институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль тесту Кеттелла

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Реферат | Страниц: 28 | Год: 2010 | Размер: 62 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Роль тесту Кеттелла

Вступ 2
Тест Кеттелла 3
Аналіз тесту Кеттелла 22
Роль тесту в патопсихологічній діагностиці 26
Висновки 27
Список використаної літератури 28
Cмотрите также:
Роль тесту Кеттелла

Вступ 2 Тест Кеттелла 3 Аналіз тесту Кеттелла 22 Роль тесту в патопсихологічній діагностиці 26 Висновки 27 Список використаної літератури 28

Изучение особенностей интеллекта, социализации и уровня индивидуальной адаптации с помощью ТУС, 1

Содержание Введение 3 1.Теоретическое обоснование возможности применения методик ТУС, 16-PF Кеттелла и методики Розенцвейга для изучения особенностей структуры интеллекта, социализации и уровня индивидуальной адаптации 6 1.1.Характеристика методики тест умственных способностей (ТУС) 6 1.2.Факторная теория личности Р. Кеттелла как основа методики 16-PF 9 1.3.Методика Розенцвейга как способ определения уровня индивидуальной адаптации 15 2.Изучение структуры интеллекта, особенностей социализации и уровня индивидуальной адаптации при помощи методик ТУС, 16-PF Кеттелла и методики Розенцвейга 19 2.1.Особенности структуры интеллекта испытуемых 19 2.2.Особенности социализации испытуемых 21 2.3.Изучение уровня индивидуальной адаптации 22 Заключение 26 Список литературы 28 Приложения 29

Характеристика тесту інтелекту Д.Векслера

I. Характеристика тесту інтелекту Д.Векслера. 1.1. Тест інтелекту Векслера. ІІ. Тест малюнкової фрустрації С. Розенцвейга. 2.1. Проективна методика дослідження особистості. Список використаної літератури

Коммуникационный процесс. Правила и техники общения

План 1. Зоны управления 3 2. Коммуникационный процесс. Правила и техники общения 5 3. Проанализируйте психологический тип человека и его проявления в работе и общении по методикам: 8 Тип темперамента по тесту-опроснику Г.Айзенка. 8 Шкала оценки значимости эмоций Г.И. Додонов 17 Определение акцентуаций характера по тесту Шмишека 18 Список использованной литературы 19

Особливості розвитку уваги у старшому дошкільному віці

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку уваги у дітей старшого дошкільного віку 5 2. Основні засади виховання різних видів уваги 10 3. Аналіз розроблених у сучасній науковій літературі методик вивчення уваги 12 3.1. Дослідження концентрації уваги 12 3.2. Дослідження розумової працездатності та переключення уваги 15 3.3. Дослідження вибірковості уваги 17 4. Методики практичного вивчення особливостей уваги у дітей старшого дошкільного віку 20 4.1. Перша група тестів 20 4.2. Друга група тестів 22 4.3. Третя група тестів 23 5. Аналіз одержаних результатів 24 5.1. Аналіз результатів 1-го тесту 24 5.2. Аналіз результатів 2-го тесту 25 5.3. Аналіз результатів 3-го тесту 26 5.4. Підсумки по трьох групах тестів 27 Висновки 28 Список джерел та літератури 30

Специфіка організації, проведення та аналізу проективного методу «Рука» в роботі практичного психолога

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТУ "РУКИ" У ПСИХОДІАГНОСТИЧНІЙ ПРАКТИЦІ 4 1.1. Історія виникнення тесту та сфери його застосування 4 1.2. Методика та процедура застосування тесту 6 1.3. Категорії тесту та їх інтерпретація 10 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТУ "РУКА" 13 2.1. Організація експерименту, отримання й обробка результатів 13 2.2. Аналіз і інтерпретація результатів 16 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19 ВСТУП Для психологів завжди було важним дослідити внутрішній світ людини. Психологія розробила багато методів, якими досліджувалася людська особистість: інтроспекція, тести, особистісні опитувальники, бесіди, спостереження і самоспостереження. Значний внесок для вивчення найпотаємніших бажань та потягів людини зробив фрейдизм, неофрейдизм і гуманістична психологія. Проективні методики – ще одна можливість оцінити психологію людини. Поняття проекції вперше було застосовано Л. Франком у 1939 році, і з цього часу проективні методики починають займати чільне місце у психодіагностиці. Одним із проективних методів є тест "Рука", який оцінює агресивність людини, а також її внутрішні мотиви й інші психологічні чинники, які спонукають людину до прояву жорстокості. ВИСНОВКИ Тест "Рука" є проективною методикою, яка спрямована на вивчення агресивного відношення особистості до інших людей. У теоретичному обґрунтуванні тесту його автори виходять з положення про те, що розвиток функцій руки пов'язаний з розвитком головного мозку. При цьому при інтерпретації результатів тесту велике значення руки надається в сприйнятті простору, орієнтації в ньому, організації будь-якої дії. Даний тест, як і деякі інші проективні методики, доволі широко використовується у психодіагностичний практиці. Сфера його застосування доволі широка: у судовій психології, в умовах психіатричної клініки, при профвідборі і профорієнтації, для діагностики міжособистісних відносин, що є особливо важливим для студентського середовища. Тест "Рука", незважаючи на суб’єктивну інтерпретацію результатів, дає майже точне визначення степені агресивності індивіда, що й показало проведене експериментальне дослідження.

