институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Псіхологічний розвиток підлітка

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Реферат | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 16 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Псіхологічний розвиток підлітка

Вступ 3
1. Анатомо-фізіологічні особливості підлітків 4
2. Розвиток особистості дітей середнього шкільного віку 7
3. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, почуттів підлітка 8
Висновки 13
Література 14
Cмотрите также:
Псіхологічний розвиток підлітка

Вступ 3 1. Анатомо-фізіологічні особливості підлітків 4 2. Розвиток особистості дітей середнього шкільного віку 7 3. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, почуттів підлітка 8 Висновки 13 Література 14

Психологія підлітка

Зміст Вступ………………………………………………………………………………2 1. Психологія підлітка………………………………………………….......3 1.1. Загальна характеристика психічного і особистісного розвитку підлітка……………………………………………………...3 1.2. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці………………………7 1.3. Особливості розвитку мислення у підлітка………………………8 2. Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень та розумового розвитку………………………………………………..14 2.1. Сутність і види педагогічного експерименту……………………...14 2.2. Корекційно-розвиваюча тренінгові методика підвищення потенційних навчальних можливостей підлітка……………………..16 Висновок………………………………………………………………………30 Рекомендації для вчителів………………………………………………….31 Використана література…………………………………………………….32 Додаток………………………………………………………………………..34

ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТИХ РИС ПІДЛІТКА

ВСТУП 3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка 7 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 7 1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка 34 Розділ ІІ. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Шмішека 75 Розділ ІІІ. Аналіз отриманих результатів діагностичної та колекційної роботи 78 ВИСНОВКИ 83 Список використаної літератури 86 ДОДАТКИ 88

ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТИХ РИС ПІДЛІТКА.

ВСТУП 3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка 7 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 7 1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка 20 Розділ ІІ. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Шмішека 61 Розділ ІІІ. Аналіз отриманих результатів діагностичної та колекційної роботи 64 ВИСНОВКИ 69 Список використаної літератури 72 ДОДАТКИ 74

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ

Вступ......................................................................................................................3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка.............8 1.1. Загальна характеристика підліткового віку...........................................8 1.1.1. Біологічні умови розвитку. Криза 13 років................................8 1.1.2. Соціальна ситуація розвитку......................................................16 1.1.3. Провідна діяльність підлітка.......................................................27 1.1.4. Психологічні новоутворення підліткового віку........................30 1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка........................36 1.2.1. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці...............................36 1.2.2. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці............................51 1.2.3. Формування особистості підлітка...............................................69 Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку особистості в підлітковому віці........................................................77 2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Смішека..........77 2.1.1. Проведення психодіагностичної процедури.............................77 2.1.2. Результати тестування за методикою Г. Смішка......................77 2.2. Корекційна робота з акцентуйованими підлітками............................80 2.2.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження за методикою Г.Смішека............................................................80 2.2.2 Корекційна програма допомоги акцентуйованим особистостям.................................................................................83 Висновки..............................................................................................................88 Список використаної літератури.......................................................................91 Додатки.................................................................................................................93

Психологічні особливості підліткового віку

Вступ......................................................................................................................3
Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка.............8
1.1. Загальна характеристика підліткового віку...........................................8
1.1.1. Біологічні умови розвитку. Криза 13 років................................8
1.1.2. Соціальна ситуація розвитку......................................................16
1.1.3. Провідна діяльність підлітка.......................................................27
1.1.4. Психологічні новоутворення підліткового віку........................30
1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка........................36
1.2.1. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці...............................36
1.2.2. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці............................51
1.2.3. Формування особистості підлітка...............................................69
Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку
особистості в підлітковому віці........................................................77
2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Смішека..........77
2.1.1. Проведення психодіагностичної процедури.............................77
2.1.2. Результати тестування за методикою Г. Смішка......................77
2.2. Корекційна робота з акцентуйованими підлітками............................80
2.2.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження
за методикою Г.Смішека............................................................80
2.2.2 Корекційна програма допомоги акцентуйованим
особистостям.................................................................................83
Висновки..............................................................................................................88
Список використаної літератури.......................................................................91
Додатки.................................................................................................................93

Соціальна ситуація розвитку підлітка

1. Соціальна ситуація розвитку підлітка 3 2. Формування особистості підлітка 6 Література 12

Соціальна ситуація розвитку підлітка

1. Соціальна ситуація розвитку підлітка 3 2. Формування особистості підлітка 6 Література 12

ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ ПІДЛІТКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТУ РОЗЕНЦВЕЙГА

ВСТУП 3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка 8 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 8 1.2. Розвиток пізнавальної та емоційно-вольової сфери підлітка 35 Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку особистості в підлітковому віці 76 2.1. Характеристика методики Розенцвейга 76 2.2. Аналіз результатів дослідження 79 ВИСНОВКИ 87 Список використаної літератури 90

Роль невірного сімейного виховання, реакції на адиктивну поведінку,втрата стосунків з підлітком

Вступ 3 1. Вплив стосунків з батьками на особистість підлітка 5 2. Адиктивна поведінка підлітка 14 3. Наслідки неправильної поведінки батьків 15 Висновки 17 Список використаної літератури 18