институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: БАГАТОСПРЯМОВАНИЙ ВПЛИВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВАТ „...”

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Консультационный проект | Страниц: 20 | Год: 2010 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

БАГАТОСПРЯМОВАНИЙ ВПЛИВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВАТ „...”

ВСТУП 1
Загальна характеристика підприємства. 3
Аналіз якості продукції ВАТ „ПівдГЗК”. 4
Оцінка конкурентоспроможності ВАТ „ПівдГЗК”. 9
Шляхи підвищення якості продукції ВАТ „ПівдГЗК”. 12
Оцінка запропонованих заходів щодо підвищення конкурентоспроможності ВАТ „ПівдГЗК”. 15
ВИСНОВКИ 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20
Cмотрите также:
БАГАТОСПРЯМОВАНИЙ ВПЛИВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВАТ „...”

ВСТУП 1 Загальна характеристика підприємства. 3 Аналіз якості продукції ВАТ „ПівдГЗК”. 4 Оцінка конкурентоспроможності ВАТ „ПівдГЗК”. 9 Шляхи підвищення якості продукції ВАТ „ПівдГЗК”. 12 Оцінка запропонованих заходів щодо підвищення конкурентоспроможності ВАТ „ПівдГЗК”. 15 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20

Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості

Зміст Вступ 4 1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6 1.1. Якість продукції 6 1.2. Конкурентоспроможність продукції 12 1.3. Ефективність і способи її підвищення 17 2. Стандартизація та сертифікація продукції 22 3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26 4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29 Висновки 33 Список використаних джерел 34

Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи і засоби її забезпечення

Вступ. 3 1. Принципи конкурентоспроможності продукції. 5 2. Характеристика факторів, що впливають на конкурентоспроможність продукції. 8 2.1. Види ринків та їх характеристика, сучасне становище ринку українських товарів. 8 2.2. Цінова складова характеристики конкурентоспроможності продукції. 13 2.3. Вплив якості на конкурентоспроможність продукції. 20 2.4. Витрати виробництва продукції, їх загальна характеристика. 27 3. Методи вимірювання конкурентоспроможності та шляхи її підвищення.. 33 Висновок. 41 Література. 60 Об’єктом роботи є вивчення думки провідних спеціалістів щодо проблеми конкурентоспроможності продукції. Предметом роботи є визначення факторів впливу на конкурентоспроможність продукції та визначення шляхів її підвищення. При написання роботи були використані навчальні посібники з економіки підприємства, маркетингу, стратегічного планування, управління підприємством та публікації провідних спеціалістів стосовно проблем конкурентоспроможності у пресі.

Ефективні шляхи підвищення якості продукції на підприємстві

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Сутність значення якості продукції та її вплив на конкурентоспроможність підприємства 5 1.1 Поняття якості продукції та її вплив на ефективність виробництва 5 1.2 Класифікація показників оцінки якості продукції, стандартизація та сертифікація 16 РОЗДІЛ 2. Дослідження системи управління якістю підприємства ЗАТ „Орлан-Беверіджиз” 28 2.1. Техніко-економічний аналіз діяльності ЗАТ „Орлан-Беверіджиз” 28 2.2. Аналіз системи управління якістю продукції ЗАТ „Орлан-Беверіджиз” 37 РОЗДІЛ 3. Вдосконалення системи управління якості продукції ЗАТ „Орлан-Беверіджиз” 44 ВИСНОВКИ 57 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 59

Контроль якості продукції та його значення в загальній системі управління якістю

ВСТУП 3 1. ВНУТРІШНЬОВИРОБНИЧИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. Суть та показники оцінювання якості продукції 4 1.2. Методи оцінювання якості продукції 9 1.3. Конкурентоспроможність продукції. 10 1.4. Категорії управління якістю продукції 14 2. АНАЛІЗ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ PROCTER&GAMBLE . 18 2.1. Контроль якості та вимоги нормативних документів 18 2.2. Характеристика продукції Procter&Gamble на ринку України. Основні об’єкти. 18 2.3. Класифікація засобів для прання та миття 25 2.4. Товарознавча характеристика асортименту та якості відповідних груп товарів 28 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ І СПОСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ І КОНКУРЕНТОЗДАТНСТІ ПРОДУКЦІЇ. 34 ВИСНОВОК 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 40

Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6 1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13 1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26 2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 59

Підвищення якості продукції

Вступ 3 1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4 1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4 1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5 1.3 Закордонний досвід управління якістю 8 2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13 3. Методи забезпечення якості 16 3.1. Стандартизація продукції 16 3.2. Сертифікація продукції. 19 3.3.Державний нагляд за якістю 22 3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24 Висновки 28 Література 30 Розрахункова частина 31

Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності 1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5 1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7 1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....11 Розділ 2. Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві 2.1. Системний підхід до управління якістю продукції виробництва ……………………………………………………………………..15 2.2. Стандарти підприємства у підвищенні якості продукції ...…21 2.3. Інжиніринг у забезпеченні якості виробничих систем ………..24 2.4. Вітчизняні комплексні системи управління якістю продукції ………………………………………………………………………..26 2.5. Система контролю якості продукції (на прикладі ROSHEN)…28 Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції 3.1. Планування процесу підвищення якості…………………………29 3.2. Інформаційні аспекти управління процесами підвищення якості…………………………………………………………………………….29 3.3. Головні принципи успіху функціонування системи управління процесами підвищення якості……………………………………………….…31 Висновки ……………………………………………………………....33 Список використаної літератури ……………………………………34

Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні засади конкурентоспроможності продукції 5 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість продукції яка реалізується на конкурентному ринку 5 1.2. Чинники та критерії конкурентоспроможності продукції 15 1.3. Методичні підходи щодо оцінювання рівня конкурентоспроможності продукції 19 Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 40 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії GFK Ukraine 40 2.2. Аналіз конкурентного середовища компанії в Україні та власної позиції 59 2.3. Оцінка конкурентоспроможності портфелю послуг компанії та окремих його складових 74 Розділ 3. Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 83 3.1. Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності продукції компанії в поточному періоді та довгостроковій перспективі 83 3.2. Концепція забезпечення якості маркетингових досліджень 91 3.3. Економічне обґрунтування шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 111 Висновки 118 Список літератури 122 Додатки 128

Ефективність і шляхи підвищення якості продукції

Вступ 3 1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4 1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4 1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5 1.3 Закордонний досвід управління якістю 8 2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13 3. Методи забезпечення якості 16 3.1. Стандартизація продукції 16 3.2. Сертифікація продукції. 19 3.3.Державний нагляд за якістю 22 3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24 Висновки 28 Література 30 Розрахункова частина 31