институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління асортиментом та якістю товарів і послуг

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Курсовая | Страниц: 43 | Год: 2006 | Размер: 103 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Управління асортиментом та якістю товарів і послуг

ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ОСНОВНА ЧАСТИНА 6
1.1 Формування і управління асортиментом 6
1.2. Менеджмент системи якості 13
1.3. Досвід зарубіжних компаній 17
1.4. Характеристика підприємства „Ельдорадо” 21
1.5 Аналіз управління асортиментом продукції 24
1.6. Аналіз управління якістю торговельних послуг 28
2. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 35
2.1. Висновки 35
2.2. Пропозиції 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38

Метою даної дипломної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань управління асортиментом товарів та якістю торговельних послуг підприємства, вироблення умінь застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, сприяння пошуку сучасних наукових досягнень в сфері управління асортиментом та якістю та уміння їх застосовувати при вирішенні прикладних проблем.
Основними завданнями даної роботи є :
1. Систематизація та творчий аналіз сучасної вітчизняної і світової наукової літератури та розробка на цій основі власних підходів до управління асортиментом товарів та якістю обслуговування торговельного підприємства.
2. Систематизація, закріплення та розширення практичних знань, а також застосування їх при вирішенні наукових та економічних завдань.
3. Дослідження управління товарним асортиментом та якістю на підприємстві.
Об’єктом дослідження є діяльність українських підприємств на ринку, пов'язана з управлінням асортиментом та якістю.
Предметом дослідження є розробка методологічних основ та практичних рекомендацій формування стратегії підприємства „Ельдорадо” по управлінню асортиментною політикою та управлінню якістю послуг.
У ході дослідження використовувалися загальнонаукові методи, методи порівнянь, угруповань, спостереження, обстеження, комплексної оцінки, аналітичні процедури й ін.
Дана робота складається з вступу, двох розділі, списку використаних джерел та додатків.
Перший розділ складається з шести підрозділів. В даному розділі досліджено такі теоретичні питання як формування і управління асортиментом, питання менеджменту системи якості, досвід зарубіжних компаній по управлінню якістю, а також практичні питання: проведено характеристику підприємства, аналіз управління асортиментом товарів на підприємстві „Ельдорадо”, аналіз управління якістю послуг на підприємстві.
В другому розділі підведено підсумки дослідження та надано пропозиції по удосконаленню роботи на підприємстві.
Cмотрите также:
Управління асортиментом та якістю товарів та послуг

Вступ 3 1. Основна частина 5 1.1. Теоретичне обгрунтування 5 1.1.1. Поняття процесу управління 5 1.1.2. Етапи управління 8 1.1.3. Основні принципи систем управління якістю 10 1.1.4. Поняття про асортимент та порядок формування асортименту в магазині 11 1.1.5. Управління товарними запасами в магазині 14 1.1.6. Оцінка рівня якості продукції 16 1.1.7. Якість обслуговування покупців 19 1.2. Вітчизняний та закордонний досвід по процесу управління асортиментом та якістю товарів 21 1.3. Характеристика торгового магазину “Еколан” 23 1.4. Формування асортименту в магазині “Еколан” 29 1.5. Управління асортиментом в магазині “Еколан” 32 1.6. Управління якістю в магазині “Еколан” 33 2. Заключна частина 35 2.1. Висновки та пропозиції 35 2.2. Додатки 38 2.3. Література

Управління асортиментом товарів основні властивості товарів

Вступ 3 1. Економічна сутність та види товарного асортименту 5 2. Управління асортиментом товарів 10 3. Основні властивості товарів 14 Висновок 17 Список використаної літератури 18

Управління якістю послуг підприємства у фармацевтичній галузі

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади управління якістю послуг в ринкових умовах 6 1.1. Стандарти з управлінням якістю 6 1.2. Принципи управління якістю. 8 1.3. Реалізація управління якістю в фармацевтичній галузі 14 2. ЗАТ «Борщагівський ХФЗ» як приклад успішної діяльності у конкурентному середовищі на основі управління якістю 23 2.1. Загальні відомості про підприємство 23 2.2. Становище на ринку та основні конкуренти 29 2.3. Аналіз управління якістю у діяльності підприємства 32 3. Шляхи вдосконалення управління якістю у фармацевтичній галузі 34 3.1. Вдосконалення товарної політики у фармацевтичній галузі на основі управління якістю 34 3.2. Шляхи вдосконалення управління якістю ЗАТ НВЦ “Борщагівський хімфармзавод “ 38 Висновки 45 Література 49 Додатки 51-55 Метою роботи є розробка теоретичних, методичних і прикладних засад формування і реалізації системи управління якістю послуг підприємствами фармацевтичної галузі України.

