институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Історія розвитку торгівлі в Україні

Каталог пособий и учебных материалов | Экономическая история | Курсовая | Страниц: 38 | Год: 2006 | Размер: 53 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Історія розвитку торгівлі в Україні

ЗМІСТ
Вступ 3
1. Розвиток торгівлі на українських землях в княжий період 4
2. Розвиток українського національного ринку в XVI – XVIII ст. 13
3. Внутрішня і зовнішня торгівля України в ХІХ – на початку ХХ ст. 22
4. Стан торгівлі в ХХ – ХХІ ст. 30
Висновок 35
Список використаної літератури 37

Мета роботи: дослідити і охарактеризувати етапи розвитку торгівлі в Україні.
Cмотрите также:
Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі

Вступ 4 1. Теоретичні основи розвитку міжнародної торгівлі 6 1.1. Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі 6 1.2. Економічна сутність міжнародної торгівлі 10 Розділ 2. Практичний аспект розвитку міжнародної торгівлі. Стан та тенденції розвитку міжнародної торгівлі. 17 2.1. Аналіз стану міжнародної торгівлі в Україні 17 2.2. Вплив держави на міжнародну торгівлю 26 3. Проблеми і перспективи розвитку міжнародної торгівлі в Україні. Шляхи щодо вдосконалення розвитку міжнародної торгівлі в Україні 34 Висновки 46 Література 48

Історія розвитку біржової торгівлі, її етапи

План. 1. Історія розвитку біржової торгівлі, її етапи. 2. Види біржових торгів. Характеристика біржових аукціонів. 3. Розвиток товарних бірж в Україні. 4. Практичне завдання. 5. Список використаної літератури.

Проблеми та перспективи розвитку внутрішньої торгівлі в Україні

Зміст Вступ 3 1 Внутрішня торгівля в Україні: передумови розвитку та розміщення 5 1.1 Сутність внутрішньої торгівлі, її формування в умовах України 5 1.2 Суть і порядок регулювання господарських зв’язків в торгівлі 7 2 Аналіз сучасного стану внутрішньої торгівлі в Україні 11 2.1 Розміщення та структур внутрішньої торгівлі в Україні 11 2.2 Стан роздрібної торгівельної мережі та ресторанного господарства у 2006 році 14 3 Проблеми та перспективи розвитку внутрішньої торгівлі в Україні 22 Висновки 28 Використана література 30

Проблеми та перспективи розвитку внутрішньої торгівлі в Україні

Зміст Вступ 3 1 Внутрішня торгівля в Україні: передумови розвитку та розміщення 5 1.1 Сутність внутрішньої торгівлі, її формування в умовах України 5 1.2 Суть і порядок регулювання господарських зв’язків в торгівлі 7 2 Аналіз сучасного стану внутрішньої торгівлі в Україні 11 2.1 Розміщення та структур внутрішньої торгівлі в Україні 11 2.2 Стан роздрібної торгівельної мережі та ресторанного господарства у 2006 році 14 3 Проблеми та перспективи розвитку внутрішньої торгівлі в Україні 22 Висновки 28 Використана література 30

МІЖНАРОДНА ТОРГІВЛЯ

ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................................. 3 1 ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ.............................. 4 2 ТЕОРІЇ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ.............................................................. 7 3 СУТНІСТЬ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ....................................................... 15 3.1 Поняття міжнародної торгівлі............................................................ 15 3.2 Структура міжнародної торгівлі...... .................................................. 17 4 МОДЕЛІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ........................................................... 20 4.1 Вільна торгівля........................................................................................ 20 4.2 Протекціонізм.......................................................................................... 21 5 РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ....................... 25 ВИСНОВКИ........................................................................................................ 30 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ.................................................................................... 31

Стан та шляхи розвитку ф’ючерсної торгівлі в країні

Вступ 3 1. Зміст та цілі ф'ючерсної торгівлі 4 2. Механізм біржової ф'ючерсної торгівлі 6 3. Еволюція ф'ючерсної торгівлі в Україні 14 4. Проблеми та перспективи розвитку ф’ючерсної торгівлі в Україні 22 Висновок 25 Список використаної літератури 26

