институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Урок фізичної культури як основна форма занять

Каталог пособий и учебных материалов | Физкультура | Реферат | Страниц: 39 | Год: 2010 | Размер: 55 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Урок фізичної культури як основна форма занять

Вступ 3
Розділ 1 Загальні вимоги до уроку 5
Розділ 2. Урок фізичної культури як основна форма занять 7
2.1. Характерні риси уроку 7
2.2. Зміст уроку. 8
2.3. Процес побудови уроку. 9
2. 4. Визначення завдань уроку 11
Розділ 3. Організація діяльності учнів на уроці 18
Розділ 4. Підготовка до уроку 21
Розділ 5. Проведення уроку 24
5.1. Підготовча частина уроку. 24
5.2. Основна частина уроку 28
5.3. Заключна частина уроку. 31
5.4. Оцінка діяльності учнів на уроках 33
Висновок 38
Література 40
Cмотрите также:
Урок фізичної культури як основна форма занять

Вступ 3 Розділ 1 Загальні вимоги до уроку 5 Розділ 2. Урок фізичної культури як основна форма занять 7 2.1. Характерні риси уроку 7 2.2. Зміст уроку. 8 2.3. Процес побудови уроку. 9 2. 4. Визначення завдань уроку 11 Розділ 3. Організація діяльності учнів на уроці 18 Розділ 4. Підготовка до уроку 21 Розділ 5. Проведення уроку 24 5.1. Підготовча частина уроку. 24 5.2. Основна частина уроку 28 5.3. Заключна частина уроку. 31 5.4. Оцінка діяльності учнів на уроках 33 Висновок 38 Література 40

Современный урок-проблемы и поиски.

ПЛАН: ВВЕДЕНИЕ 1. Урок как целостная система 2. Типология и структура уроков – проблемы и поиски. • Типология уроков • Урок изучения нового материала • Урок совершенствования знаний • Урок обобщения и систематизации • Комбинированный урок • Уроки контроля и коррекции знаний 3. Организация учебной деятельности учащихся на уроке • Фронтальная форма • Индивидуальная форма • Групповая форма 4. Система уроков по теме • Урок лабораторно-практических занятий • Урок защиты тематических занятий • Зачетный урок 5. Другие формы организации обучения • Экскурсия ВЫВОДЫ СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

Современный урок.

СОДЕРЖАНИЕ Введение 3 1.Типология и структура уроков 5 1.1.Типология уроков 7 1.1.1.Урок изучения нового материала 7 1.1.2.Урок совершенствования знаний, умений и навыков 8 1.1.3.Урок обобщения и систематизации 8 1.1.4.Комбинированный урок 9 1.1.5.Уроки контроля и коррекция знаний, умений и навыков 9 2.Организация учебной деятельности учащихся на уроке 11 2.1.Фронтальная форма 11 2.2.Индивидуальная форма организации работы учащихся на уроке 12 2.3.Групповая (звеньевая) форма организации учебной работы учащихся 14 3.Система уроков по теме 18 3.1.Первый урок 19 3.2.Урок-семинар 20 3.3.Урок лабораторно-практических занятий 25 3.4.Зачетный урок 27 Заключение 29 Список использованной литературы 30

Урок – основна форма організації навчання (типи уроків комбінований урок)

Вступ 2 1. Вибір організаційної форми уроку 3 2. Завдання уроку 5 Висновки 9 Список використаних джерел 11

Організація масової фізичної культури у соціально-побутовій сфері

Зміст Вступ 3 1. Право громадян на заняття фізичної культури і спорту 4 2. Програма розвитку фізичної культури за місцем проживання та у місцях масового відпочинку 5 3. Фізична активність 7 Висновки 11 Список використаної літератури 13

педагогічне дослідження на тему: Урок як основна форма організації навчання пізнавальної діяльності школярів

Вступ 1. Класно-урочна форма навчання 1.1. Урок – основна форма організації навчання 1.2. Загальні вимоги до уроку 1.3. Основні типи уроків, що виділяють у сучасній школі 2. Особливості проведення уроків в учнів 5-го класу школи з поглибленим вивченням англійської мови 2.1. Найпоширеніші типи уроків, що використовуються вчителями даного класу 2.2. Форми роботи з учнями 2.3. Методи стимулювання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час уроку 2.4. Основні шляхи удосконалення сучасного уроку Висновки Література Додатки

Урок як основна форма організації навчання мови в школі

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. УРОК ЯК ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 4 1.1. Вибір організаційної форми уроку 4 1.2. Завдання уроку 6 1.3. Завдання та зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення 10 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 16 2.1. Методика розвитку діалогічного мовлення 16 2.2. Методика розвитку монологічного мовлення 18 2.3. Методичне використання наочно-дидактичного матеріалу на прикладі програми розвитку зв’язного мовлення 20 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 36

Медико-біологічне забезпечення розвитку масової фізичної культури

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНИЙ СТАН МАСОВОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ 4 2. ЗАХОДИ З МЕДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ 8 3. ОБОВ’ЯЗКИ ЛІКАРСЬКО-ФІЗКУЛЬТУРНОЇ СЛУЖБИ 9 ВИСНОВОК 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17

ОРГАНІЗАЦІЯ МАСОВОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

ВСТУП 2 І. ОСНОВНІ ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ МАССОВОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 3 ІІ. ОСНОВНІ ВИДИ МАСОВОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. 5 1. Гімнастика 5 2. Ігри 8 3. Біг 11 4. Плавання 13 ВИСНОВКИ 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17

Історичний аспект розвитку фізичної культури

Вступ 3 І. Фізичний розвиток у системі освіти і виховання у школах Запорозької Січі 4 1.1. Історичний аспект розвитку фізичної культури 4 1.2. Взірець козацької звитяги 9 1.3. Фізична культура за козацької доби 13 2. Реалізація розвитку фізичної культури засобами козацької педагогіки 18 1.2. Козацька педагогіка і сьогодення 18 2.2. Методична розробка проведення «Ювілейного лицарського турніру» 20 Висновки 25 Література 26