Формування асортиментної політики на підприємстві

ВСТУП 3 Розділ 1. Управління асортиментом і якості : проблеми та особливості на сучасному етапі 5 Розділ 2 Дослідження практики. Формування асортиментної політики на підприємстві. 13 2.1 Досьє підприємства 13 2.2 Дослідження основних факторів формування торгового асортименту на підприємстві 16 2.3 Характеристика принципів підбору і встановлення товарного асортименту в магазині 20 2.4 Вивчення процесу планування асортименту товарів на підприємстві 23 Розділ 3 Удосконалення управління асортиментом і якістю товарів на підприємстві з маркетингової орієнтації. 27 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 31

Формування асортиментної політики на підприємстві

ВСТУП 3 Розділ 1. Управління асортиментом і якості : проблеми та особливості на сучасному етапі 5 Розділ 2 Дослідження практики. Формування асортиментної політики на підприємстві. 13 2.1 Досьє підприємства 13 2.2 Дослідження основних факторів формування торгового асортименту на підприємстві 16 2.3 Характеристика принципів підбору і встановлення товарного асортименту в магазині 20 2.4 Вивчення процесу планування асортименту товарів на підприємстві 23 Розділ 3 Удосконалення управління асортиментом і якістю товарів на підприємстві з маркетингової орієнтації. 27 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 31

Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві

Вступ 3 1. Науково-методологічні аспекти управління якістю в туризмі 6 1.1. Якість туристичної продукції (послуг) як економічна категорія 6 1.2. Оцінка якості туристичної продукції (послуг) 6 1.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в туристичному підприємстві 14 1.4. Нормативно-правове регулювання якості туристичної продукції (послуг) в туризмі 20 2. Дослідження процесу управління якістю в діяльності туристичного підприємства ТОВ "Замор'я" 26 2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 26 2.2. Діагностика процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 44 2.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 45 3. Напрями удосконалення процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 56 3.1. Шляхи удосконалення системи управління якістю туристичної продукції (послуг) на туристичному підприємстві "Замор'я" 56 Висновки 62 Список використаної літератури 64

Управління якістю продукції та послуг на тур підприємстві

Вступ 3 1. Якість продукції та послуг і шляхи її забезпечення 5 1.1. Поняття, показники та класифікація якості продукції та послуг 5 1.2 Управління якістю продукції 12 1.3 Стандартизація та сертифікація продукції 18 2. Аналіз управління якістю на ТОВ “Загір’я” 26 2.1. Відомості про організацію 26 2.2. Політика в області якості 28 2.3. Аналіз системи управління якістю 29 3.Сучасний стан, проблеми та перспективи подальшого розвитку забезпечення якості в туризмі 41 Висновок 47 Список використаних джерел 49

Аналіз та оцінка якості в діяльності готельного комплексу

Вступ 3 1. Теоретико-методичні засади управління якістю в діяльності готельних комплексів 5 1.1. Якість обслуговування в готельних комплексах – як економічна категорія 5 1.2. Методологічні аспекти управління якістю в діяльності готельного комплексу 8 1.3. Системи управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства 11 2. Дослідження процесу управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 14 2.1. Оцінка системи управління якістю готельних послуг діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» на сучасному етапі 14 2.2. Аналіз асортиментної політики додаткових послуг як складової якості процесу управління діяльністю ВАТ «Прем’єр Палас» 16 2.3. Стандарти якості процесу управління в готелі ВАТ «Прем’єр Палас» 25 2.4. Дослідження впливу якості готельних послуг на кінцеві результати діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» 29 3. Проблеми та напрями удосконалення процесу управління якістю готельних послуг в діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» 32 3.1. Проблеми системного підходу щодо управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 32 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення процесу управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 35 Висновки та пропозиції 39 Список використаних джерел 42-46

Проектування якості послуг гостинності в засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ 5 1.1. Якість послуги, обслуговування в готельному господарстві 5 1.2. Планування послуги 10 1.3. Управління якістю готельних послуг 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ГОТЕЛІ «Назва» 25 2.1. Загальна характеристика підприємства 25 2.2. Дослідження управління якістю послуг 27 2.3. Оцінка рівня якості послуг, що надаються підприємством 30 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ, ЩО НАДАЮТЬСЯВ В ГОТЕЛІ «назва» 35 3.1. Оцінка впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на управління якістю готелю 35 3.2. Проектування заходів щодо удосконалення управління якістю підприємства 39 ВИСНОВКИ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55 ДОДАТКИ 57

Розробка системи управління якістю послуг підприємства готельного господарства ( на прикладі готелю)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6 1.1. Система управління якістю як основа конкурентоспроможності підприємства готельного господарства 6 1.2. Категорія послуги в індустрії гостинності та її основні характеристики 18 1.3. Управління якістю готельних послуг: система, методи, функції та нормативно-правове регулювання 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” 45 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика готельного підприємства 45 2.2. Дослідження системи управління якістю на прикладі ВАТ „Готель „Назва” 60 2.3. Аналіз стратегії поліпшення якості послуг ВАТ „Готель „Назва” 73 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” В УМОВАХ РИНКУ 76 3.1. Проблемні аспекти розробки та впровадження систем управління якістю (СУЯ) в діяльність ВАТ „Готель „Назва” 76 3.2. Розробка програми удосконалення якості послуг у ВАТ „Готель „Назва” 87 3.3. Визначення стратегічних пріоритетів кадрової політики з метою поліпшення якості готельних послуг 98 3.4. Прогнозна оцінка ефективності реалізації системи управління якістю готельних послуг 107 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 112 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 115 ДОДАТКИ 120