институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Форми і методи роботи з обдарованими дітьми

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Реферат | Страниц: 21 | Год: 2010 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Форми і методи роботи з обдарованими дітьми

Вступ 3
1. Характеристика творчої обдарованості дитини 5
2. Обдарованість: суть, види, принципи 9
3. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми 13
Висновки 18
Список використаної літератури 21
Cмотрите также:
Форми і методи роботи з обдарованими дітьми

Вступ 3 1. Характеристика творчої обдарованості дитини 5 2. Обдарованість: суть, види, принципи 9 3. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми 13 Висновки 18 Список використаної літератури 21

Система роботи школи з обдарованими дітьми (+ РЕЗЮМЕ)

Вступ 2 1. Психолого-педагогічні погляди на систему роботи школи з обдарованими дітьми 3 2. Методика формування системи роботи школи з обдарованими дітьми 10 3. Організація роботи школи з обдарованими дітьми 13 Висновки 20 Список використаних джерел 23

"Соціальна робота з обдарованими дітьми"

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………..……....3 РОЗДІЛ І. Визначення обдарованості……………………………………...………5 1.1. Що таке обдарованість………………………………………………5 1.2. Багатогранність обдарованості……………………………………..6 1.3. Особливості обдарованих дітей дошкільного віку………………12 РОЗДІЛ ІІ. Виявлення обдарованості……………………………………………..15 2.1 Початок пошуку обдарованості (історична довідка)………………..15 2.2. Виявлення обдарованості дітей батьками. Проблеми, які виникають при виявленні батьками обдарованості своїх дітей………………………………………………………………………17 2.3. Свідоцтва та роль соціального оточення у виявленні обдарованості дітей………………………………………………………………….…..19 2.4. Виявляти, розвивати та заохочувати здібності………………………..21 2.5. Моделі, методики, тести щодо виявлення обдарованості……………24 РОЗДІЛ ІІІ. Здійснення допомоги обдарованим дітям…………………………..29 3.1. Виховання здібностей…………………………………………….…..29 3.2. Принципи розробки програм для обдарованих дітей та врахування проблем обдарованих дітей при складанні цих програм………….…..32 3.3. Індивідуалізація навчання та підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми……………………………………………….…...36 3.4. Спеціальні школи в системі освіти різних країн……………………40 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….…..42 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………………….....45

"Соціальна робота з обдарованими дітьми"

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………..……....3 РОЗДІЛ І. Визначення обдарованості……………………………………...………5 1.1. Що таке обдарованість………………………………………………5 1.2. Багатогранність обдарованості……………………………………..6 1.3. Особливості обдарованих дітей дошкільного віку………………12 РОЗДІЛ ІІ. Виявлення обдарованості……………………………………………..15 2.1 Початок пошуку обдарованості (історична довідка)………………..15 2.2. Виявлення обдарованості дітей батьками. Проблеми, які виникають при виявленні батьками обдарованості своїх дітей………………………………………………………………………17 2.3. Свідоцтва та роль соціального оточення у виявленні обдарованості дітей………………………………………………………………….…..19 2.4. Виявляти, розвивати та заохочувати здібності………………………..21 2.5. Моделі, методики, тести щодо виявлення обдарованості……………24 РОЗДІЛ ІІІ. Здійснення допомоги обдарованим дітям…………………………..29 3.1. Виховання здібностей…………………………………………….…..29 3.2. Принципи розробки програм для обдарованих дітей та врахування проблем обдарованих дітей при складанні цих програм………….…..32 3.3. Індивідуалізація навчання та підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми……………………………………………….…...36 3.4. Спеціальні школи в системі освіти різних країн……………………40 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….…..42 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………………….....45

Здібності. Методи дослідження

Вступ..................................................................................................................3
Розділ І. Здібності, їх природа та структура................................................5
1.1 Принципи побудови психологічних досліджень..............................15
1.2 Методи організації досліджень ...................................................16
1.3 Методи збирання фактичного матеріалу..................................................16
Розділ ІІ. Робота психолога з обдарованими дітьми...................................20
2.1 Методика дослідження здібностей..................................................25
2.2 Аналіз отримання результатів ..........................................................27
Висновки..........................................................................................................28
Список використаної літератури...................................................................30


Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти питань роботи з хворими дітьми 6 1.1. Загальне вчення про хворобу 6 1.2. Історія розвитку лікувальної фізичної культури 9 1.3. Система спеціальної освіти в Україні 12 Розділ 2. Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17 2.1. Особливості роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17 2.2. Метод динамічної пропріоцептивної корекції з використанням рефлекторно-навантажувального пристрою "ГРАВІТОН" (методика, запропонована професором К.О.Семеновою) 19 2.3. Методика корегуючих вправ для дітей з церебральним паралічем 22 2.4. Методика проведення лікувального плавання з дітьми, хворими церебральним паралічем 26 Висновки 32 Список використаної літератури 34 Додатки 36

Соціальна робота з безпритульними i бездоглядними дітьми

Вступ 2 Розділ І. Безпритульні та бездоглядні діти: поняття причини та сутність проблеми 4 1.1. Дитяча безпритульність та бездоглядність як соціальна проблема суспільства 4 1.2. Проблема дитячої безпритульності на державному рівні 12 Розділ 2. Основні аспекти соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 16 2.1. Загальна характеристика соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 16 2.2. Основні заходи соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 21 Висновки 26 Список використаних джерел 26

Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю

Вступ 3 1. Принципи соціальної роботи з дітьми та молоддю в Україні 5 2. Основні напрямки державної політики у сфері соціальної роботи з дітьми та молоддю 6 3. Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю 8 Висновки 12 Література 14

Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю

Вступ 3 1. Принципи соціальної роботи з дітьми та молоддю в Україні 5 2. Основні напрямки державної політики у сфері соціальної роботи з дітьми та молоддю 6 3. Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю 8 Висновки 12 Література 14

Види роботи з агресивними дітьми(особливості)

Вступ 2 1. Дитяча агресія як психічне явище 3 2. Корекційна робота з агресивними дітьми молодшого шкільного віку 6 3. Види та особливості корекційної роботи з агресивними підлітками 8 Висновки 15 Список використаної літератури 17