институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Складність підліткового віку

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Реферат | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Складність підліткового віку

Вступ………………………………………………………………………….3
1. Загальні поняття про особливості та умови розвитку підлітків……….5
2. Особливості фізичного розвитку………………………………………...7
3. Трудова та пізнавальна діяльність підлітків……………………………12
4. Прояв творчих здібностей підлітків……………………………………17
Висновок……………………………………………………………………..18
Література……………………………………………………………………19
Cмотрите также:
Особливості соціальної роботи з клієнтами підліткового віку в період емоційної кризи

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретична суть підліткового віку 6 1.1. Біологічні умови розвитку 6 1.2. Соціальна ситуація розвитку 9 Розділ 2. Характеристика підліткового віку в період "емоційної кризи" 15 2.1. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці 15 2.2. Формування особистості підлітка 21 2.3. Криза 13 років 26 ВИСНОВКИ 29 Список використаної літератури 31

Складність підліткового віку

Вступ………………………………………………………………………….3 1. Загальні поняття про особливості та умови розвитку підлітків……….5 2. Особливості фізичного розвитку………………………………………...7 3. Трудова та пізнавальна діяльність підлітків……………………………12 4. Прояв творчих здібностей підлітків……………………………………17 Висновок……………………………………………………………………..18 Література……………………………………………………………………19

Агресивна поведінка дітей підліткового віку та її подолання

Вступ 3 Розділ І. Проблеми агресивності та її генези у психологічній теорії та практиці 6 1.1. Поняття та мотивація агресивної поведінки 6 1.2. Теорії причин агресії 7 Розділ 2. Агресивна поведінка підлітків 14 2.1. Типологія агресивної поведінки підлітка 14 2.2. Причини і специфіка прояву агресивності дітей на різних стадіях підліткового віку 16 2.3. Статеві особливості прояву агресивності в поведінці дітей підліткового віку 20 Розділ 3. Емпіричне дослідження агресивної поведінки підлітків 23 3.1. Методики дослідження 23 3.2. Характеристика вибірки 30 3.3. Аналіз результатів 34 3.4. Методичні рекомендації 35 Висновки 40 Література 42 ДОДАТКИ 44

Самооцінка підлітків.

Зміст Вступ 1. Поняття самооцінки в зарубіжній психології, в вітчизняній психології А) Властивості самооцінки Б) Фактори, що визначають самооцінку В) Її роль в становленні особистості 2. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підліткового віку. 3. Особливості розвитку самооцінки дітей старшого підліткового віку Висновки Список використаних джерел

Психологічні причини виникнення та прояву агресивності в підлітковому та юнацькому віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І 5 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ АГРЕСІЇ 5 1. 1. Поняття, сутність та особливості агресії 5 1.2. Теорії агресивної поведінки в психологічній науці 8 1.3. Ситуаційні чинники агресивної поведінки 12 РОЗДІЛ ІІ 17 ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ТА ЮНАЦЬКОГО ВІКУ 17 2.1. Обґрунтування емпіричного дослідження 17 2.2. Проведення діагностичного дослідження агресивності особистості дітей підліткового та юнацького віку 18 2.3. Аналіз результатів психологічного дослідження 24 РОЗДІЛ ІІІ 29 РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОВЕДЕННЮ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ 29 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 37-40 Метою роботи є особливості діагностики і корекції агресивної поведінки дітей підліткового віку. Базою експериментального дослідження була ЗОШ.

Психологічні особливості підліткового віку

Вступ......................................................................................................................3
Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка.............8
1.1. Загальна характеристика підліткового віку...........................................8
1.1.1. Біологічні умови розвитку. Криза 13 років................................8
1.1.2. Соціальна ситуація розвитку......................................................16
1.1.3. Провідна діяльність підлітка.......................................................27
1.1.4. Психологічні новоутворення підліткового віку........................30
1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка........................36
1.2.1. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці...............................36
1.2.2. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці............................51
1.2.3. Формування особистості підлітка...............................................69
Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку
особистості в підлітковому віці........................................................77
2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Смішека..........77
2.1.1. Проведення психодіагностичної процедури.............................77
2.1.2. Результати тестування за методикою Г. Смішка......................77
2.2. Корекційна робота з акцентуйованими підлітками............................80
2.2.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження
за методикою Г.Смішека............................................................80
2.2.2 Корекційна програма допомоги акцентуйованим
особистостям.................................................................................83
Висновки..............................................................................................................88
Список використаної літератури.......................................................................91
Додатки.................................................................................................................93

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ

Вступ......................................................................................................................3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка.............8 1.1. Загальна характеристика підліткового віку...........................................8 1.1.1. Біологічні умови розвитку. Криза 13 років................................8 1.1.2. Соціальна ситуація розвитку......................................................16 1.1.3. Провідна діяльність підлітка.......................................................27 1.1.4. Психологічні новоутворення підліткового віку........................30 1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка........................36 1.2.1. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці...............................36 1.2.2. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці............................51 1.2.3. Формування особистості підлітка...............................................69 Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку особистості в підлітковому віці........................................................77 2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Смішека..........77 2.1.1. Проведення психодіагностичної процедури.............................77 2.1.2. Результати тестування за методикою Г. Смішка......................77 2.2. Корекційна робота з акцентуйованими підлітками............................80 2.2.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження за методикою Г.Смішека............................................................80 2.2.2 Корекційна програма допомоги акцентуйованим особистостям.................................................................................83 Висновки..............................................................................................................88 Список використаної літератури.......................................................................91 Додатки.................................................................................................................93

Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку

Зміст І. Вступ. ІІ. Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку. 1.1. Огляд вітчизняної і закордонної психології - непедагогічної літератури з проблем виховання і сімейних взаємин. ІІІ. Опис методик дослідження і його організація. 3.1. Опис діагностичних методик. 3.1.1. Діагностика тривожності в підлітка. 3.1.2. Діагностика стану агресії в підлітків. IV. Висновок. V. Використана література.

Розвиток самосвідомості у підлітків

Вступ 3 Розділ І. Теоретичний аналіз розвитку самосвідомості в дітей підліткового віку 6 1.1. Особливості підліткового віку 6 1.2. Розвиток самосвідомості в підлітковому віці 14 1.3. Розвиток «Я-концепції» у підлітковому віці 18 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження розвитку самосвідомості у підлітків 24 2.1. Організація та проведення дослідження 24 Виходячи із завдань, які поставлено у цій роботі, за допомогою відповідних методик було досліджено ... 2.2. Характеристика результатів дослідження 27 Висновки 30 Список використаної літератури 32 Додатки 34

Патопсихологія

ВСТУП 3 Критерії визначення психологічного здоров’я та відхилення від нього 4 Розлади, характерні для дитячого та підліткового віку 11 Література 24