институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Визначення носіїв рекламної інфомації на туристичній фірмі

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг туризма | Курсовая | Страниц: 49 | Год: 2006 | Размер: 92 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Визначення носіїв рекламної інфомації на туристичній фірмі

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 5
1.1.Природа маркетингових комунікацій 5
1.2. Маркетингові дослідження рекламної діяльності 9
1.3. Методи визначення рекламного бюджету 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «КРІСТІНА» 19
2.1. Загальна характеристика підприємства 19
2.2. Аналіз рекламної діяльності та носіїв рекламної інформації 24
РОЗДІЛ 3. СПОСОБИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 32
3.1. Визначення ефективних носіїв рекламної інформації 32
3.2. Вплив запропонованих заходів на діяльність підприємства 33
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Метою даного дослідження є дослідження носіїв рекламної інформації на туристичній фірмі.
Завданнями роботи є:
- вивчення теоретичної бази дослідження носіїв рекламної інформації та дослідження їх ефективності;
- дослідження рекламної діяльності на туристичному підприємстві;
- визначення носіїв рекламної інформації;
- аналіз ефективності різних видів реклами;
- розробка удосконалення рекламної діяльності шляхом виявлення нових ефективних носіїв рекламної інформації.
Об'єктом дослідження є рекламна діяльність туристичного підприємства.
Предметом дослідження є туристичне підприємство ТОВ „Крістіна 2000”.
Cмотрите также:
Інвестиційні та інноваційні проекти

ВСТУП 3-5 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ У ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6-40 1.1. Сутність інноваційних та інвестиційних процесів 6-15 1.2. Поняття, види та оцінка інвестиційних та інноваційних ризиків 16-21 1.3. Методологія визначення ефективності інвестиційних та інноваційних проектів 22-40 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ В ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ ТОВ “ТУРИСТИЧНА ФІРМА “ДНІПРО-СЕРВІС” 41-73 2.1. Загальна характеристика та оцінка результатів фінансово-господарської діяльності туристичного підприємства … 41-51 2.2. Основні аспекти впровадження інвестиційних проектів у туристичній фірмі ТОВ “Туристична фірма “Дніпро-Сервіс” 52-60 2.3. Практичні засади впровадження інноваційних проектів у туристичній фірмі 61-73 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВОЇ ТА ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ У ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ 74-100 3.1. Управління інвестиційними та інноваційними процесами на підприємстві 74-84 3.2. Вплив реалізації інвестиційних проектів на ефективність фінансової та виробничої діяльності підприємства 85-93 3.3. Вплив інноваційних проектів на результат господарської діяльності підприємства 94-100 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 101-101 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107-112

Фінансове планування на туристичному підприємстві

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи фінансового планування 5 1.1. Значення та завдання фінансового планування 5 1.2 Методи фінасового планування тур підприємств 10 1.3.Види фінансових планів на туристичному підприємстві 16 2. Фінансове планування в туристичній фірмі „Торекс” 20 2.1. Характеристика туристичної фірми „Торекс” 20 2.2. Фінансове планування в туристичній фірмі „Торекс” 21 3. Шляхи вдосконалення, оптимізація фінансового плану на туристичній фірмі “Торекс” 29 Висновки 33 Список літератури 35 Додаток 1 36 Ціль даної курсової роботи – розглянути процес розробки фінансового плану на прикладі реально діючого підприємства «Торекс», що планує свою діяльність на 2006-2007 рік. Задачами роботи є наступні: характеристика поняття „фінансове планування”; характеристика методів та видів фінансового планування на підприємст-ві; розробка фінансового плану підприємства „Торекс”; визначення проблем та шляхів удосконалення фінансового планування на підприємсті „ Торекс ”. Об’єктом курсової роботи є фінанси підприємства, економічні процеси на підприємстві. Предмет роботи – фінансове планування на підприємстві „ Торекс ”.

