институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Використання музичного супроводу в процедурах фізичної реабілітації

Каталог пособий и учебных материалов | Физиология | Курсовая | Страниц: 26 | Год: 2006 | Размер: 46 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Використання музичного супроводу в процедурах фізичної реабілітації

Зміст

Вступ 4
1. Методика фізичної реабілітації 7
2. Літературний аналіз сучасної проблеми використання музикотерапії в процессі медичної реабілітації 12
3. Застосування музикотерапії в процедурах фізичної реабілітації. 19
4. Музикотерапія й фізична реабілітація в ХХІ столітті. 20
Висновок 24
Список використаної літератури. 25

Мета роботи: підвищити ефективність лікування і реабілітації хворих за допомогою методу комплексної немедикаментозної корекції психоемоційного та вегетативного статусу через діюче гармонійне поєднання мовного і музичного впливу.
Об'єктом нашого дослідження є методи фізичної реабілітації.
Предметом дослідження є використання музикотерапії в поєднанні з методами фізичної реабілітації
Cмотрите также:
Засоби фізичної реабілітації при травматичній хвороби (ушкодження спинного мозку)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТІ ВИВЧЕННЯ ЕТИОЛОГИИ І ПАТОГЕНЕЗУ ПРИ УШКОДЖЕННЯХ СПИННОГО МОЗКУ 6 1.1. Загальнопатологічні аспекти ушкодження спинного мозку 6 1.2. Симптомокомплекси пошкоджень різних відділів спинного мозку 8 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ПРИ УШКОДЖЕННІ СПИННОГО МОЗКУ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ 12 2.1. Гострий період 12 2.2. Ранній період 13 2.2.1. Фізіотерапія 14 2.2.2. Лікувальна гімнастика 15 2.2.3. Іглорефлексотерапія 18 2.2.4. Психотерапія 19 2.3. Відновлення рухових функцій на проміжному і пізньому періодах 20 РОЗДІЛ 3. ПІДГОТОВКА, ПРОВЕДЕННЯ ТА ОПИС РЕЗУЛЬТАТІВ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ПРИ УШКОДЖЕННІ СПИННОГО МОЗКУ 25 3.1. Підготовка та опис вибірки дослідження 25 3.2. Комплекс фізичної реабілітації хворих 26 3.3. Результаті ефективності впровадження комплексу фізичної реабілітації 29 ВИСНОВОК 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37-39 Предмет: засоби фізичної реабілітації

Зміст і організація роботи фахівця з фізичної реабілітації в лікувальній фізкультурі

Вступ 3 1. Обов’язки та кваліфікаційні вимоги фахівця з фізичної реабілітації 6 2. Специфіка роботи фахівця з фізичної реабілітації в лікувальній фізкультурі 8 3. Зміст професійної діяльності фахівця з фізичної реабілітації 11 Висновок 15 Література 16

Клініко-фізіологічне обгрунтування застосування засобів фізичної реабілітації

Зміст Вступ 3 1. Клініко-фізіологічне обгрунтування застосування засобів фізичної реабілітації 4 2. Гіпертонічна хвороба 8 3. Лікарняний період реабілітації 12 4. Післялікарняний період реабілітації 15 Висновок 17 Література 18

Клініко-фізіологічне обгрунтування застосування засобів фізичної реабілітації

Зміст Вступ 3 1. Клініко-фізіологічне обгрунтування застосування засобів фізичної реабілітації 4 2. Гіпертонічна хвороба 8 3. Лікарняний період реабілітації 12 4. Післялікарняний період реабілітації 15 Висновок 17 Література 18

Фізична реабілітація хворих при попереково-крижовому остеохондрозі хребта

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСТЕОХОНДРОЗОМ 5 1.1. Вікові анатомо-фізіологічні особливості хребта у дітей 5 1.2. Основні теорії виникнення та формування остеохондрозу 18 1.3. Функціональні порушення в організмі дітей дошкільного віку, які хворіють на остеохондроз 24 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 26 2.1. Методи дослідження 26 2.2. Організація дослідження 29 РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ЇХ ОБГОВОРЕННЯ 31 3.1. Програма фізичної реабілітації дітей з остеохондрозом 31 3.2. Вплив фізичної реабілітації на морфо-функціональні показники дітей з остеохондрозом 34 ВИСНОВКИ 44 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53

Психологічний супровід професійного становлення особистості сутність функції

Вступ 2 1. Психологічне забезпечення профільної освіти. Завдання психологічного супроводу профільної освіти. 3 2. Результати психологічного супроводу профільних класів. 7 3. Рівні допрофільноі підготовки. 8 4. Види супроводу самовизначення школярів. 13 Висновки 15 Список літератури 16

Лікувальна терапія

ЗМІСТ Вступ 3 1. Лікувальна терапія 4 2. Особливості фізичної реабілітації при травмах опорно-рухового апарату у спортсменів 6 3. Застовування тренувальних пристоїв у відновлювальний період реабілітації 7 4. Застосування гідромасажу 10 5. Застосування працетерапії 11 Висновок 14 Література 15

Лікувальна терапія

ЗМІСТ Вступ 3 1. Лікувальна терапія 4 2. Особливості фізичної реабілітації при травмах опорно-рухового апарату у спортсменів 6 3. Застовування тренувальних пристоїв у відновлювальний період реабілітації 7 4. Застосування гідромасажу 10 5. Застосування працетерапії 11 Висновок 14 Література 15

МІСЦЕ ФІЗКУЛЬТУРИ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Місце фізкультури у реабілітації інвалідів 5 1.1. Роль та значення фізичної культури в житті інвалідів 5 1.2. Використання засобів та методів системи фізичного виховання при роботі з інвалідами 9 1.3. Створення спецзакладів для інвалідів 14 1.4. Проведення спортивних заходів для інвалідів 17 Розділ 2. Особливості проведення занять з дітьми-інвалідами 20 2.1. Використання комплексної диференційованої профілактичної програми 20 2.2. Особливості проведення коригувальних занять 22 2.3. Вправи для розвантаження хребта 23 2.4. Організаційно-методичні основи проведення занять плавання зі слабкозорими підлітками 24 Висновки 28 Література 30

МІСЦЕ ФІЗКУЛЬТУРИ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Місце фізкультури у реабілітації інвалідів 5 1.1. Роль та значення фізичної культури в житті інвалідів 5 1.2. Використання засобів та методів системи фізичного виховання при роботі з інвалідами 9 1.3. Створення спецзакладів для інвалідів 14 1.4. Проведення спортивних заходів для інвалідів 17 Розділ 2. Особливості проведення занять з дітьми-інвалідами 20 2.1. Використання комплексної диференційованої профілактичної програми 20 2.2. Особливості проведення коригувальних занять 22 2.3. Вправи для розвантаження хребта 23 2.4. Організаційно-методичні основи проведення занять плавання зі слабкозорими підлітками 24 Висновки 28 Література 30