институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз основних принципів системи управління освітою

Каталог пособий и учебных материалов | Государственное управление | Реферат | Страниц: 13 | Год: 2006 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз основних принципів системи управління освітою

Зміст
Вступ 3
1. Система управління освітою в Україні, загальний аспект 4
2. Місце стратегічного менеджменту в системі управління освітою 8
Висновки 12
Список літератури 13
Cмотрите также:
ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ

ВСТУП 3 Розділ 1. Сутність принципів управління організацією 5 1.1. Формування та розвиток принципів управління 5 1.2. Наукові підходи до принципів управління персоналом 10 1.3. Створення оптимальної структури підприємства 16 Розділ 2. Аналіз системи принципів управління на ТОВ "Джейбіл" 24 2.1. Загальна характеристика підприємства 24 2.2. Оцінка конкурентних переваг підприємства та його унікальної компетентності 29 2.3. Аналіз динаміки, структури майна підприємства та джерел його формування 33 Розділ 3. Удосконалення управління організацією 43 3.1. Основні проблеми, пов'язані з ефективністю системи управління на підприємстві 43 3.2. Суть мотивації в організації управління організацією 50 3.3. Удосконалення управління організацією за допомогою системи мотивації 56 ВИСНОВКИ 75 Список використаної літератури 78 Додатки 82

Державне управління освітою та наукою

Вступ………………………………………………………..……………………..3 1. Державне управління освітою...…………………………………...………..4 2. Державне управління наукою. ………………………………………...……8 3. Реформування вітчизняної системи науки та освіти Висновок…………………………………………………………………………13 Література………...……………………………………………………………..14

Система та правове положення органів управління середньою освітою та дошкільним вихованням

План 1. Зміст управління освітою 3 2. Система та правове положення органів управління середньою освітою та дошкільним вихованням 5 3. Система та правове положення органів управління професійно-технічною освітою 8 4. Система та правове положення органів управління вищими навчальними закладами 9 5. Правовий статус вузу 10 6. Зміст управління в галузі науки. Органи управління наукою 11 7. Академія наук України 13 Література 16

Система та правове положення органів управління середньою освітою та дошкільним вихованням

План 1. Зміст управління освітою 3 2. Система та правове положення органів управління середньою освітою та дошкільним вихованням 5 3. Система та правове положення органів управління професійно-технічною освітою 8 4. Система та правове положення органів управління вищими навчальними закладами 9 5. Правовий статус вузу 10 6. Зміст управління в галузі науки. Органи управління наукою 11 7. Академія наук України 13 Література 16

Система управління освітою

ВСТУП 3 1. Завдання та правові засади державного управління в сфері освіти. 3 2. Система управління освітою 6 3. Концепція Вищої освіти 11 ВИСНОВОК 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ 17

Принципи та методи побудови системи управління персоналом на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 7 1.1. Структура та зміст системи управління персоналом 7 1.2. Принципи побудови системи управління персоналом 18 1.3. Методи побудови системи управління персоналом 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ДП «ВІННИЦЯХЛІБ» ПАТ «КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ» 29 2.1. Загальна характеристика та аналіз основних показників ДП „Вінницяхліб” ПАТ „Концерн Хлібпром” 29 2.2. Аналіз фінансового стану ДП «Вінницяхліб» ПАТ «Концерн Хлібпром» 35 2.3. Аналіз основних елементів системи управління персоналом ДП «Вінницяхліб» ПАТ «Концерн Хлібпром» 45 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ДП «ВІННИЦЯХЛІБ» ПАТ «КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ» 61 3.1. Зарубіжний досвід управління персоналом 61 3.2. Формування дієвої системи мотивації персоналу ДП «Вінниця хліб» ПАТ «Концерн хлібпром» як елементу ефективної системи управління персоналом 66 3.3. Пропозиції щодо удосконалення системи управління персоналом підприємства та її складових 73 ВИСНОВКИ 79 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 83 ДОДАТКИ 89

Принципи управління організацією

Вступ 3 Розділ 1. Організаційна структура організації: сутність, типи 4 1.1. Сутність організаційної структури підприємства 4 1.2. Типи організаційних структур управління 8 Розділ 2. Сучасні методи та принципи управління організацією 18 2.1. Поняття та основи класифікації методів управління 18 2.2. Принципи та етапи побудови організаційної структури управління підприємством 26 Розділ 3. Аналіз принципів управління організацією (на прикладі фармацевтичного підприємства „Дарниця”) 31 2.1. Загальна характеристика організації та персоналу 31 3.2. Дослідження принципів управління організацією 36 Висновки 43 Література 44-45 Темою роботи є: „Принципи управління організацією”. Метою роботи є визначення основних принципів управління організацією в цілому та окремими її складовими підрозділами зокрема. Об’єктом дослідження є фармацевтичне підприємство "Дарниця" . Предметом дослідження виступає механізм формування та вдосконалення принципів управління організацією. Літературною базою слугують підручники та періодична література вітчизняних та зарубіжних авторів.

Впровадження принципів школи наукового управління в діяльність сучасного туристичного підприємства (курсова - бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Еволюція менеджменту 5 1.2. Загальна характеристика школи наукового управління 11 1.3. Сутність принципів школи наукового управління 13 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ххх” 16 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „ххх” 16 2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ „ххх” 28 2.3. Діагностика впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ххх” 32 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ххх” 44 3.1. Проблеми застосування принципів школи наукового управління в діяльності ТОВ „ххх” 44 3.2. Шляхи удосконалення впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ххх” 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 72

Якість продукції. Показники якості

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні та методологічні аспекти формування системи управління якістю 5 1.1.Сутність основних понять та категорій системи управління якістю 5 1.2.Структура та складові системи управління якістю 12 Розділ 2. Техніко-економічна характеристика та аналіз основних показників діяльності 17 2.1. Аналіз рівня якості продукції ДПАТ Київхліб Хлібокомбінат №12 17 2.2. Оцінка системи управління якістю на підприємстві 25 Розділ 3. Шляхи покращення системи управління якістю на підприємстві ДПАТ Київхліб Хлібокомбінат №12 28 Висновки 32 Список літератури 35

Впровадження принципів школи наукового управління в діяльність сучасного туристичного підприємства на прикладі ТОВ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Еволюція менеджменту 5 1.2. Загальна характеристика школи наукового управління 11 1.3. Сутність принципів школи наукового управління 13 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 16 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „ Назва ” 16 2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ „ Назва ” 28 2.3. Діагностика впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ Назва ” 32 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ НАУКОВОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ Назва ” 44 3.1. Проблеми застосування принципів школи наукового управління в діяльності ТОВ „ Назва ” 44 3.2. Шляхи удосконалення впровадження принципів школи наукового управління в діяльність ТОВ „ Назва ” 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 72