Особливості соціально психологічної готовності першокласників до навчання

Зміст Вступ……………………………………………………………….3 Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми соціально-психологічної готовності першокласників до навчання. 1.1. Соціально-психологічні особливості дітей шестирічного віку………………………………………………..……..6 1.2. Особливості соціально-психологічної готовності першокласників до навчання…………….…………………………..13 Розділ ІІ. Методика та методи дослідження 2.1. Процедура визначення готовності до школи……….….19 2.2. Методики і методи дослідження………...………………29 Розділ ІІІ. Соціально-психологічне дослідження готовності дітей до навчання. 3.1. Проведення тесту А.Керна-І.Ірасека……………………35 3.2. Обробка результатів дослідження по тесту А.Керна-І.Ірасека………………………………………………………………….36 Підсумок…………………………………………………………..40 Список використаних джерел………………………………….43 Додатки

диференційна психологія 5

1. Вчення І.П. Павлова про типи темпераменту 3 2. Дослідження індивідуальних проявів особистості за допомогою тесту ММРІ 8 Література 13

ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ СТАНДАРТИЗОВАНОГО БАГАТОФАКТОРНОГО МЕТОДУ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ СМІЛ (АДАПТОВАНОГО ТЕСТУ ММРI)

Жіночий варіант методики 3 1.1. Реєстраційний бланк відповідей піддослідної 3 2.1 Підрахунок балів за кожною шкалою 26 2.3. Профільний лист 27 2.4. Інтерпретація отриманих в ході дослідження результатів 28 Чоловічий варіант методики 33 2.1. Реєстраційний бланк відповідей піддослідного 33 2.2. Підрахунок балів за кожною шкалою 65 2.3. Профільний лист 66 2.4. Інтерпретація отриманих в ході дослідження результатів 67 Висновок 72 Список використаної літератури 73 В ході дослідження за допомогою стандартизованого багатофакторного методу дослідження особистості СМІЛ (адаптованого тесту ММРI ) нами було проведено методику для двох осіб (чоловічої і жіночої статі) та оброблені результати тестування. Підрахувавши отримані сирі бали, ми перевели їх у Т-бали і склали особистісний профіль наших піддослідних.

Дослідження впливу психокорекційної роботи з дитячими страхами

ВСТУП 2 І. ПРОГРАМА КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДИТЯЧИМИ СТРАХАМИ. 4 І.1. Умови усунення страхів у дітей 4 І.2. Корекція страхів у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку за допомогою малювання та гри 8 І.3. Програма занять з дітьми молодшого шкільного віку з корекції страхів і розвитку емоційно-вольової сфери у дітей 13 ІІ. МЕТОДИКИ І МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАХІВ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. 19 ІІ.1. Методика виявлення страхів за допомогою спеціального тесту тривожності (Р.Теммл, М.Доркі, В.Амен) 19 ІІ.2. Діагностика кількості страхів (тест: «Страхи в будиночках» м. М.А.Панфілової) 27 ІІІ. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ПСИХОЛОГА СПІЛЬНО З БАТЬКАМИ 32 ІІІ.1. Методика виявлення страхів за допомогою спеціального тесту тривожності (Р.Теммл, М.Доркі, В.Амен) 32 ІІІ.2. Діагностика кількості страхів (тест: «Страхи в будиночках» м. М.А.Панфілової) 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТОК 1 39