институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ПСИХОФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ В АЙ-КІ-ДО

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 83 | Год: 2010 | Размер: 363 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ПСИХОФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ В АЙ-КІ-ДО

ЗМІСТ

ВСТУП .........................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ІСТОРІЯ, РОЗВИТОК ТА ПОШИРЕННЯ
МИСТЕЦТВА АЙ-КІ-ДО НА ПЛАНЕТІ. 6
1.1. Історія виникнення та розвитку Ай-кі-до. 6
1.1.1. Витоки мистецтва, його розвиток та поширення. 6
1.1.2. Ай-кі-до в наші дні: всесвітній рух. 10
1.1.3. Зародження та розвиток Ай-кі-до на Україні. 12
1.2. Філософське розуміння мистецтва ай-кі-до. 14
1.2.1. Походження Всесвіту. 14
1.2.2. Ай-кі-до: передача істини. 19
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АЙ-КІ-ДО. 26
2.1. Методика навчання психофізичним вправам. 26
2.1. Теорія атаки 27
2.3. Теорія захисту 31
2.3.1. "Центр" і "кі". 36
2.3.2. Стратегія нейтралізації. 37
2.3.3. Принцип розширення. 39
2.3.4. Принцип направляючого контролю. 41
2.3.5. Кола Нейтралізації. 43
2.3.6. Спіралі і Напівспіралі Нейтралізації. 44
2.3.7. Динамічна сфера. 44
2.4. Основи фізичної та духовної підготовки. 46
2.4.1. Шлях до фізичної та духовної досконалості. 46
2.4.2. Основні вправи: координація (айкі-тайсо). 52
2.4.3. Перекиди і перекати (укемі вадза). 70
2.5. Атестаційна програма школи ай-кі-до "тенкай" для
дітей віком 6 - 10 років. 75
ВИСНОВКИ 81
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 82
ЛІТЕРАТУРА 83
Cмотрите также:
ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ПСИХОФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ В АЙ-КІ-ДО

ЗМІСТ ВСТУП .........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ІСТОРІЯ, РОЗВИТОК ТА ПОШИРЕННЯ МИСТЕЦТВА АЙ-КІ-ДО НА ПЛАНЕТІ. 6 1.1. Історія виникнення та розвитку Ай-кі-до. 6 1.1.1. Витоки мистецтва, його розвиток та поширення. 6 1.1.2. Ай-кі-до в наші дні: всесвітній рух. 10 1.1.3. Зародження та розвиток Ай-кі-до на Україні. 12 1.2. Філософське розуміння мистецтва ай-кі-до. 14 1.2.1. Походження Всесвіту. 14 1.2.2. Ай-кі-до: передача істини. 19 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АЙ-КІ-ДО. 26 2.1. Методика навчання психофізичним вправам. 26 2.1. Теорія атаки 27 2.3. Теорія захисту 31 2.3.1. "Центр" і "кі". 36 2.3.2. Стратегія нейтралізації. 37 2.3.3. Принцип розширення. 39 2.3.4. Принцип направляючого контролю. 41 2.3.5. Кола Нейтралізації. 43 2.3.6. Спіралі і Напівспіралі Нейтралізації. 44 2.3.7. Динамічна сфера. 44 2.4. Основи фізичної та духовної підготовки. 46 2.4.1. Шлях до фізичної та духовної досконалості. 46 2.4.2. Основні вправи: координація (айкі-тайсо). 52 2.4.3. Перекиди і перекати (укемі вадза). 70 2.5. Атестаційна програма школи ай-кі-до "тенкай" для дітей віком 6 - 10 років. 75 ВИСНОВКИ 81 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 82 ЛІТЕРАТУРА 83

. ПОРІВНЯННЯ СТУПЕНЮ ГОТОВНОСТІ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ПРОХОДИЛИ РІЗНІ ПІДГОТОВЧІ МЕТОДИКИ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ПСИХОЛОГІЧНУ ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ 5 1.1. Сучасні трактування проблеми підготовки дітей до школи 5 1.2.Компоненти психологічної готовності до школи 8 1.3. Методики підготовки дітей до шкільного навчання 18 1.4. Аналіз методик підготовки дітей до шкільного навчання 25 РОЗДІЛ ІІ. ПОРІВНЯННЯ СТУПЕНЮ ГОТОВНОСТІ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ПРОХОДИЛИ РІЗНІ ПІДГОТОВЧІ МЕТОДИКИ 30 2.1. Опис програми дослідження 30 2.2. Результати дослідження та їх обговорення 32 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 39

Ігрові програмні засоби в інформаційно-технологічній і методичній підготовці вчителя технологій

