково-методична робота в школі 5 Методичні підходи до виховання дисципліни на уроках 5 Використання нетрадиційного підходу до проведення уроків 7 Виховання інтересу до фізичної культури 9 Навчальна робота в школі 11 Досвід проведення різнопланових уроків (С. Філановський) 11 Залучення до фізкультури дітей та батьків 12 Роль сім`ї у фізичному вихованні дітей 13 Проведення інноваційних уроків вчителями фізичної культури 16 Розвиток фізичних якостей на уроках фізичної культури 17 Розвиток рухових якостей на уроках 17 Виховання витривалості учнів 20 Висновок 23 Список використаної літератури 24

Урок фізичної культури як основна форма занять

Вступ 3 Розділ 1 Загальні вимоги до уроку 5 Розділ 2. Урок фізичної культури як основна форма занять 7 2.1. Характерні риси уроку 7 2.2. Зміст уроку. 8 2.3. Процес побудови уроку. 9 2. 4. Визначення завдань уроку 11 Розділ 3. Організація діяльності учнів на уроці 18 Розділ 4. Підготовка до уроку 21 Розділ 5. Проведення уроку 24 5.1. Підготовча частина уроку. 24 5.2. Основна частина уроку 28 5.3. Заключна частина уроку. 31 5.4. Оцінка діяльності учнів на уроках 33 Висновок 38 Література 40

Урок фізичної культури як основна форма занять

Вступ 3 Розділ 1 Загальні вимоги до уроку 5 Розділ 2. Урок фізичної культури як основна форма занять 7 2.1. Характерні риси уроку 7 2.2. Зміст уроку. 8 2.3. Процес побудови уроку. 9 2. 4. Визначення завдань уроку 11 Розділ 3. Організація діяльності учнів на уроці 18 Розділ 4. Підготовка до уроку 21 Розділ 5. Проведення уроку 24 5.1. Підготовча частина уроку. 24 5.2. Основна частина уроку 28 5.3. Заключна частина уроку. 31 5.4. Оцінка діяльності учнів на уроках 33 Висновок 38 Література 40

Формування екологічної культури учнів у педагогічному процесі

Вступ 3 І. Структура екологічної освіти 4 1.1. Поняття екологічної культури 4 1.2. Завдання і принципи екологічного виховання учнів 8 II. Виховання екологічних вмінь та навиків у школярів 12 ІІІ. Виховання екологічної культури на уроках та в позаурочній роботі 16 3.1. Міжпредметні зв’язки в екологічній освіті учнів 16 3.2. Шляхи формування екологічної культури в процесі виховання та навчання 19 Висновки 24 Література 26

Питання з методики викладання образотворчого мистецтва

1. Мета і завдання викладання образотворчого мистецтва в школі на сучасному етапі. 2 2. Формування в учнів знань з основ кольорознавства на уроках образотворчого мистецтва. Методи та прийоми роботи вчителя. 3 3. Методика ознайомлення дітей с творами образотворчого мистецтва на уроках та в позаурочний час. Навести приклади. 4 4. Композиційна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва . Вікові особливості. 4 5. Декоративно-прикладна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва, її значення в художньо-естетичному розвитку дітей. 5 6. Організація колективної роботи учнів на уроках образотворчого мистецтва. Вікові особливості організації. 6 7. Методика проведення уроків малювання з натури. 7 8. Методика проведення уроків декоративного малювання. Складання узорів та орнаменту. 7 9. Методика проведення уроків тематичного малювання. Навести приклади. 9 10. Методика зображення представників тваринного світу. Навчально-виховне значення. Вікові особливості. 9

Організація масової фізичної культури у соціально-побутовій сфері

Зміст Вступ 3 1. Право громадян на заняття фізичної культури і спорту 4 2. Програма розвитку фізичної культури за місцем проживання та у місцях масового відпочинку 5 3. Фізична активність 7 Висновки 11 Список використаної літератури 13

Можливості та доцільність спортивного відбору на уроках фізичної культури у загальноосвітній школі

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Фізичне виховання школярів, як основа для здійснення спортивної орієнтації та спортивного відбору 5 Розділ ІІ. Можливості та доцільність спортивного відбору на уроках фізичної культури у загальноосвітній школі 12 Розділ ІІІ. Специфічні вікові риси розвитку дітей і підлітків в анатомічній, фізіологічній, психічній сферах, на основі врахування яких здійснюється спортивний відбір 22 3.1 Особливості статури і анатомічні риси притаманні дитячому і підлітковому віку 22 3.2 Фізіологічно відмінні риси 25 3.3 Психологічні риси 28 Висновки 31 Список використаної літератури 32

Можливості та доцільність спортивного відбору на уроках фізичної культури у загальноосвітній школі

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Фізичне виховання школярів, як основа для здійснення спортивної орієнтації та спортивного відбору 5 Розділ ІІ. Можливості та доцільність спортивного відбору на уроках фізичної культури у загальноосвітній школі 12 Розділ ІІІ. Специфічні вікові риси розвитку дітей і підлітків в анатомічній, фізіологічній, психічній сферах, на основі врахування яких здійснюється спортивний відбір 22 3.1 Особливості статури і анатомічні риси притаманні дитячому і підлітковому віку 22 3.2 Фізіологічно відмінні риси 25 3.3 Психологічні риси 28 Висновки 31 Список використаної літератури 32