институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Рекламна політика підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 75 | Год: 2010 | Размер: 521 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

Рекламна політика підприємства

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6
1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6
1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 13
1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 30
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ «УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО – МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ» 38
2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 38
2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 52
2.3. Синтез рекламної політики підприємства на прикладі української гірничо-металургійної компанії 57
2.4. Економічна ефективність реклами на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 64
ВИСНОВКИ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71
ДОДАТКИ. 75
Cмотрите также:
Рекламна діяльність промислових підприємств

Вступ 3 Рекламна діяльність промислових підприємств 4 1. Основні поняття рекламної діяльності підприємства 4 2. Рекламна стратегія підприємства та стадії життєвого циклу товару. 7 3. Етапи організації рекламної кампанії 12 Висновки 18 Література 19

Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу

Зміст. І.Вступ ІІ. 1. Основні елементи маркетингового комплексу підприємства 1.1.Менеджмент в системі маркетингу 1.2.Маркетингова діяльність на підприємстві, яке виробляє товари промислового призначення виробництва 1.3.Збутова діяльність підприємства в маркетинговому середовищі 1.4.Рекламна діяльність в системі збуту 1.5.Управління системою якості на підприємстві 2.Маркетингове дослідження збутової діяльності ВАТ "Завод Сантехнічних заготовок" 2.1.Дослідження ринків збуту ВАТ 2.2.Дослідження підприємств - конкурентів і цінова політика. 2.3.Дослідження по удосконаленню системи якості продукції 2.4.Рекламна діяльність підприємства 3. Рекомендації та пропозиції ІІІ.Висновки. ІV. Використана література..

Дипломна робота на тему: “Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу

Зміст. І.Вступ ІІ. 1. Основні елементи маркетингового комплексу підприємства 1.1.Менеджмент в системі маркетингу 1.2.Маркетингова діяльність на підприємстві, яке виробляє товари промислового призначення виробництва 1.3.Збутова діяльність підприємства в маркетинговому середовищі 1.4.Рекламна діяльність в системі збуту 1.5.Управління системою якості на підприємстві 2.Маркетингове дослідження збутової діяльності ВАТ "Завод Сантехнічних заготовок" 2.1.Дослідження ринків збуту ВАТ 2.2.Дослідження підприємств - конкурентів і цінова політика. 2.3.Дослідження по удосконаленню системи якості продукції 2.4.Рекламна діяльність підприємства 2.5. Управління збутом на підприємстві. 3. Рекомендації та пропозиції ІІІ.Висновки.

МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ

ВСТУП 3 СУЧАСНІ ЗАСОБИ ТА НОСІЇ РЕКЛАМИ 4 ВИСНОВОК 14 РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ БУДІВЕЛЬНОЇ КОМПАНІЇ «КОМФОРТБУД» 16 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 21

Маркетингове дослідження (кава)

Вступ 3 1. ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ 5 1.1. Опис ринку 5 1.2. Обсяги ринку 7 1.3. Учасники ринку 9 1.4. Аналіз конкурентів 10 1.5. Постачальники та дистриб’ютори 11 1.6. Асортимент продукції 14 1.7. Збутова політика 16 1.8. Цінова політика 19 1.9. Рекламна політика 21 2. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ 24 3. ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІЛЕЙ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 27 4. ВИБІР ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 33 5. РОЗРАХУНОК БЮДЖЕТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 36 6. ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ТА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 38 Висновок 43 Література 45 Додатки 46

Контрольна робота з маркетингу

1. Товарна політика, цілі завдання 3 2. Рекламна програма 5 3. Скласти анкету (Розробимо анкету по споживанню) 9 Список використаної літератури 12

Маркетингова політика комунікацій

1. Комплексне оцінювання іміджу. Імідж як складова сучасної цивілізації 3 2. Рекламна кампанія: Загальне поняття 7 3. PR - відділ у функціональній структурі організації: обов’язки переваги і недоліки 10 Список використаної літератури 12

Розробка програми маркетингової комунікації

ЗМІСТ Вступ 3 1. ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ 5 1.1. Опис ринку 5 1.2. Обсяги ринку 8 1.3. Учасники ринку 9 1.4. Аналіз конкурентів 11 1.5. Постачальники та дистриб’ютори 12 1.6. Асортимент продукції 16 1.7. Збутова політика 18 1.8. Цінова політика 22 1.9. Рекламна політика 23 2. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ 27 3. ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІЛЕЙ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 30 4. ВИБІР ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 37 5. РОЗРАХУНОК БЮДЖЕТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 41 6. ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ТА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 44 Висновок 50 Література 52 Додатки 53 В даній роботі буде розроблено комунікаційну програму розвитку всесвітньо відомої швейцарської корпорації „Nestle”.

Маркетингова политика

ВСТУП3 1. МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА.3 1.1. Характеристика товару.3 1.2. Місто товару у класифікаторі6 1.3. Розробка товару.7 1.4. Життєві цикл товару.8 1.5. Конкурентоспроможність продукції. 9 2. МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА. 12 2.1 Вибір типу ринка.12 2.2. Розрахунок базової ціни.13 2.3. Визначення попиту.14 Корисність товару та її властивості15 2.4. Оцінка витрат виробництва.15 2.5. Аналіз цін і товарів конкурентів.16 2.6. Вибір метода ціноутворення.17 3. MAРKETИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЇ.18 3.1. Рекламна діяльність.18 3.2. Методи стимулювання продажів.19 4. MAРKETИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ.21 4.1. Канали збуту.21 4.2.Рішення про структуру каналу.23 4.3 Рішення відносно керування каналу. 23 Форма продукту24 Колір24 Матеріал продукту25 4.4. Рішення відносно проблем товароруху. 27 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ34

Оцінка макро та мікросередовища фірми. Формування маркетингової товарної політики на фірмі. Рекламна компанія

Вступ 1. Оцінка макро та мікросередовища фірми 2. Формування маркетингової товарної політики на фірмі 3. Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства Висновок Використана література