Вступ 2 1. Гра як засіб підвищення ефективності навчального процесу 5 1.1. Гра як метод навчання 5 1.2. Теорія гри 6 1.3. Ігрові заняття як форма розвитку активного навчання 9 1.4. Педагогічні вимоги до практичного застосування комп’ютерних дидактичних ігор у вищих навчальних закладах 22 1.4. Концепція сучасного педагогічного програмного засобу 28 2. Проектування системи методичної підготовки викладача інформатики 35 2.1. Діяльнісна модель професійної підготовки викладача 35 Інформатики 35 2.2. Розвиток освітньої галузі "Інформатика" і добір змісту освіти при підготовці викладачів інформатики в педагогічному університеті 44 2.3. Концепція методичної підготовки майбутніх викладачів інформатики 56 2.4. Цілі методичної підготовки викладача інформатики 62 2.4.1. Цілі навчання спеціаліста 62 2.4.2. Цілі навчання магістра 65 2.5. Зміст навчання в системі методичної підготовки викладача 67 2.5.1. Зміст загальної методики навчання інформатики 68 2.5.2. Зміст часткової методики навчання інформатики 69 2.6. Методи навчання в системі методичної підготовки викладача 76 2.7. Форми навчання в системі методичної підготовки викладача 82 2.8. Засоби навчання в системі методичної підготовки 83 Висновки 85 Список використаних джерел 88

Якісні характеристики та принципи підготовки фінансової звітності.

План 1. Якісні характеристики та принципи підготовки фінансової звітності. 2. Методики розрахунку прибутку на акцію в Звіті про фінансові результати. Тест Задачі Література.

4632_InformResursBibl.rar

Зміст Вступ 2 1. Аналіз концепції економічної освіти в Україні 5 1.1. Загальна характеристика галузевої освіти 5 1.2. Особливості методології економічної науки 8 2. Методика підготовки уроку засвоєння нових знань з основ економіки 10 2.1. Сутність та особливості уроку 10 2.2. Специфіка підготовки до організації різних видів уроку 15 2.3. Методика підготовки уроків і лекцій з економіки 21 2.4. Етапи підготовки до теоретичних занять з економіки 25 3. Практична розробка уроку засвоєння нових знань з основ економіки 29 Висновки 36 Список використаної літератури 38

Протокольна форма досудової підготовки матеріалів.

Вступ 3 1. Поняття протокольної форми досудової підготовки матеріалів. 6 2. Підстави застосування протокольної форми досудової підготовки матеріалів. 17 3. Процесуальний порядок підготовки матеріалів за протокольною формою досудової підготовки матеріалів. 24 4. Рішення прокурора за матеріалами протокольної форми досудової підготовки матеріалів. 26 Висновки 32 Список використаної літератури. 34 Додаток 36

Освітньо-професійна програма підготовки бакалаврів

Вступ 3 1. Організація навчального процесу у коледжі як педагогічна проблема 4 2. Особливості організації навчального процесу у коледжі економічного профілю в умовах ступеневої підготовки фахівців 9 3. Обґрунтування концепції проектування дидактичної системи підготовки бакалаврів економіки 14 Висновок 22 Література 25

ЗАГАЛЬНА ПІДГОТОВКА ДІЯЧІВ У СФЕРІ КУЛЬТУРИ. ПРАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ

Вступ 2 1. ПІДГОТОВКА МАЙСТРІВ ЖИВОПИСУ В НАЦІОНАЛЬНІЙ АКАДЕМІЇ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА І АРХІТЕКТУРИ 3 2. ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ БІБЛІОТЕЧНОЇ СПРАВИ 4 3. ОСОБЛИВОСТІ ЗАГАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ КУЛЬТУРИ В ГАЛУЗІ ЕСТРАДНОГО СПІВУ 6 4. ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙСТРІВ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТИЦТВА У КОСІВСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ІНСТИТУТІ 8 5. ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ КУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ АКАДЕМІЇ МИСТЕЦТВ 9 6. ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ З КУЛЬТУРИ В НАЦІОНАЛЬНІЙ МУЗИЧНІЙ АКАДЕМІЇ УКРАЇНИ ІМЕНІ П.І.ЧАЙКОВСЬКОГО 11 Висновки 13 Література 14

Особливості підготовки старшокласників до сімейного життя в роботі практичного психолога

Вступ 3 1. Основні питання підготовки старшокласників до сімейного життя 4 2.Господарсько - економічний аспект психологічної підготовки старшокласників до сімейного життя 7 3. Етична підготовка школярів до подружнього життя в роботі психолога 10 4. Робота практичного психолога з старшокласниками щодо підготовки до сімейного життя 11 Висновки 16 Список літератури 17

Основи диференціальной психофізіологіїлогії

Вступ. 3 1. Задачі і проблеми диференційной психофізіології. 4 2. Асиметрія мозку. 6 3. Темперамент як індивідуальна особливість психофізичної організації особистості. 11 Висновок. 17 Список використаної літератури: 19