Фінансове планування на туристичному підприємстві

Вступ 3 1. Теоретичні основи фінансового планування 5 1.1. Поняття про фінансовий план підприємства. Цілі та задачі фінансового планування 5 1.2. Основні фінансові документи 10 1.3. Порядок розробки фінансового плану підприємства 15 2. Фінансове планування в „Туристичній фірмі „Солярис” 22 2.1. Характеристика туристичної фірми „Солярис” 22 2.2. Фінансове планування в „Туристичній фірмі „Солярис” 23 Висновки 31 Список літератури 33

Управління рекламно-інформаційною діяльністю на підприємсві готельного господарства (турфірмі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО (ГОТЕЛЬНОГО) ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та класифікація реклами 5 1.2. Процес та методи розробки рекламної кампанії підприємства 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ „__” 13 2.1. Короткі відомості про ВАТ „__” 13 2.2. Планування рекламної діяльності ВАТ „__” 17 2.3. Аналіз використання рекламних носіїв у ВАТ „__” 19 РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА 26 3.1. Методика оцінки ефективнсоті проведення рекламної кампанії 26 3.2. Оцінка ефективнсоті проведення рекламної кампанії 29 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 35

Управління поведінкою персоналу (стресами, конфліктами)

ВСТУП 3-4 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ 1.1. Трудовий колектив та поведінка людей у ньому 5-9 1.2. Управління конфліктами та стресами 9-14 2. КОНФЛІКТИ В ОРГАНІЗАЦІЯХ 2.1. Види внутрішньоорганізаційних конфліктів 15-16 2.2. Конфлікт. Структура конфлікту 16-20 2.3. Розв’язання конфліктів 20-23 3. РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТУ В ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ “СОЛОМІЯ” 3.1. Опис конфліктної ситуації 24-25 3.2. Аналіз розв’язання конфліктної ситуації у туристичній фірмі “Соломія” 25-27 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 29-30

Реклама молодіжного диско-клубу «INFINITY»

Вступ 1. Постановка цілей рекламної компанії 2. Визначення цільової аудиторії 3. Визначення витрат на рекламу 4.Визначення відповідальних осіб за проведення рекламної компанії. 5. Рекламна ідея 6. Рекламні заходи та засоби передачі реклами 7. Розробка рекламного звернення 8. Кошторис витрат та графік виходу рекламного звернення 9. Визначення ефективності рекламної компанії

Реклама кондитерської „Смак”.

Вступ Постановка цілей рекламної компанії. Визначення цільової аудиторії. Визначення витрат на рекламу. Визначення відповідальних осіб за проведення рекламної компанії. Рекламна ідея. Рекламні заходи та засоби передачі реклами. Розробка рекламного звернення. Кошторис витрат та графік виходу рекламного звернення Визначення ефективності рекламної компанії Список використаної літератури:

Організація професійного розвитку персоналу

Вступ 3 1. Суть професійного розвитку персоналу та завдання управління ним 5 1.1. Основні поняття та задачі професійного розвитку персоналу 5 1.2. Організація системи професійного навчання персоналу 7 2. Організація професійного розвитку персоналу в туристичній фірмі ТОВ “Інвесттур” 22 2.1. Загальна характеристика служби управління персоналом у туристичній фірмі ТОВ “Інвесттур” 22 2.2. Методи і форми професійного навчання 28 2.3. Підвищення кваліфікації кадрів (персоналу) ТОВ “Інвесттур” 32 3. Удосконалення системи професійного навчання персоналу 34 Висновки 40 Список використаної літератури 43 Додатки 45

Ведення реклами

Вступ 3 1. Створення звернення 5 2. Вибір засобу розповсюдження 8 3. Вибір носіїв реклами 11 4. Рішення про графік використання засобів розповсюдження реклами 12 5. Організація рекламної кампанії 13 6. Проведення рекламної кампанії на Київському міському молокозаводі №3 17 Висновки 22 Список використаної літератури 23

Організація рекламної діяльності виробничого підприємства

Вступ 3 1. Дослідження рекламної діяльності на ЗАТ "..." 5 2. Аналіз системи організації та управління рекламою на підприємстві ЗАТ "..." 11 3. Розробка плану рекламної компанії підприємства ЗАТ "..." 19 4. Шляхи вдосконалення рекламної діяльності на ЗАТ "..." 34 Висновки 44 Список використаної літератури 48 Додаток А. Методичні підходи до визначення ефективності рекламних заходів 50