Міжнародна торгівля

Вступ4 1. Теоретичні основи розвитку міжнародної торгівлі6 1.1. Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі6 1.2. Економічна сутність міжнародної торгівлі10 Розділ 2. Практичний аспект розвитку міжнародної торгівлі. Стан та тенденції розвитку міжнародної торгівлі. 17 2.1. Аналіз стану міжнародної торгівлі в Україні17 2.2. Вплив держави на міжнародну торгівлю26 3. Проблеми і перспективи розвитку міжнародної торгівлі в Україні. Шляхи щодо вдосконалення розвитку міжнародної торгівлі в Україні34 Висновки46 Література48

Основні тенденції та перспективи розвитку роздрібної торгівлі

ВСТУП 3 1. РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ: РОЛЬ, ФУНКЦІЇ, ВИДИ І ТИПИ РОЗДРІБНИХ ПІДПРИЄМСТВ 5 1.1 Сутність та фактори розвитку роздрібної торгівлі 5 1.2 Сучасний стан розвитку роздрібної торгівлі в Україні 7 1.3 Форми організації роздрібної торгівлі 9 2 РЕАЛІЗАЦІЯ ТОВАРІВ ПРИ РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ 13 2.1 Прогнозування попиту на товари 13 2.2 Організація роздрібних закупівель у зарубіжних країнах 16 3 ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ 21 4. ПЕРСПЕКТИВИ СПІВРОБІТНИЦТВА УКРАЇНИ У ТОРГІВЛІ З КРАЇНАМИ ЄС 24 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 Додаток 1 32 Додаток 2 33

Територіальні особливості торгівельного обслуговування України

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретико-методичні особливості дослідження торгівлі в Україні 5 1.1. Сутність функціонування торгівлі в Україні 5 1.2. Елементи та форми територіальної організації торгівлі в Україні 6 1.3. Методика дослідження тооргівлі в Україні 9 2. Оцінка факторів розвитку та розміщення торгівлі в Україні 12 2.1. Техніко-економічні особливості торгівлі в Україні 12 2.2. Природньо-ресурсні фактори торгівлі в Україні 17 2.3. Соціально-демографічні фактори торгівлі в Україні 25 3. Аналіз та преспективи торгівлі в Україні 30 3.1. Оцінка динаміки структури та рівня розвитку торгівлі в Україні 30 3.2. Головні елементи територіальної організації торгівлі в Україні та характеристика 32 3.3. Проблеми і оцінка переспектив розвитку розміщення торгівлі в Україні 33 Висновок 39 Література 42 Додаток. Звіт Dragon Capital Роздрібна торгівля в Україні 45 Метою дослідження є обґрунтування й розробка теоретичних та методичних підходів щодо територіальної організації торгівельного обслуговування, шляхів підвищення його ефективності. Реалізація поставленої мети зумовила необхідність вирішення таких завдань: - визначення теоретико-методичних особливостей дослідження торгівлі в Україні та її територіальної організації; - оцінка факторів розвитку та розміщення торгівлі в Україні; - визначення проблем і оцінка переспектив розвитку розміщення торгівлі в Україні Об’єктом дослідження є економічні процеси розвитку роздрібної торгівлі України. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти підвищення ефективності територіальної організації роздрібної торгівлі. Часовий відрізок дослідження – останнє десятиліття.

Послуги з фінансування зовнішньої торгівлі

Вступ 3 1. Теоретико-методичні аспекти фінансування зовнішньої торгівлі 5 1.1. Сутність та значення послуг з фінансування зовнішньої торгівлі 5 1.2. Види послуг з фінансування зовнішньої торгівлі та їх характеристика 9 2. Послуги з фінансування зовнішньої торгівлі в Україні 16 2.1. Аналіз стану зовнішньої торгівлі в Україні 16 2.2. Нормативна база послуг з фінансування зовнішньої торгівлі 19 2.3. Найбільш поширені послуги з фінансування зовнішньої торгівлі в Україні 22 3. Перспективи розвитку послуг з фінансування зовнішньої торгівлі в Україні 28 Висновки 31 Список використаної літератури 32 Додатки 34