институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегія розвитку підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Консультационный проект | Страниц: 50 | Год: 2010 | Размер: 121 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Стратегія розвитку підприємства

Вступ 3
1. Аналіз діяльності ВАТ “Південний ГЗК” 4
1.1. Загальна характеристика компанії та дослідження
особливостей її діяльності 4
1.1.1. Загальні відомості про ВАТ “Південний ГЗК”
та його основне виробництво 4
1.1.2. Характеристика організаційної структури 7
ВАТ “Південний ГЗК”..................................................
1.1.3. Аналіз фінансового стану підприємства......................
1.2. Стратегічний аналіз ВАТ “Південний ГЗК”.........................
1.2.1. Аналіз стану галузі та конкуренти на
внутрішньому ринку.......................................................
1.2.2. Конкурентний аналіз продукції ВАТ
“Південний ГЗК”............................................................
2. Формування стратегії розвитку ВАТ “Південний ГЗК”..............
2.1. Обгрунтування альтернативних варіантів стратегії
розвитку.............................................................................
2.2. Вибір критеріїв, обгрунтування остаточного
“стратегічного набору” та механізму його виконання...
2.3. Рекомендації щодо впровадження стратегії розвитку
на ВАТ “Південний ГЗК”................................................
Список використаних джерел..........................................................
Додатки.............................................................................................
Cмотрите также:
Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції

Вступ 3 1. Стратегія розвитку цільового ринку 4 2. Сильні і слабкі сторони роботи підприємства 10 3. Мета і завдання підприємства у відношенні інноваційної продукції 10 4. Маркетингова стратегія 11 5. Товарна стратегія 12 6. Стратегія формування і розвитку каналів збуту та товароруху 14 7. Цінова стратегія 15 8. Стратегія формування попиту і стимулювання збуту 17 9. Бюджет маркетингу 19 Висновки 21 Список використаних джерел 22

Розробка стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7 3 Діагностика підприємства 14 4 SWOT —аналіз підприємства 18 5 Конкурентоспроможність підприємства 22 6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25 7 Розробка стратегії підприємства 32 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35 Висновки 41 Використана література 43

Розробка стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7 3 Діагностика підприємства 14 4 SWOT —аналіз підприємства 18 5 Конкурентоспроможність підприємства 22 6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25 7 Розробка стратегії підприємства 32 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35 Висновки 41 Використана література 43

Стратегія і її роль у діяльності підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства ВАТ “Дрім” 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства ВАТ “Дрім” 11 3 Діагностика підприємства ДП “Дрім” 25 4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ “Дрім” 29 5 Аналіз конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Дрім” 34 6 Портфельний аналіз у розробці стратегії підприємства 44 7 Розробка стратегії підприємства 53 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 53 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 55 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 56 Висновки 59 Література 61

Стратегія і її роль у діяльності підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства ВАТ “Дрім” 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства ВАТ “Дрім” 11 3 Діагностика підприємства ДП “Дрім” 25 4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ “Дрім” 29 5 Аналіз конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Дрім” 34 6 Портфельний аналіз у розробці стратегії підприємства 44 7 Розробка стратегії підприємства 53 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 53 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 55 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 56 Висновки 59 Література 61

стратегія підприємства

1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ 3 1. Еволюція розуміння поняття стратегія 3 2. Формування загальнокорпоративних стратегій 6 3. Основні напрями досягнення конкурентних переваг 8 4. Прогнозування та його методи в стратегічному аналізі 12 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 17 Скласти термінологічний словник по наступним позиціям : стратегія підприємства, політика підприємства, тактика, стратегічне управління, стратегічне планування, стратегічний аналіз, стратегічний план, стратегічна зона господарювання, стратегічні бізнес-одиниці, стратегічні господарюючі центри, загально корпоративна стратегія, ділова стратегія, функціональна стратегія, операційна стратегія, стратегія диверсифікації, стратегія диференціації, стратегія вертикальної інтеграції, стратегія горизонтальної інтеграції, синергетичний ефект, стратегічні управлінські рішення, місія, цілі підприємства. Визначення оформлені у вигляді наступної таблиці. ЛІТЕРАТУРА 21

Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні

Вступ 3 1. Цінові стратегії 4 1.1. Цінова стратегія фірми в ринковій ситуації 4 1.2. Маркетингова інформація при виборі цінової політики 5 2. Маркетингові стратегії цін 7 2.1. Стратегія високих цін 7 2.2. Стратегія середніх цін 9 2.3. Стратегія низьких цін 9 2.4. Стратегія цільових і незмінних цін 10 2.5. Стратегія змінюваних і пільгових цін 11 2.6. Стратегія цін залежно від цін попиту і витрат виробництва 12 2.7. Стратегія цін залежно від призначення товару і від репутації фірми 13 2.8. Стратегія гнучких і неокруглених цін 15 2.9. Стратегія цін і географічний фактор 16 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Глобалізація, стратегія сталого розвитку

ВСТУП 3 1. ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ЯК ГОЛОВНА ТЕНДЕНЦІЯ СУЧАСНОГО СВІТОВОГО РОЗВИТКУ 4 2. СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ООН, ЕКОНОМІЧНА ДОПОМОГА КРАЇНАМ, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ 7 3. НАЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ 12 ВИСНОВКИ 20 ЛІТЕРАТУРА 21

Завдання №1

ВСТУП 3 1. Характеристика об'єкту дослідження 4 2. Конкуренція 6 3. Визначення базової маркетингової стратегії розвитку підприємства 11 4. Визначення стратегії обхвату ринку 12 5. Конкурентна стратегія 17 6. Стратегія зростання 17 7. Стратегія фірми по управлінню маркетинговим середовищем 18 ВИСНОВКИ 19 ЛІТЕРАТУРА 20 Додаток 1 21

Контрольна з менеджменту

1. Ієрархія стратегії підприємства: генеральна загально-корпоративна), стратегія бізнесу конкурентна), функціональна стратегія 4 2. Стратегія оптимальних витрат 10 3. Бенчмаркінг, як метод визначення напрямків зміцнення стратегічного потенціалу підприємства 12 Список використаних джерел 15