институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Моральне виховання

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Реферат | Страниц: 8 | Год: 2010 | Размер: 11 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Моральне виховання

Вступ
Моральне виховання як процесс
Виникнення труднощів у моральному вихованні
Структура процесу морального виховання вспорті
Висновок
Cмотрите также:
Моральне виховання

Вступ Моральне виховання як процесс Виникнення труднощів у моральному вихованні Структура процесу морального виховання вспорті Висновок

Моральне виховання молодших школярів в позашкільній діяльності

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні засади морального виховання молодших школярів 8 1.1 Історичнй огляд проблеми морального виховання у психолого-педагогічній літературі 8 1.2 Поняття мораль , моральність , моральне виховання , їх сутність 13 1.3 Завдання і зміст морального виховання учнів молодшого шкільного віку 21 1.4 Особливості морального виховання дітей молодшого шкільного віку 24 Висновок до 1 розділу 37 Розділ 2. Моральне виховання молодших школярів у позашкільній діяльності 38 2.1 Завдання і зміст позашкільної діяльності молодших школярів у моральному вихованні 38 2.2 Модель роботи з визначення особливостей формування моральної свідомості і моральної поведінки молодших школярів у позашкільній діяльності 41 2.3 Експериментальна перевірка моделі 43 2.4 Аналіз отриманих результатів дослідження 44 Висновки до 2 розділу 49 Висновки 51 Список використаних джерел 53 Додатки 57

Виховання

Вступ 3 Розділ 1. Поняття виховання, його завдання та методи 5 Розділ 2. Моральне виховання та розвиток особистості 15 Розділ 3. Розумове виховання. Його принципи 24 Розділ 4. Рідна мова як складова розумового виховання 35 Висновки 38 Література 43

Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини

Вступ 3 Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7 1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7 1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10 1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12 2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16 2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16 2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17 3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21 3.1 Фізичне виховання 21 3.2 Розумове виховання 23 3.3 Моральне виховання 26 3.4 Трудове виховання 32 3.5 Естетичне виховання 34 Висновок 38 Література 40 Додаток 41

"Теорія елементарної освіти на шляху соціального становлення особистості"

Зміст 1. Вступ. 3 2. Особливості освіти за Гербартом: 6 2.2. Питання постановки цілей виховання 7 2.3. Управління в процессі освіти 8 2.4. Роль інтереса 10 2.5. Ступені та методи навчання 13 3. Концепція Герберта про розвиток особистості: 15 3.1. Моральне виховання 16 3.2. Засоби морального виховання. 17 3.3. Відкриття Кенигсбергської симінарії. 19 4. Заключення 21

Моральне виховання дітей

ВСТУП 1 І.АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. 4 І.1. Дошкільна освіта України та Великобританії 4 І.2. Основи психологічної літератури, присвяченої питанню морального виховання дітей-дошкільників 8 І.3. Морально-естетичне дошкільне виховання в педагогічній літературі 11 ІІ. ЗАДАЧІ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА 15 ІІ.1. Констатуючий експеримент 17 ІІ.2. Формуючий експеримент 21 ІІ.3. Контрольний експеримент 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33

Моральне виховання учнів засобами літератури

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Сутність та основні характеристики морального виховання дітей 5 1.2. Виховання моральної поведінки у дітей шкільного віку 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ 16 2.1. Проблеми морального виховання учнів засобами літератури 16 2.2. Приклади морального виховання засобами літератури 17 РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ 20 3.1. База дослідження, методики 20 3.2. Проведення експерименту 21 3.3. Результати експерименту 28 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТКИ 35 План-конспект уроку

"Теорія елементарної освіти на шляху соціального становлення особистості"

Зміст ВСТУП…………………………………………………………………...3 1. Особливості освіти за Гербартом…………………………………..6 1.1. Питання постановки цілей виховання…………………………..7 1.2. Управління в процессі освіти……………………………………8 1.3. Роль інтереса ……………………………………………………..10 1.4. Ступені та методи навчання……………………………………..13 2. Концепція Герберта про розвиток особистості……………………15 2.1. Моральне виховання……………………………………………..15 2.2. Психологічні погляди Гербарта…………………………………16 2.3. Засоби морального виховання…………………………………...18 2.4. Відкриття Кенигсбергської симінарії……………………………19 ВИСНОВОК……………………………………………………………..21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………24 Вступ

Використання фольклору у морально-естетичному вихованні школярів

Вступ І. Теоретичні основи морально-естетичного виховання школярів. 1.1. Моральне виховання. 1.2. Естетичне виховання. ІІ. Фольклор – джерело формування моральної поведінки та естетичних вражень школярів. 2.1. Дитячий фольклор та його жанри. 2.2. Фольклор у вихованні культури поведінки школярів. 2.3. Виховання усвідомлення краси слова засобами усної народної творчості. ІІІ. Можливості використання фольклору як могутнього засобу морально-естетичного виховання з точки зору педагогічного та наукового досвіду. 3.1. Історична роль фольклору у морально-естетичному вихованні школярів. Висновки. Список використаних джерел. Додатки.

Виховання і самовиховання - дві сторони єдиного процесу

Вступ 2 Розділ I Виховання людини. Людина як предмет виховання. 4 1.1. Зміст виховання. 4 1.2. Виховання як процес. 6 1.3. Основні напрями виховання. 8 Розділ ІІ. Способи виховної дії на людину. 14 2.1. Поняття про методи виховання та їх класифікація. 14 2.2. Засоби та форми виховання. 18 Розділ ІІІ. Від виховання до самовиховання. 20 3.1. Рушійні сили та механізми самовиховання особистості. 21 3.2. Від виховання до самовиховання. 23 3.3. Як працювати над собою у юному віці. 25 3.4. Прийоми самовиховання для дорослих. 28 Висновки 35 Список використаної літератури 38