институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методика викладання трудового навчання.

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Реферат | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 16 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Методика викладання трудового навчання.

Вступ 2
1. Загальні зауваження. 3
2. Методика викладання трудового навчання. 4
3. Методика викладання креслення. 11
ВИСНОВОК 14
ЛІТЕРАТУРА 15
Cмотрите также:
Методика викладання трудового навчання.

Вступ 2 1. Загальні зауваження. 3 2. Методика викладання трудового навчання. 4 3. Методика викладання креслення. 11 ВИСНОВОК 14 ЛІТЕРАТУРА 15

Методика організації екскурсійної роботи з трудового навчання в початковій школі

ВСТУП 3 1. ЗНАЧЕННЯ І ЗАВДАННЯ ЕКСКУРСІЙНОЇ РОБОТИ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 4 1.1. ЗМІСТ ЕКСКУРСІЙНОЇ РОБОТИ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ 5 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЕКСКУРСІЙ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ 9 2.1. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ПОРЯДКУ 12 2.2. ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗА НЕЮ 14 3. ПРИКЛАД ПРОВЕДЕННЯ ЕКСКУРСІЙ ДЛЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 17 ВИСНОВКИ 22 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 24

Сутність навчання в розумінні методики викладання

Вступ 3 1. Сутність та задачі методики викладання 4 2. Сутність навчання в розумінні методики викладання 6 3. Педагогічний процес як об’єкт методики навчання 9 Висновки 15 Список використаної літератури 15

Особливостi змiсту, форм i методiв трудового навчання шестирiчних школярiв

Вступ 2 1. Основи трудового виховання молодших школярів 4 2. Зміст, форми і методи трудового навчання шестирічних школярів 10 2.1 Особливості змісту трудового навчання шестирічних школярів 10 2.2. Основні методи трудового навчання шестирічних учнів 20 2.3 Основні форми організації трудового навчання шестирічних учнів 26 2.4 Дослідження результативності застосування словесних методів у трудовому навчанні шестирічних школярів 34 Висновки 42 Список використаної літератури 44

Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології

ЗМІСТ Вступ 3 1. Ігрові форми навчання на уроці 5 1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5 1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7 2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11 2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11 2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16 2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Економічні знання як предмет навчання. Місце курсу «Методика викладання економіки» в системі економічної освіти

Економічні знання як предмет навчання. Місце курсу «Методика викладання економіки» в системі економічної освіти 3 Рівень А. 8. Що таке маєвтика? 14 Рівень В. 35. Чому конформізм, дисципліна й активний контроль — це цінності пересічного вчителя? 16 Рівень С. 18 Перелік використаної літератури 20

Особливості змісту, форм і методів трудового навчання шестирічних школярів

Вступ 2 1. Основи трудового виховання молодших школярів 4 2. Зміст, форми і методи трудового навчання шестирічних школярів 10 2.1 Особливості змісту трудового навчання шестирічних школярів 10 2.2. Основні методи трудового навчання шестирічних учнів 20 2.3 Основні форми організації трудового навчання шестирічних учнів 26 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Зміст, форми і методи роботи із трудового навчання в перших класах шестирічних дітей

Зміст Вступ 3 Розділ І. Роль та місце методу як педагогічної категорії в організації трудового навчання 5 1.1 Загальна характеристика методів навчання 5 1.2 Методологічні основи трудового навчання в початковій школі 7 1.3 Підвищення активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання 12 Розділ ІІ. Особливості використання досліду та практичної роботи як методів навчання на уроках трудового навчання в початковій школі 18 2.1 Сутність та методика використання досліду 18 2.2 Практичні роботи 20 Розділ ІІІ. Досвід роботи щодо ефективності використання практичних методів на уроках трудового навчання 21 Висновки 27 Список використаної літератури 29 Предметом даного дослідження є методи навчання, а об’єктом – процесс їх оптимального поєднання для вдосконалення навчальної діяльності вчителя і учнів на уроках трудового навчання. Хронологічні рамки даного дослідження охоплюють період навчання, який підпадає в початкову ланку освіти. Метою даного дослідження є намагання дослідити теоретичні основи оптимізації навчального процесу та особливості застосування різноманітних методів навчання на уроках трудового навчання, особливо практичних методів. Головними завданнями даного дослідження є: 1. Визначення поняття методу в навчальному процесі та їх класифікації за різними ознаками. 2. Характеристика особливостей досліду та практичних робіт з найбільш розповсюдженої категорії методів – методів організації та здійснення навчально – пізнавальної діяльності. 3. Характеристика особливостей використання практичних методів та вплив специфіки їх організації на протікання навчально – виховного процесу на уроках трудового навчання в початковій школі. Маємо надію, що здійснення системного аналізу всього існуючого літературного доробку у комплексі з об’єктивною оцінкою матеріалу із зазначеної проблематики дасть можливість досягти мети даного дослідження

Методика викладання менеджменту

ВСТУП 3 1. ТЕХНОЛОГІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 4 2. НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ 16 3. РОЗРОБІТЬ ДІЛОВУ ГРУ (ВЛАСНИЙ ВАРІАНТ ТЕМИ) 23 ВИСНОВОК 26 ЛІТЕРАТУРА 28

ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ 7 1.1 Іграшка як відображення національної свідомості українців 7 1.2 Народна іграшка як обрядова субстанція 11 РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 14 2.1 Матеріали для виготовлення народної іграшки 14 2.2 Методика виготовлення народних іграшок на прикладі казки 22 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27