институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток дитини в ігровій діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Реферат | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток дитини в ігровій діяльності

Вступ 3
1. Визначення поняття «гра» 4
2. Розвиток теорії гри 5
3. Розвиток дитини в ігровій діяльності 9
4. Особливості сюжетно-ролових ігор і дидактичних 12
Висновки 14
Література 15
Cмотрите также:
Розвиток дитини в ігровій діяльності

Вступ 3 1. Визначення поняття «гра» 4 2. Розвиток теорії гри 5 3. Розвиток дитини в ігровій діяльності 9 4. Особливості сюжетно-ролових ігор і дидактичних 12 Висновки 14 Література 15

Розвиток дитини

Вступ 3 1. Анатомо-фізіологічні особливості 4 2. Розвиток дитини в ігровій діяльності 5 3. Психічні процеси в дошкільному віці 7 4. Розвиток почуттів і емоцій 11 Висновки 13 Література 14

Розвиток дитини

Вступ 3 1. Анатомо-фізіологічні особливості 4 2. Розвиток дитини в ігровій діяльності 5 3. Психічні процеси в дошкільному віці 7 4. Розвиток почуттів і емоцій 11 Висновки 13 Література 14

Діяльність і пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ І РОЗВИТОК ДИТИНИ 5 1.1. Пізнавальний розвиток дитини 5 1.2. Психологічні основи розвитку пізнавальних здібностей дитини дошкільного віку 11 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ГРИ ЯК ЗАСОБУ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ 18 2.1. Розвиток пізнавальної діяльності у грі 18 2.2. Пізнавальний розвиток старшого дошкільника 20 РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ – ДОШКІЛЬНИКА 26 3.1. Описання діагностичних методик 26 3.2. Організація та хід досліджень 32 3.3. Результати досліджень 43 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 58 Класифіація ігор Діагностика рівня невербальної креативності (Субтест “Завершення картинок” (стислий варіант тесту К. Торренса))

Розвиток уяви дитини в процесі організації самостійної художньої діяльності

ВСТУП……………………………………………………………………3-5 РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «УЯВА» У ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ………………………………………………..........6-11 1.1. Уява: зміст та розвиток……………………………………………...6-8 1.2. Роль уяви в самостійної художньої діяльності дитини………….9-11 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УЯВИ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ …………12-19 2.1. Засоби розвитку уяви дитини в процесі організації самостійної художньої діяльності 12-15 2.2. Особистісно орієнтований підхід на шляху розвитку уяви дитини ……………16-19 РОЗДІЛ 3. ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО РОЗВИТКОМ УЯВИ ДИТИНИ В ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 20- 3.1. Передумови розвитку самостійної художньої діяльності 20-23 3.2. Поради щодо оптимізації розвитку уяви дитини в процесі самостійної художньої діяльності 24-29 ВИСНОВКИ: 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 31-32

Вплив сімейних традицій і установок на розвиток соціалізації дитини

ВСТУП 3 Розділ 1. Сім'я як персональне мікросередовище розвитку дитини 6 1.1. Сім'я як задоволення потреб дитини 6 1.2. Вплив сімейних відносин на соціалізацію дитини 10 Розділ 2. Специфіка сімейного впливу на розвиток соціалізації дитини 15 2.1. Психолого-педагогічні завдання сім'ї і виховні функції батьків. 15 2.2. Специфіка сімейного виховання: позитивний і негативний вплив сім'ї. 18 Розділ 3. Дослідження батьківського відношення до виховання дітей 26 ВИСНОВКИ 29 Список використаної літератури 31 ДОДАТКИ 33

Конфліктні подружні взаємини та їх вплив на харктер і особливості дитини

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 5 1.1. Сім’я як об’єкт і суб’єкт в соціальній психології та педагогіці 5 1.2. Функції, які виконує сім’я 8 1.3. Особливості сім’ї як об’єкта виховання дитини 11 РОЗДІЛ 2. ВІДНОСИНИ МІЖ ПОДРУЖЖЯМ І ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ 15 2.1. Зв’язок між наявністю конфліктів між подружжям і розвитком дитини 15 2.2. Методи дослідження сімейного укладу та морально-психологічного клімату в сім’ї 18 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 ДОДАТКИ 31 Доповідь 3 стор.

Друга стадія розвитку дитини першого року життя

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психічний розвиток дітей в перший рік життя 5 1.1. Пренатальна стадія розвитку дитини та її фази 5 1.2. Стадія немовляти, фаза новонародженості 6 1.3. Чутливість аналізаторів дітей першого року життя 10 1.4. Поява зорового і слухового зосередження 13 Розділ 2. Друга стадія розвитку дитини першого року життя 17 2.1. Друга фаза розвитку немовляти 17 2.2. Перші форми спілкування дитини з дорослим 18 2.3. Сенсорний розвиток дитини на першому році життя 24 2.4. Розвиток моторики та локомоції дитини 26 2.5. Розвиток емоцій у дітей першого року життя 30 Розділ 3. Експериментальне дослідження ролі іграшки в психічному розвитку дитини першого року життя 34 3.1. Іграшка як необхідний компонент пожвавлення дітей першого року життя 34 3.2. Внесок батьків у комплекс пожвавлення немовляти (дослідження родини) 36 Висновки 41 Список використаної літератури 43

Вплив сімейних взаємин на розвиток дитини

ВСТУП 3 І. ПОНЯТТЯ СІМ’Ї ТА РОДИНИ. 7 1.1. Стадії життєвого циклу сім’ї та їх задачі 7 1.2 Структура і функції сім’ї 16 2. ТИПИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 24 2.1. Стилі сімейного виховання 24 2.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини (молодший шкільний вік - 7-11 років) 30 ЛІТЕРАТУРА 36 ДОДАТКИ 38 ДОДАТОК 1 38

Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників

Зміст Вступ .. 3 1. Розділ 1. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників. 5 §1. Теоретичне уявлення про уяву його видах і функціях 5 §2. Психологічні особливості уяви дітей дошкільного віку 22 §3. Прояв уяви в ігровій діяльності дошкільників 26 Висновок по 1 главі 31 2. Розділ 2. Досвід експериментального дослідження ролі уяви в дошкільному віці 33 §1. Організація і методики вивчення особливостей уяви в дошкільному віці 33 §2. Результати вивчення особливостей уяви в дошкільному віці і їх аналіз. 37 §3. Психолого-педагогічні рекомендації по розвитку уяви у дітей 45 Висновок по 2 главі 49 Висновок 51 3. Бібліографія 52 4. Додаток 53